Aktuální nabídka práce Ministerstvo obrany
56 aktuálních volných míst
-
Finanční referent - platař (30-41.000 Kč, 5 týdnů dovolené + 5 dní IV)
- komplexní finanční zabezpečení jednotlivých zabezpečovaných nákladových středisek -> podklady k platům, docházka, cestovní příkazy, ostatní peněžní náležitosti; - vedení operativní evidence čerpání přidělených peněžních prostředků; - vyhodnocování čerpání platových prostředků; - navrhování způsobů financování nákladových středisek; - vyhledávání ...
-
Referent správy majetku (24–34.000 Kč, 5 týdnů dovolené + 5 dní IV)
- komplexní zabezpečení majetku v různých majetkových uskupeních; - komplexní řešení majetku od pořízení až po ukončení životního cyklu. Požadujeme: - SŠ vzdělání; - Znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Internet; - Samostatnost, spolehlivost a pečlivost; - Schopnost zapojení se do práce v rezortních informačních systémech; - ...
-
Mzdová/ý účetní
Požadavky: znalost mzdové problematiky, trestní bezúhonnost, dobrá znalost práce na PC, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost. Zástup za rodičovskou dovolenou. Nabízíme: 5 týdnů dovolené, další volno dle Kolektivní smlouvy, příspěvek na stravování. Kontakt e-mailem (do 31.5.2023)
-
Psycholog
Mišáková Lenka tel.: 973 274 245 e-mail: [email protected] Nástup dle dohody. Vysokoškolské magisterské vzdělání v oboru psychologie. Trestní bezúhonnost a praxe v oboru práce s mládeží. Zkrácený úvazek. Jedná se především o výkon práce v odpoledních a večerních hodinách. Zaměstnanecké výhody: příspěvek FKSP do osobního limitu, příspěvek na strav ...
-
AKADEMICKÝ PRACOVNÍK/PRACOVNICE - výuka anglického jazyka
Veškeré informace k volnému pracovnímu místu jsou dostupné na: https://unob.cz/univerzita/kariera/vyberova-rizeni-na-centrum-jazykoveho-vzdelavani/ V souladu s ustanovením § 77 zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů (zákon o vysokých školách), a v souladu s Řádem výběrového řízení pro obsazování míst akademi ...
-
Investiční referent / referentka
Možnost prodloužení PP Náplň práce: Koordinace a zajišťování přípravy jednotlivých investic a investičních akcí v rámci FVZ UO. Shromažďování a vyhodnocování požadavků na výstavbu, opravy, stanovování optimálních způsobů realizace a zpracování zadávací dokumentace. Zpracování podkladů, návrhu investičního plánu a investičního záměru. Koordinace čin ...
-
Referent / referentka majetkové správy
Možnost prodloužení PP Náplň práce: organizace příjmu, skladování, ošetřování a výdeje zboží nebo surovin v širokém sortimentu, vč. vstupní i výstupní kontroly. Administrace stavu zásob, vč. zpracování příslušných dokladů. Zašlete životopis na uvedený e-mail.
-
Lektoři anglického jazyka
Paľovská Ivana Ing., tel.: 973 213 035, e-mail: [email protected] " Pracoviště Praha 9 - Kbely " Zástup za MD (min. 3 roky) " pracovní poměr - plný pracovní úvazek (40 hodin týdně), poloviční prac.úvazek možný (20 hodin týdně) " 3-měsíční zkušební doba, dále doba určitá 1 rok s možností prodloužení " požadované vysokoškolské magisterské vzděl ...
-
Referenti majetkové správy
Pplk. Ing. Petr BALVÍN, tel.: 973 209 304; 702 000 643, e-mail: [email protected] Požadujeme: Vysokoškolské bakalářské vzdělání, znalost práce na PC, samostatnost, pečlivost a spolehlivost, zdravotní způsobilost, znalost ISL výhoda. Nabízíme PT 10, místo výkonu práce - Hradní stráž, Praha 012 - Hrad, Loretánská 181/4, zajímavé finanční ohodnocení, ...
-
Vedoucí vydavatelského úseku
POŽADAVKY: vzdělání VŠ, praxe v polygrafickém prostředí nejlépe ve vedoucí pozici, znalost produktů ADOBE (Illustrator, Photoshop, InDesign, Acrobat), CorelDraw, znalost technologických postupů při výrobě polygrafických materiálů včetně dokončovacích prací (knihařské zpracování, digitální tisk, rýlování,...), uživatelská znalost Microsoft Office (W ...
-
Koordinační, projektový a programový pracovník
Kontakt: Mgr. Dagmar Koppová, tel.: 973 203 901, e-mail: [email protected] Znalost právních předpisů v oblasti programového financování Řízení projektového týmu v rámci posuzování řídící dokumentace v oblasti výdajů programového financování Znalost informačního systému EDS/SMVS 5 týdnů dovolené a 5 dní sicks days, FKSP, bezplatné parkování ...
-
Řidič motorových vozidel
POŽADAVKY: vzdělání SŠ s maturitou, ŘP sk. C, D, praxe v řízení vozidel sk. B, C, zdravotní způsobilost kategorie I dle Nařízení vlády 352/2003 Sb., trestní bezúhonnost POPIS PRÁCE: PP na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou, nástup dle dohody, řízení, údržba a opravy motorových vozidel pro přepravu osob, která mají více než ...
-
Hasič
POŽADAVKY: vzdělání SŠ s maturitou, ŘP sk. C, sk. C+E výhodou, praxe v řízení vozidel sk. C, praxe v jednotce dobrovolných hasičů obce výhodou, zdravotní způsobilost kategorie I dle Nařízení vlády 352/2003 Sb., trestní bezúhonnost POPIS PRÁCE: PP na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou, nástup dle dohody, řízení vozidel ozbro ...
-
Automechanik - řidič
Řízení vozidel, údržba vnitřních a venkovních prostor, podmínkou ŘP sk. C. Zaměstnanecké výhody: příspěvky z FKSP, 25 dnů dovolené, 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů a další den na každé dítě do 15 let, dotované stravování, možnost výběru ze tří jídel. Kontakt v pracovní dny od 8:00 do 16:00 hodin, v pátek pouze do 14:30 hodin. ...
-
Skladník skupiny odborných činností
Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou. Nabízíme: osobní ohodnocení, příplatky. Kontakt: telefonicky 6 - 15 nebo e-mailem

Zaměstnání u Ministerstvo obrany
Zajímá vás práce ve firmě Ministerstvo obrany? Zjistěte si o této společnosti více informací ještě než odpovíte na nabídku práce. Vyplatí se vám to nejen u přijímacího pohovoru s personalistou, kde zaujmete tím, že jste přišli připraveni. Tyto informace vám pomohou i při rozhodování, zda jste opravdu našli tu pravou práci pro vás. Na tom, v jaké společnosti budete pracovat, velmi záleží.
Informace o Ministerstvo obrany
vznik firmy v ČR: | prosinec 1992 (podle obchodního rejstříku) |
počet zaměstnanců: | 5000 - 9999 zaměstnanců |
IČ: | 60162694 |
www stránky: | http://www.army.cz/ |
adresa: | Praha - Hradčany, Tychonova 221/1 |
zkušenosti s firmou: | hledejte zkušenosti s Ministerstvo obrany |
Často kladené otázky
1️⃣ Kolik Ministerstvo obrany nabízí volných míst?
Aktuálně je na Pracomatu 56 volných pracovních míst ve společnosti Ministerstvo obrany.
Nejnovější volná pracovní místa jsou: mzdová/ý účetní, Psycholog, AKADEMICKÝ PRACOVNÍK/PRACOVNICE - výuka anglického jazyka, INVESTIČNÍ REFERENT / REFERENTKA, REFERENT / REFERENTKA MAJETKOVÉ SPRÁVY a dalších 51 nabídek práce.
Všechna volná místa ve společnosti Ministerstvo obrany na Pracomatu jsou teď aktuální - stačí si mezi nimi najít tu nabídku práce, které vám bude nejvíce sedět.
2️⃣ Jaký je průměrný plat ve společnosti Ministerstvo obrany?
Společnost Ministerstvo obrany aktuálně nabízí 55 nabídek práce na plný úvazek. Nabízená mzda se pohybuje od 17350 Kč do 68000 Kč. Průměrná nabízená mzda v Ministerstvo obrany je 35324 Kč.
Ve firmě Ministerstvo obrany můžete pracovat i krátkodobě, na částečný úvazek, nebo brigádně. Aktuálně je v nabídce 1 takových volných pracovních míst. Nabízená mzda se u nich pohybuje od 180 Kč do 180 Kč za hodinu. Průměrná nabízená mzda při brigádě, nebo částečném úvazku v Ministerstvo obrany je 180 Kč/hod.