Nabídka práce pracovník informací

200 aktuálních volných míst

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Požadavky: Znalost rumunštiny na úrovni rodilého mluvčího, praxe ze zákaznického servisu, velmi dobrá orientace v kosmetických produktech a parfémech, znalost angličtiny CO BUDETE DĚLAT? " pečovat o zákazníky prostřednictvím mailu a telefonu " poskytovat informace o produktech, dostupnosti zboží a stavu objednávky " poskytovat produkt ...

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Požadavky: Znalost portugalštiny na úrovni rodilého mluvčího, praxe ze zákaznického servisu, velmi dobrá orientace v kosmetických produktech a parfémech, znalost angličtiny CO BUDETE DĚLAT? " pečovat o zákazníky prostřednictvím mailu a telefonu " poskytovat informace o produktech, dostupnosti zboží a stavu objednávky " poskytovat prod ...

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Požadavky: Znalost maďarštiny na úrovni rodilého mluvčího, praxe ze zákaznického servisu, velmi dobrá orientace v kosmetických produktech a parfémech, znalost angličtiny CO BUDETE DĚLAT? " pečovat o zákazníky prostřednictvím mailu a telefonu " poskytovat informace o produktech, dostupnosti zboží a stavu objednávky " poskytovat produkt ...

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Požadavky: Znalost italštiny na úrovni rodilého mluvčího, praxe ze zákaznického servisu, velmi dobrá orientace v kosmetických produktech a parfémech, znalost angličtiny CO BUDETE DĚLAT? " pečovat o zákazníky prostřednictvím mailu a telefonu " poskytovat informace o produktech, dostupnosti zboží a stavu objednávky " poskytovat produkt ...

  • Specialista/ka zákaznické linky se znalostí slovenštiny

    Misto výkonu práce Pardubice. Náplň práce: - Komunikace na zákaznické lince (zákazníci volají nám) - Práce v interním systému. Vyplňování průzkumů spokojenosti a další. Co od Vás očekáváme? - Znalost slovenštiny slovem i písmem - Uživatelskou znalost PC - MS Office - Výborné komunikační schopnosti, zodpovědnost a samostatnost při práci Pracovní ...

  • Pracovníci klientského centra

    Aktualizace 3. 7. 2019 Jedná se o nově vznikající bankovní a poradenskou pobočku. Požadujeme - min. SŠ vzdělání s maturitou, ŘP sk. B, pozitivní, zodpovědný a optimistický přístup, schopnost dotáhnout věci do konce, samostatnost, ochota práce s lidmi, trpělivost. Popis pracovní činnosti - dokázat klientovi zvolit vhodnou možnost, jak si splnit sen ...

  • Pracovník/pracovnice oddělení péče o zákazníky

    Místo výkonu práce Pardubice. Náplň práce : - komunikace a práce se zákazníkem, komunikace s dodavateli, tvorba cenových nabídek, zpracování objednávek, dotazů, příjem a řešení reklamací, objednávání zboží na sklad, zpracování tenderů, administrace zboží na e-shopu, práce s vnitropodnikovým systémem Požadujeme: - obchodní a komunikační dovednos ...

  • Pracovník/-ice call centra

    PRACOVNÍK/-ICE CALL CENTRA Dosud pracujete a hledáte změnu? Neváhejte se ozvat, pozveme Vás na pohovor a prohlídku pracovního místa. Uvidíte, že pracovat se dá v pohodovém týmu, na ranní směny s velkým mzdovým ohodnocením. Náplň práce: - Poskytování služeb zákazníkům - Jednoduchá práce na PC - jednoduchý telemarketing Požadujeme: - dobré komunika ...

  • Poradce/poradkyně v telekomunikačních službách

    Jste stále v zaměstnaneckém poměru, ale uvažujete o změně práce? Nebojte se nám s předstihem zavolat a domluvit si pohovor. Náplň práce: - jednoduchý telemarketing - snadná práce na pc - schopnost pracovat v týmu a učit se novým věcem Co nabízíme: - pracovní prostředí v reprezentativních prostorách - dlouhodobé a stabilní zaměstnání - ...

  • Partner Integration Lead

    První kontakt e-mailem Náplní této pozice je rozvoj komunikace a spolupráce mezi manažery operující s jednotlivými letišti a interními odděleními zákaznické podpory v KIWI. Vítané dovednosti: " Znalost anglického jazyka na pokročilé úrovni, znalost i jiného světového jazyka. " vhled a zkušenost s KIWI prodkuky " Umět pracovat s programy G Suite (G ...

  • Specialista rezervační linky

    Pro nově zřízenou pobočku naši společnosti v Jihlavě, hledáme nové kolegyně/kolegy, kteří se připojí do našeho týmu zákaznického servisu. Máš zájem o práci v moderním a milém prostředí? Přidej se k nám. Termín nástupu ihned nebo dle dohody. Co uvítáme od tebe: o Příjemné vystupování o Aktivní komunikaci se zákazníky o Práce s PC na uživatelské úro ...

  • Contact centre information clerks

    Náplň: Podpora náborového procesu, komunikace s klienty v angličtině a španělštině, publikování firemního obsahu, práce s reporty a jejich vyplňování, všeobecná administrativa a podpora managementu. Požadavky: velmi dobrá zkušenost s MS Office, obecné povědomí o IT and SW, plynulá angličtina a španělština, VŠ vzdělání ...

  • Staff Associate, Customer Relations

    První kontakt e-mailem: rm-CZ_Foreign@intl.att.com Místo výkonu práce: Palachovo nám. 726/2, 625 00 Brno Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym se ...

  • Technická zákaznická podpora - level 1

    První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem Uchazeč musí ovládat anglický jazyk alepsoň na úrovni B2 Výhodou: certifikát CISCO CCNA - případně odpovídající zkušenosti s technickou podporou v délce trvání alespoň 1 roku zkušenosti se zákaznickou podporou v délce trvání alespoň 1 roku základní znalosti o Windows, Unix, a ticketovacím systému, jako např ...

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Kontaktní osoba: Čížek Petr, petr.c@tabella.cz Požadujeme dobré komunikační schopnosti, časovou flexibilitu a spolehlivost. Adaptovat se v novém prostředí a učit se novým věcem. Angličtina na komunikativní úrovni.

Informační pracovník, také nazývaný jako specialista zákaznického servisu, zodpovídá za zodpovídání otázek a dotazů zákazníků. Jeho úkolem je, aby na ně správně odpověděl a pomohl tak klientům se řešením problémů, které se týkají společnosti. Může se jednat o změnu fakturační adresy, žádost o zrušení služby atd.. Během této činnosti obvykle spolupracuje s ostatními odděleními napříč firmou. Znalost cizího jazyka je pro tuto profesi často požadovaná a to na vysoké úrovni.