Nabídka práce zákaznická podpora a prodej po telefonu v Praze
54 aktuálních volných míst
-
Specialista zákaznické podpory – 1ST level support
Požadujeme:SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉ PODPORY – 1ST LEVEL SUPPORT Hledáte stabilní a příjemné pracovní prostředí, kde využijete své komunikační schopnosti a pomůžete zákazníkům s jejich dotazy? Tato pozice nevyžaduje žádný prodej výrobků ani oslovování zákazníků – zákazníci se na nás obracejí sami, když potřebují pomoc. Jsme mezinárodně uznávaná značk ...
-
L3 Technická / Aplikační podpora - 2 dny HO (60 - 80.000 Kč)
Popis práceMáte zkušenosti z oblasti technické či aplikační podpory (L2/L3) a hledáte novou pracovní výzvu? Pro společnost, která vyvíjí software pro dopravní odvětví, hledáme posilu do týmu na pozici L3 Technical Support / Aplikační podpora. Těšit se můžete na technické výzvy, spolupráci s vývojáři a možnost dále rozvíjet své znalosti v oblasti IT ...
-
Technický specialista elektro | podpora výroby a vývoje
Popis práceMáte zkušenosti s tvorbou elektrických schémat a orientujete se v ochraně a distribuci elektrické energie? Hledáte roli, kde můžete využít své technické dovednosti v rámci mezinárodních projektů a zároveň spolupracovat napříč týmy? Přidejte se k technologické společnosti v oblasti průmyslové elektrotechniky, která rozšiřuje svůj tým v Pr ...
-
Group Customer Care Projects & CX Coordinator
Anna Holubářová, e-mail: [email protected] Nezbytná znalost projektového plánování a BI analýzy minimálně 2 roky, znalost customer care metrik (NPS, CSAT, UAP apod.). Nutná znalost AJ a zkušenost s power BI a excelem. 5 týdnů dovolené, roční bonus
-
Specialista Call Centra
Co vás čeká Hlavní náplň práce je zpracování žádostí klientů. Komunikace s klienty probíhá telefonicky a přes email a online chat. Žádné cold calls. Budete zpracovávat žádosti o úvěr, kontrolovat dokumenty a hledat se zákazníky řešení v situacích, kdy se dostanou do nesnází při splácení úvěrů. Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít SŠ vzdělán ...
-
Operátoři telefonních panelů
osobně PO od 12.00 až do 14.00 Vodičkova 41, Praha 1 kancl.314 Ligna
-
Pracovník zákaznické podpory
Náplň práce: o telefonická a e-mailová podpora zákazníků e-shopů (např. IDOS.cz) a prodejců v předprodejních kancelářích o dohled nad IT systémy na uživatelské úrovni Požadujeme: o samostatnost při plnění pracovních úkolů o komunikativnost, spolehlivost a loajalitu o znalost práce na PC - min word, excel, užívání poštovních klientů o bezchybné ovlá ...
-
Recepční/Customer Care Specialist
Pelikánová Slávka, tel.: +420 720 985 432, e-mail: [email protected] V případě zájmu nám zašlete svůj životopis na e-mail [email protected]. Pohovory probíhají výhradně po předchozí domluvě a konají se na hlavní pobočce firmy, nikoliv na klinice. Bez domluveného termínu není možné vás zařadit do výběrového řízení. Děkujeme za pochopení a budeme ...
-
Operátor Call centra
KONTAKT - OLENA DROZD, tel.: +420 773 704 342, e-mail: [email protected] Poskytovaní informací, podle instrukce, o jízdnich řadech doprace SVD TRANS. Znalost ukrajínského/ruského jazyka. Příjemného mluveného projevu bez vad řeči.
-
Technical Support Engineer
Alina Kosťukevič, e-mail: [email protected] bakalářské vzdělání, kazaština, referenční číslo 4048
-
-
Technical Support Engineer
Alina Kosťukevič, e-mail: [email protected] bakalářské vzdělání, kazaština, referenční číslo 4048
-
Operational Technical Support Engineer
What you will be doing: Operational Technical Support Engineer o Developing understanding of troubleshooting and triaging of hybrid cloud (AWS) infrastructure o Providing monitor and alert against critical service architecture o Invoke the incident management process o Develop understanding of the interdependencies of the platform o Develop skills ...
-
Operátoři telefonních panelů
osobně: PO od 12.00 až do 14.00 Vodičkova 41, Praha 1 kancl.314 Ligna
-
Customer Care Specialist II
Poskytování zákaznické podpory - technických, administrativních nebo obchodních záležitostí. Pracovní zkušenost se zákaznickou péčí. Velmi dobrá znalost angličtiny - písemná i mluvená. Dobré IT dovednosti. Schopnost efektivně a trpělivě jednat se zákazníky. Základní znalost síťového inženýrství. Zkušenosti s hardwarem serverů a manipulací se server ...
-
Customer Care Specialist
Poskytování zákaznické podpory - technických, administrativních nebo obchodních záležitostí. Pracovní zkušenost se zákaznickou péčí. Velmi dobrá znalost angličtiny - písemná i mluvená. Dobré IT dovednosti. Schopnost efektivně a trpělivě jednat se zákazníky. Základní znalost síťového inženýrství. Zkušenosti s hardwarem serverů a manipulací se server ...
Pomůžeme vám s hledáním práce jako zákaznická podpora a prodej po telefonu v Praze. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce zákaznická podpora a prodej po telefonu Praha je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.