Nabídka práce pracovník informací

222 aktuálních volných míst

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Požadované dovednosti: Vyžadováná je buď výborná znalost anglického jazyka v kombinaci s výbornou znalostí jednoho z těchto jazyků: ruština/čínština/mandarínština/korejština/japonština/malajština nebo angličtina na úrovni rodilého mluvčího pouze. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckými kartami.

  • Péče o koncové zákazníky

    požadavky: ÚSO vzdělání, obchodní duch, pozitivní přístup, ochota učit se nové věci, odolnost vůči stresu, zájem o technologie bydlení náplň práce: telefonická (80%) a osobní (20%) komunikace se zájemci o chytré bydlení (nejedná se o akvizici), popisování řešení a odpovídání na dotazy, tracking, pořádání prohlídek showroomu pro skupiny, podpora zák ...

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    požadujeme komunikační schopnosti A.J. na komunikativní úrovni flexibilita dobrá orientace v novém prostředí schopnost učit se novým věcem

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Požadované dovednosti Pokročilá znalost Anglického jazyka - denní písemná a mluvená forma Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetové sítě Uživatelské znalosti s Win OS, MS Office Zkušenosti se zákaznickým servisem, technickou podporou, prací v call centru Vysoká úroveň komunikačních dovedností Pro-zákaznický přístup ...

  • Staff Associate, Customer Relations

    První kontakt e-mailem: rm-CZ_Foreign@intl.att.com Místo výkonu práce: Palachovo nám. 726/2, 625 00 Brno Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym se ...

  • Specialista zákaznické/technické podpory (se znalostí ruského a anglického jazyka)

    Místo výkonu práce: Sokolovská 136d, 186 00 Praha Kontaktní osoba: Yatskovska Mariia, tel.: +420 770131898, e-mail: Mariia.yatskovska@conduent.com UPŘESŇUJCÍ INFORMACE: Náplň práce: na této pozici budete zajišťovat hodnocení kvality výkonu kontaktního centra a to zejména prostřednictvím hodnocení kvality komunikace se zákazníkem po telefonu a nás ...

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    První kontakt e-mailem: careers_cz@infosys.com Místo výkonu práce: Holandská 9, Brno 639 00 Požadavky: Znalost angličtiny a jednoho z následujících jazyků: ruština, hebrejština, arabština, turečtina, němčina, portugalština, francouzština, holandština, norština, finština, španělština, švésčtina, italština, hindština Souhlas zaměstnavatele se zaměst ...

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    První kontakt e-mailem Místo výkonu práce: Holandská 1, Brno Lufthansa InTouch Brno přijme anglicky + německy mluvící kandidáty na pozici Customer Service Consultant. Jsme součástí globální sítě 7 zákaznických center. V našem brněnském centru poskytujeme servis pasažérům Lufthansy z celého světa (bookovaní letenek, servis spojený s cestou, ticketin ...

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Znalost ruského jazyka na úrovni rodilého mluvčího. Znalost angličtiny; Vysokoškolské vzdělání v oboru "Systémy řízení v letecké dopravě"

  • Klientský pracovník/-ice na lince

    KONTAKT : Hrádková Martina tel.kontakt: 605008493 Vhodné pro Ty, kteří rádi mluví s lidmi. Nástup a přesná výše pracovního úvazku (počet hodin) dle oboustranné domluvy. Práce pouze v pracovní dny - víkendy i svátky volné. Volná i druhá 1/2 měsíce prosince - volno hrazeno zaměstnavatelem. Provozní doba je od 8:30 do 18:30 a pracovník má možnost f ...

  • Klientský pracovník/-ice na lince

    KONTAKT : Hrádková Martina tel.kontakt: 605008493 Vhodné pro Ty, kteří rádi mluví s lidmi. Nástup a přesná výše pracovního úvazku (počet hodin) dle oboustranné domluvy (min. 25 hod. týdně). Práce pouze v pracovní dny - víkendy i svátky volné. Volná i druhá 1/2 měsíce prosince - volno hrazeno zaměstnavatelem. Provozní doba je od 8:30 do 18:30 a ...

  • Pracovník zákaznického kontaktního centra

    Administrativní podpora pro zákazníky na telefonu a e-mailu. Znalost anglického jazyka na úrovni B2. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

  • Staff Associate, Customer Relations

    První kontakt e-mailem: rm-CZ_Foreign@intl.att.com Místo výkonu práce: Palachovo nám. 726/2, 625 00 Brno Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym se ...

  • Staff Associate, Customer Relations

    První kontakt e-mailem: rm-CZ_Foreign@intl.att.com Místo výkonu práce: Palachovo nám. 726/2, 625 00 Brno Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym se ...

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Znalost A.J. a arabského jazyka slovem i písmem

Informační pracovník, také nazývaný jako specialista zákaznického servisu, zodpovídá za zodpovídání otázek a dotazů zákazníků. Jeho úkolem je, aby na ně správně odpověděl a pomohl tak klientům se řešením problémů, které se týkají společnosti. Může se jednat o změnu fakturační adresy, žádost o zrušení služby atd.. Během této činnosti obvykle spolupracuje s ostatními odděleními napříč firmou. Znalost cizího jazyka je pro tuto profesi často požadovaná a to na vysoké úrovni.