Nabídka práce pracovník informací

225 aktuálních volných míst

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Požadavky: plynulá znalost anglického a německého jazyka vítána. Zájemci se dostaví ve dnech úterý a čtvrtek mezi 9. až 11. hodinou na sídlo firmy. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

  • Konzultant/ka pasivní linky

    Pracovní náplň Tel. komunikace se zákazníky a pomoc s jejich požadavky, nabídka služeb, práce na PC s interním systémem, drobná administrativa. Prac. pozice je vhodná i pro absolventy (osoby bez předchozí praxe). Očekáváme: komunikativní uchazeče, kteří si poradí i s trochou stresu, nebojí se práce na PC (základy) a umí česky nebo slovensky (bez va ...

  • Pracovník/ce zákaznického centra (OZP)

    Místo výkonu práce: Pohraniční 1435/86, 70300, Ostrava V případě zájmu zašlete životopis na e-mail. Náplň práce - komunikace se zákazníky prostřednictvím e-mailu, telefonu. Průzkum trhu, zjišťování spokojenosti a potřeb firem se službami a zbožím, které pro sebe nakupují. Příjemcem tohoto telefonátu jsou nákupčí, tedy lidé zvyklí nakupovat. POZOR ...

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    První kontakt e-mailem Místo výkonu práce: Holandská 1, Brno Lufthansa InTouch Brno přijme anglicky + německy mluvící kandidáty na pozici Customer Service Consultant. Jsme součástí globální sítě 7 zákaznických center. V našem brněnském centru poskytujeme servis pasažérům Lufthansy z celého světa (bookovaní letenek, servis spojený s cestou, ticket ...

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Zájemci se dostaví ve dnech úterý a čtvrtek mezi 9. a 11. hodinou na sídlo firmy Místo výkonu práce: Holandská 1, Brno Požadavky: Plynulá znalost anglického a ruského/ukrajinského jazyka vítána. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Požadavky: Plynulá znalost anglického a srbského/bosenského jazyka vítána. Zájemci se dostaví ve dnech úterý a čtvrtek mezi 9. a 11. hodinou na sídlo firmy. Místo výkonu práce: Brno, Holandská 1 Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Zájemci se dostaví ve dnech úterý a čtvrtek mezi 9. a 11. hodinou na sídlo firmy Místo výkonu práce: Holandská 1, Brno Požadavky: Plynulá znalost anglického a italského jazyka vítána. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

  • Staff Associate, Customer Relations

    První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru - Vysoká úroveň ...

  • Customer Service Representative

    První kontakt e-mailem Místo výkonu práce: Technická 2995/21, 616 00 Brno Požadavky: - vzdálená správa uživatelských stanic a systémů na různých platformách (Windows, Unix,...) - řešení technických problémů - komunikace s klienty el. formou - instalace operačních systémů - reporting - monitoring aktivit v rámci přidělené oblasti - zajištění bezpeč ...

  • CRM Advisor

    Místo výkonu práce : Na Florenci 2116/15, Praha 1 Způsob prvního kontaktu : e-mailem - work@bluelinkservices.cz - KONTAKT PRVOTNÍ E-MAILEM!!! Kontaktní osoba : paní Klára Jirmásková Upřesňující informace : komunikativní angličtina

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Čížek Petr, e-mail: petr.c@tabella.cz Požadujeme zkušenosti v zákaznickém centru v mezinárodním prostředí, výborné komunokační schopnosti, dobrou znalost alespoň jednoho světového jazyka.

  • Operátor/ka callcentra

    Chcete uplatnit své schopnosti a pracovat v příjemné atmosféře? Zajímá vás práce v call centru, přijďte k nám. Jednáme s lidmi, kteří předem projevili zájem. Pasivní i aktivní navolávání. Koho hledáme? Komunikativní osobnost, kdo je ochotný učit se nové věci. Kolegu, který je zvyklý pro svou práci běžně používat počítač (MS Office, e-mail, int ...

  • Operátor/ka callcentra - brigáda

    Hledáš místo, kde využít svůj potenciál? Nebojíš se a jen tak něco tě nerozhodí? Jsi student, kterému škola nestačí a chceš už nyní rozhodovat o své kariéře? Společnost Clever People má pro tebe dobré zprávy. Nabírá do svého callcentra ambiciózní lidi s chutí po výdělku a rozvoji svého potenciálu. Místo výkonu práce - centrum Pardubic. Máš - ...

  • Staff Associate, Customer Relations

    První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem Požadované dovednosti: - Znalost angličtiny - úroveň B2 - C2 - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru - Vysoká úroveň komunikačních dovedností - Pro ...

  • Customer Service Representative

    První kontakt e-mailem Místo výkonu práce: Technická 2995/21, 616 00 Brno - vzdálená správa uživatelských stanic a systémů na různých platformách (Windows, Unix,...) - řešení technických problémů - komunikace s klienty el. formou - instalace operačních systémů - reporting - monitoring aktivit v rámci přidělené oblasti - zajištění bezpečnosti a chod ...

Informační pracovník, také nazývaný jako specialista zákaznického servisu, zodpovídá za zodpovídání otázek a dotazů zákazníků. Jeho úkolem je, aby na ně správně odpověděl a pomohl tak klientům se řešením problémů, které se týkají společnosti. Může se jednat o změnu fakturační adresy, žádost o zrušení služby atd.. Během této činnosti obvykle spolupracuje s ostatními odděleními napříč firmou. Znalost cizího jazyka je pro tuto profesi často požadovaná a to na vysoké úrovni.