Nabídka práce pracovník informací

144 aktuálních volných míst

  • Operátor / operátorka call centra telemarketingových služeb

    OPERÁTOR / OPERÁTORKA CALL CENTRA TELEMARKETINGOVÝCH SLUŽEB- pracoviště Jičín Máte zkušenosti s prací v Call centru, umíte to, baví Vás to, ale nelíbí se Vám ohodnocení a práce o víkendech? Nabídka je i pro uchazeče,kteří jsou bez předchozích zkušeností. Očekáváme: Skvělý hlasový projev, nadšení pro obchod, pozitivní přístup a ochotu učit se novým ...

  • Specialista zákaznické/technické podpory (se znalostí ruského a anglického jazyka) - Customer Advisor (Russian and English knowl

    MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Praha PRVNÍ KONTAKT e-mailem na adr.: Mariia.yatskovska@conduent.com. Kontaktní osoba: Yatskovska Mariia, (tel.:+420 770131898) NÁPLŇ PRÁCE: jako specialista zákaznické/technické podpory budete zodpovědný za vstřícnou a efektivní telefonickou komunikaci se zákazníky, kteří se na Vás budou obracet s technickými dotazy, týkajícími ...

  • Specialista zákaznické/technické podpory (se znalostí ruského a anglického jazyka) - Customer Advisor (Russian and English knowl

    MÍSTO VÝKONU PRÁCE : Praha ZPŮSOB PRVNÍHO KONTAKTU: e-mailem na adresu czjob@conduent.com (kontaktní osoba: paní Yatskovska Mariia,) UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: Náplň práce: Jako specialista zákaznické/technické podpory, budete zodpovědný za vstřícnou a efektivní telefonickou komunikaci se zákazníky, kteří na na Vás b ...

  • Operátor(ka) - Pracovník(ice) zákaznického centra - OZP

    Vyhrazeno pro OZP. Místo výkonu práce: Pohraniční 1435/86, Moravská Ostrava, 703 00 Ostrava 3 1. kontakt e-mailem. V případě zájmu zašlete životopis na kariera@scenario.cz Náplň práce: komunikace se zákazníky prostřednictvím e-mailu, telefonu. POZOR Nejedná se o prodej například mobilních tarifů, kreditních karet, tj. nekomunikujete s fyzickými os ...

  • Poradce/poradkyně v telekomunikačních službách

    Jste stále v zaměstnaneckém poměru, ale uvažujete o změně práce? Nebojte se nám s předstihem zavolat a domluvit si pohovor. Náplň práce: - jednoduchý telemarketing - snadná práce na pc - schopnost pracovat v týmu a učit se novým věcem Co nabízíme: - pracovní prostředí v reprezentativních prostorách - dlouhodobé a stabilní zaměstnání - ...

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Požadavky: plynulá znalost anglického a srbskéhjo/bosenského jazyka vítána. Zájemci se dostaví ve dnech úterý a čtvrtek mezi 9. až 11. hodinou na sídlo firmy. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckými kartami.

  • Costumer Account Specialist with English

    Kontakt e-mailem. Požadujeme znalost angličtiny a gruzinštiny slovem i písmem na úrovni rodilého mluvčího.

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    První kontakt e-mailem Místo výkonu práce: Holandská 1, Brno Lufthansa InTouch Brno přijme anglicky + rumunsky mluvící kandidáty na pozici Customer Service Consultant. Jsme součástí globální sítě 6 zákaznických center. V našem brněnském centru poskytujeme servis pasažérům Lufthansy z celého světa (bookovaní letenek, servis spojený s cestou, ticketi ...

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    První kontakt e-mailem Místo výkonu práce: Holandská 1, Brno Lufthansa InTouch Brno přijme anglicky + řecky mluvící kandidáty na pozici Customer Service Consultant. Jsme součástí globální sítě 6 zákaznických center. V našem brněnském centru poskytujeme servis pasažérům Lufthansy z celého světa (bookovaní letenek, servis spojený s cestou, ticketing… ...

  • Telefonní konzultant/-ka

    TELEFONNÍ KONZULTANT/-KA Dosud pracujete a hledáte změnu? Neváhejte se ozvat, pozveme Vás na pohovor a prohlídku pracovního místa. Uvidíte, že pracovat se dá v pohodovém týmu, na ranní směny s velkým mzdovým ohodnocením. Náplň práce: - poskytování informací zákazníkům - jednoduchá práce na PC Požadujeme: - komunikativnost, chuť pracovat - zodpo ...

  • Pracovník/-ice call centra

    PRACOVNÍK/-ICE CALL CENTRA Dosud pracujete a hledáte změnu? Neváhejte se ozvat, pozveme Vás na pohovor a prohlídku pracovního místa. Uvidíte, že pracovat se dá v pohodovém týmu, na ranní směny s velkým mzdovým ohodnocením. Náplň práce: - Poskytování služeb zákazníkům - Jednoduchá práce na PC - jednoduchý telemarketing Požadujeme: - dobré komunika ...

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Pracovík zodpovídá dotazy týkající se informačních materiálů, analyzuje a zakládá dotazy klientů a zajišťuje odpovídající množství informačních materiálů. Zodpovídá přímé a telefonické dotazy od klientů, zajišťuje a poskytuje požadované informace, poskytuje konzultační služby či předává požadavky/dotazy kolegům, kteří jsou dedikováni k poskytování ...

  • Zákaznická podpora

    Způsob kontaktu uchazeče: - e-mailem: a.zettlitzerova@hsf.cz Upřesňující informace: - Osobní a telefonický kontakt se stávajícími zákazníky - Uživatel. podpora SW ( účet., mzdy, výroba, mobilní aplikace) - Testování a distribuce nových verzí SW u stávajících zákazníků - ŘP B - Základy NJ Zaměstnanecké výhody: Týden dovolené navíc, nadstandartní b ...

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Pozice: pracovníci v zákaznických kontaktních centrech Místo vhodné i pro absolventy. Společnost TeleSim rozšiřuje své působení na nové projekty za účelem úspor klienta a proto hledá vhodné kandidáty na danou pozici. Hledáme lidi, kteří to myslí s prací vážně! Šikovné lidi na nový projekt, kteří rozšíří řady našeho týmu a nebojí se nových zkušenos ...

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Požadované dovednosti Pokročilá znalost Anglického jazyka - denní písemná a mluvená forma Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetové sítě Uživatelské znalosti s Win OS, MS Office Zkušenosti se zákaznickým servisem, technickou podporou, prací v call centru Vysoká úroveň komunikačních dovedností Pro-zákaznický přístup ...

Informační pracovník, také nazývaný jako specialista zákaznického servisu, zodpovídá za zodpovídání otázek a dotazů zákazníků. Jeho úkolem je, aby na ně správně odpověděl a pomohl tak klientům se řešením problémů, které se týkají společnosti. Může se jednat o změnu fakturační adresy, žádost o zrušení služby atd.. Během této činnosti obvykle spolupracuje s ostatními odděleními napříč firmou. Znalost cizího jazyka je pro tuto profesi často požadovaná a to na vysoké úrovni.