Nabídka práce pracovník informací

220 aktuálních volných míst

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    KONTAKT : Lejla Belkhelifa, tel.: 777772426, e-mail: [email protected] Požadujeme: - Dobrá znalost práce na PC(MS Office) - Učenlivost - Jazyky: aktivní znalost Angličtiny ZAM VÝHODY : Příjemné pracovní prostředí. Možnost kariérního růstu. Malé občerstvení na pracovišti. Pracovní číslo.

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    We have a great opportunity for a Commercial Operations Distribution Specialist who will be reporting to the Customer Experience Global Process Owner, this position will be based in Prague. As part of the global Lifescan Customer Experience team, we ensure that all our goods arrive at the right place and the right time within the EMEA region every ...

  • Customer Service Associate Specialist

    UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: Charakteristika povolání: " Přijímá a zodpovídá dotazy od zákazníků pocházejících z USA " Poskytuje předprodejní i poprodejní pomoc " Informuje zákazníky o produktech a službách poskytovaných společností " Má hlubokou znalost celkového portfolia produktů a služeb " Samostatně řeší základní problémy a stížnosti zákazníků " ...

  • Pracovník/pracovnice call centra

    VHODNÉ PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM Místo výkonu práce: Říční č.p. 66, Děčín XXXI-Křešice, 405 02 Děčín 2 Požadavky: - dobré komunikační schopnosti - samostatnost - být zodpovědný - znalost práce na PC Kontakt: Dana Popčáková, Ing. Eva Karalová, tel.415 930 467, e-mail: [email protected], [email protected] ...

  • Operátor/operátorka call centra

    Kontakt telefonicky nebo e-mailem [email protected] Požadujeme: - praxe v call centru nebo jiné firmě zabývajícím se aktivním telefoningem - chuť aktivně telefonovat - pracovitost, vytrvalost a odhodlání - obchodního ducha - analytické myšlení - ochotu učit se novým věcem - výborné komunikační dovednosti - dobrou znalost práce na PC (práce ...

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Místo výkonu práce: - Pražská 180, Zdiby Prvotní kontakt: - e-mail: [email protected] Upřesňující údaje: Do naší party zákaznického servisu, hledáme komunikativní parťáka/-čku na pozici OPERÁTOR/KA ZÁKAZNICKÉ PODPORY Co by Vás čekalo? kompletní zaškolení v interní databázi a procesech doručování naší společnosti každodenní komunikovat nejen po telefo ...

  • Specialista zákaznického servisu

    Pracoviště: Konopišťská 905, 256 01 Benešov Náplň práce: správa procesu objednávek, udržování a využívání Schreiber systémů, naučíte se rozumět specifikaci produktu, datům kódu, trvanlivosti, výpočtu hmotnosti, tržním segmentům atd., správa zásob za účelem pokrytí výrobních potřeb, zapojení do projektů (spuštění, zastavení, přerušení výroby), vzork ...

  • Kreativní grafik

    Angličtina - plynně Zkušenost s práci na počítači (Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Mac Os) Dobré komunikační dovednosti

  • Commercial Operations Distribution Specialist with French language

    We have a great opportunity for a Commercial Operations Distribution Specialist who will be reporting to the Customer Experience Global Process Owner, this position will be based in Prague. As part of the global Lifescan Customer Experience team, we ensure that all our goods arrive at the right place and the right time within the EMEA region every ...

  • Staff Associate, Customer Relations

    První kontakt e-mailem: [email protected] Místo výkonu práce: Palachovo nám. 726/2, 625 00 Brno Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym ...

  • Staff Associate, Customer Relations

    První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Znalost ukrajinštiny - úroveň B2 - C2 - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickým servisem, prací v call centru - Vysoká úroveň komunikačních dovedností - Prozákaznický přístup ...

  • Staff Associate, Customer Relations

    První kontakt e-mailem Požadované dovednosti: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru - Vysoká úroveň komunikačních dovedností - Prozá ...

  • Staff Associate, Customer Relations

    První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem Požadované dovednosti: - Znalost angličtiny - úroveň B2 - C2 - Znalost ukrajinštiny - úroveň B2 - C2 - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servisem - Vysoká úroveň komunikačních dovedností - Prozákaznický přístup - Zodpovědnost, dochvilnost, kolegialita, pečlivost - Uchazeči ...

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem Požadované dovednosti: - Znalost angličtiny - úroveň B2 - C2 - Znalost ukrajinštiny - úroveň B2 - C2 - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servisem - Vysoká úroveň komunikačních dovedností - Prozákaznický přístup - Zodpovědnost, dochvilnost, kolegialita, pečlivost - Uchazeči ...

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Požadavky: Plynulá znalost anglického a ruského/ukrajinského jazyka vítána. Zájemci se dostaví ve dnech úterý a čtvrtek mezi 9. a 11. hodinou na sídlo firmy. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

Informační pracovník, také nazývaný jako specialista zákaznického servisu, zodpovídá za zodpovídání otázek a dotazů zákazníků. Jeho úkolem je, aby na ně správně odpověděl a pomohl tak klientům se řešením problémů, které se týkají společnosti. Může se jednat o změnu fakturační adresy, žádost o zrušení služby atd.. Během této činnosti obvykle spolupracuje s ostatními odděleními napříč firmou. Znalost cizího jazyka je pro tuto profesi často požadovaná a to na vysoké úrovni.