Nabídka práce pracovník informací

187 aktuálních volných míst

  • Operátor call centra

    Firma Libor Černohlávek přijme do call centra operátorku na plný úvazek. Nabízíme zaučení, přizpůsobení pracovní doby, služební telefon. Požadujeme ochotu se učit, flexibilitu. Pozice je vhodná pro absolventy středních škol. Nástup možný ihned. Své životopisy zasílejte na email Jakub.cernohlavek@gmail.com , popřípadě volejte na tel.: 775 113 3 ...

  • Staff Associate, Customer Relations

    První kontakt e-mailem Požadované dovednosti: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru - Vysoká úroveň komunikačních dovedností - Pro ...

  • Staff Associate, Customer Relations

    První kontakt e-mailem Požadované dovednosti: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru - Vysoká úroveň komunikačních dovedností - Prozá ...

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Kontaktní osoba: Čížek Petr, petr.c@tabella.cz Požadujeme dobré komunikační schopnosti, časovou flexibilitu a spolehlivost. Adaptovat se v novém prostředí a učit se novým věcem. Angličtina na komunikativní úrovni.

  • Staff Associate, Customer Relations

    První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru - Vysoká úroveň ...

  • Staff Associate, Customer Relations

    První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem Požadované dovednosti: - Znalost angličtiny - úroveň B2 - C2 - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru - Vysoká úroveň komunikačních dovedností - Pro ...

  • Crm advisor

    kontakt: Hernandez MARIANA, e-mail: work@bluelinkservices.cz, prvotní kontakt emailem, místo výkonu:Na Florenci č.p. 2116/15, Praha 1. Němčina - aktivní, komunikativní znalost, angličtina aktivní, komunikatiní znalost, uživatelská znalost práce na PC, dobré komunikační schopnosti.

  • Specialista zákaznické/technické podpory (se znalostí ruského a anglického jazyka) - Customer Advisor (Russian and English knowl

    MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Praha PRVNÍ KONTAKT e-mailem na adr.: Mariia.yatskovska@conduent.com. Kontaktní osoba: Yatskovska Mariia, (tel.:+420 770131898) NÁPLŇ PRÁCE: jako specialista zákaznické/technické podpory budete zodpovědný za vstřícnou a efektivní telefonickou komunikaci se zákazníky, kteří se na Vás budou obracet s technickými dotazy, týkajícími ...

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Zájemci nechť se hlásí na: gabriela.manova@kiwi.com Místo výkonu práce: Palachovo náměstí 797/4, Starý Lískovec, 625 00 Brno Požadované dovednosti: Znalost anglického jazyka na pokročilé úrovni. Velkou výhodou je předchozí zkušenost ze zákaznického centra, znalost dalších jazyků a vysokoškolské vzdělání. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckými ...

  • Staff Associate, Customer Relations

    První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Znalost ukrajinštiny - úroveň B2 - C2 - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickým servisem, prací v call centru - Vysoká úroveň komunikačních dovedností - Prozákaznický přístup ...

  • Customer Service Representative

    První kontakt e-mailem Místo výkonu práce: Technická 2995/21, 616 00 Brno - vzdálená správa uživatelských stanic a systémů na různých platformách (Windows, Unix,...) - řešení technických problémů - komunikace s klienty el. formou - instalace operačních systémů - reporting - monitoring aktivit v rámci přidělené oblasti - zajištění bezpečnosti a chod ...

  • Pracovníci v zákaznických centrech

    Pozice: pracovníci v zákaznických centrech polečnost TeleSim rozšiřuje své působení na nové projekty za účelem úspor klienta a proto hledá vhodné kandidáty na danou pozici. Hledáme lidi, kteří to myslí s prací vážně! Šikovné lidi na nový projekt, kteří rozšíří řady našeho týmu a nebojí se nových zkušeností. Náplň práce: Nic složitého! Péče o stáv ...

  • Specialista zákaznické/technické podpory (se znalostí ruského a anglického jazyka) - Customer Advisor (Russian and English knowl

    MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Praha PRVNÍ KONTAKT e-mailem na adr.: Mariia.yatskovska@conduent.com. Kontaktní osoba: Yatskovska Mariia, (tel.:+420 770131898) NÁPLŇ PRÁCE: jako specialista zákaznické/technické podpory budete zodpovědný za vstřícnou a efektivní telefonickou komunikaci se zákazníky, kteří se na Vás budou obracet s technickými dotazy, týkajícími ...

  • Telefonní konzultant/-ka

    TELEFONNÍ KONZULTANT/-KA Náplň práce: - poskytování informací zákazníkům - jednoduchá práce na PC Požadujeme: - komunikativnost, chuť pracovat - zodpovědný přístup k práci Co nabízíme: - dlouhodobé a stabilní zaměstnání - HPP (možno i na DPČ) - fixní plat a nadstandardní neomezené finanční bonusy dle vašich schopností - matky s malými dětmi ...

  • Pracovník/-ice call centra

    PRACOVNÍK/-ICE CALL CENTRA Náplň práce: - Poskytování služeb zákazníkům - Jednoduchá práce na PC - jednoduchý telemarketing Požadujeme: - dobré komunikační schopnosti - schopnost učit se novým věcem - schopnost pracovat v týmu - zodpovědný přístup k práci a samostatnost Co nabízíme: - HPP, DPČ - Práce vhodná i pro absolventy a matky s malými dě ...

Informační pracovník, také nazývaný jako specialista zákaznického servisu, zodpovídá za zodpovídání otázek a dotazů zákazníků. Jeho úkolem je, aby na ně správně odpověděl a pomohl tak klientům se řešením problémů, které se týkají společnosti. Může se jednat o změnu fakturační adresy, žádost o zrušení služby atd.. Během této činnosti obvykle spolupracuje s ostatními odděleními napříč firmou. Znalost cizího jazyka je pro tuto profesi často požadovaná a to na vysoké úrovni.