Nabídka práce zákaznická podpora a prodej po telefonu v Praze

54 aktuálních volných míst

  • Specialista zákaznické podpory – 1ST level support

    Požadujeme:SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉ PODPORY – 1ST LEVEL SUPPORT Hledáte stabilní a příjemné pracovní prostředí, kde využijete své komunikační schopnosti a pomůžete zákazníkům s jejich dotazy? Tato pozice nevyžaduje žádný prodej výrobků ani oslovování zákazníků – zákazníci se na nás obracejí sami, když potřebují pomoc. Jsme mezinárodně uznávaná značk ...

  • L3 Technická / Aplikační podpora - 2 dny HO (60 - 80.000 Kč)

    Popis práceMáte zkušenosti z oblasti technické či aplikační podpory (L2/L3) a hledáte novou pracovní výzvu? Pro společnost, která vyvíjí software pro dopravní odvětví, hledáme posilu do týmu na pozici L3 Technical Support / Aplikační podpora. Těšit se můžete na technické výzvy, spolupráci s vývojáři a možnost dále rozvíjet své znalosti v oblasti IT ...

  • Technický specialista elektro | podpora výroby a vývoje

    Popis práceMáte zkušenosti s tvorbou elektrických schémat a orientujete se v ochraně a distribuci elektrické energie? Hledáte roli, kde můžete využít své technické dovednosti v rámci mezinárodních projektů a zároveň spolupracovat napříč týmy? Přidejte se k technologické společnosti v oblasti průmyslové elektrotechniky, která rozšiřuje svůj tým v Pr ...

  • Group Customer Care Projects & CX Coordinator

    Anna Holubářová, e-mail: [email protected] Nezbytná znalost projektového plánování a BI analýzy minimálně 2 roky, znalost customer care metrik (NPS, CSAT, UAP apod.). Nutná znalost AJ a zkušenost s power BI a excelem. 5 týdnů dovolené, roční bonus

  • Specialista Call Centra

    Co vás čeká Hlavní náplň práce je zpracování žádostí klientů. Komunikace s klienty probíhá telefonicky a přes email a online chat. Žádné cold calls. Budete zpracovávat žádosti o úvěr, kontrolovat dokumenty a hledat se zákazníky řešení v situacích, kdy se dostanou do nesnází při splácení úvěrů. Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít SŠ vzdělán ...

  • Operátoři telefonních panelů

    osobně PO od 12.00 až do 14.00 Vodičkova 41, Praha 1 kancl.314 Ligna

  • Pracovník zákaznické podpory

    Náplň práce: o telefonická a e-mailová podpora zákazníků e-shopů (např. IDOS.cz) a prodejců v předprodejních kancelářích o dohled nad IT systémy na uživatelské úrovni Požadujeme: o samostatnost při plnění pracovních úkolů o komunikativnost, spolehlivost a loajalitu o znalost práce na PC - min word, excel, užívání poštovních klientů o bezchybné ovlá ...

  • Recepční/Customer Care Specialist

    Pelikánová Slávka, tel.: +420 720 985 432, e-mail: [email protected] V případě zájmu nám zašlete svůj životopis na e-mail [email protected]. Pohovory probíhají výhradně po předchozí domluvě a konají se na hlavní pobočce firmy, nikoliv na klinice. Bez domluveného termínu není možné vás zařadit do výběrového řízení. Děkujeme za pochopení a budeme ...

  • Operátor Call centra

    KONTAKT - OLENA DROZD, tel.: +420 773 704 342, e-mail: [email protected] Poskytovaní informací, podle instrukce, o jízdnich řadech doprace SVD TRANS. Znalost ukrajínského/ruského jazyka. Příjemného mluveného projevu bez vad řeči.

  • Technical Support Engineer

    Alina Kosťukevič, e-mail: [email protected] bakalářské vzdělání, kazaština, referenční číslo 4048

  • Chcete dostávat nové nabídky práce pro profesi Zákaznická podpora a prodej po telefonu v Praze na e-mail?

    Vyplňte svůj e-mail a my vám budeme posílat upozornění na nové nabídky práce každý den.

    Vámi zadaný e‑mail budeme, po tom, co nám jej odešlete, zpracovávat v souladu se zákonem o osobních údajích a to výhradně za účelem zasílání pracovních nabídek. Více informací, Podmínky Pracomat.cz.

  • Technical Support Engineer

    Alina Kosťukevič, e-mail: [email protected] bakalářské vzdělání, kazaština, referenční číslo 4048

  • Operational Technical Support Engineer

    What you will be doing: Operational Technical Support Engineer o Developing understanding of troubleshooting and triaging of hybrid cloud (AWS) infrastructure o Providing monitor and alert against critical service architecture o Invoke the incident management process o Develop understanding of the interdependencies of the platform o Develop skills ...

  • Operátoři telefonních panelů

    osobně: PO od 12.00 až do 14.00 Vodičkova 41, Praha 1 kancl.314 Ligna

  • Customer Care Specialist II

    Poskytování zákaznické podpory - technických, administrativních nebo obchodních záležitostí. Pracovní zkušenost se zákaznickou péčí. Velmi dobrá znalost angličtiny - písemná i mluvená. Dobré IT dovednosti. Schopnost efektivně a trpělivě jednat se zákazníky. Základní znalost síťového inženýrství. Zkušenosti s hardwarem serverů a manipulací se server ...

  • Customer Care Specialist

    Poskytování zákaznické podpory - technických, administrativních nebo obchodních záležitostí. Pracovní zkušenost se zákaznickou péčí. Velmi dobrá znalost angličtiny - písemná i mluvená. Dobré IT dovednosti. Schopnost efektivně a trpělivě jednat se zákazníky. Základní znalost síťového inženýrství. Zkušenosti s hardwarem serverů a manipulací se server ...

Pomůžeme vám s hledáním práce jako zákaznická podpora a prodej po telefonu v Praze. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce zákaznická podpora a prodej po telefonu Praha je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.


Hledejte práci podle okresů