Nabídka práce pracovník informací

199 aktuálních volných míst

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    místo výkonu práce: Praha kontakt: Procházková Anna, e-mail: anna.prochazkova@ibs-sro.cz Požadavky: " Perfektní znalost anglického jazyka a znalost dalšího jazyku výhodou (němčina, francouzština) " Schopnost pracovat se systémem GDS " Výborná schopnost nastavení priorit a samostatné práce pod tlakem " Vyvinuté vůdčí dovednosti " Zodpovědnost za zá ...

  • Obchodní manažer / teamleader

    V případě zájmu zašlete prosím strukturováný životopis na email pracekolar@email.cz Náplň práce: Jsme stabilní firma na trhu s financemi a hledáme obchodního manažera, který bude aktivně řešit portfolio klientů společnosti a pečovat o ně. Dále se bude aktivně věnovat přidělenému týmu spolupracovníků. Požadujeme: dobré komunikační a obchodní dovedn ...

  • Pracovníci zákaznické infolinky

    Požadujeme - SŠ vzdělání s maturitou, uživatelská znalost práce na PC (min. MS Office), asertivita, pozitivní přístup k práci a ke klientům, pečlivost, výhodou - zkušenosti na obdobné pozici. Náplň práce - přijímání hovorů a zpracování žádosti a dotazů volajících, poradenství a péče o stávající zákazníky, poskytování aktuálních informací a nabídka ...

  • Obchodní manažer/ teamleader

    Náplň práce: - Jsme stabilní firma na trhu s financemi a hledáme obchodního manažera, který bude aktivně řešit portfolio klientů společnosti a pečovat o ně. Dále se bude aktivně věnovat přidělenému týmu spolupracovníků. Požadujeme: - dobré komunikační a obchodní dovednosti, min. SŠ vzdělání s maturitní zkouškou, bezúhonnost, ŘP skupiny B Nabízím ...

  • Konzultant zákaznického centra

    místo výkonu práce: Louny, Komenského náměstí 2540 Do svého týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici konzultant zákaznického centra. Náplň práce: partner pro zákazníky, pomoc při výběru nejvhodnějších služeb a řešení. Pracovní doba: denní směny - 8,5 hod (od 8 hod + víkendy a svátky). Možnost plánování pracovních víkendů na 1 - 4 týdny. Požadu ...

  • Partner/ka pro firemní zákazníky

    místo výkonu práce: Louny, Komenského náměstí 2540 Do svého týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici partner/ka pro firemní zákazníky. Nabízíme příležitost získat zkušenosti v profesionálním jednání s firemními zákazníky, s tvorbou obchodních nabídek, do budoucna i možnost růstu v rámci firmy. Náplň práce: partner pro zákazníky, analýza chován ...

  • Konzultant služeb zákazníkům - zkrácený úvazek

    místo výkonu práce: Louny, Komenského náměstí 2540 Do svého týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici konzultant služeb zákazníkům - místo vhodné pro RODIČE. Nabízíme příležitost zkráceného pracovního úvazku na směny 8 - 12 hod a 16 - 20 hod (pravidelné střídání obou typů směn), nabízíme i možnost pracovat POUZE NA RANNÍ SMĚNU. Náplň práce: tel ...

  • Staff Associate, Customer Relations

    První kontakt e-mailem Požadované dovednosti: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru - Vysoká úroveň komunikačních dovedností - Pro ...

  • Staff Associate, Customer Relations

    První kontakt e-mailem Požadované dovednosti: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru - Vysoká úroveň komunikačních dovedností - Prozá ...

  • Operátor/ka call centra

    VHODNÉ PRO OSOBY ZDRAVÉ I SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM. [JM] Místo výkonu práce: Říční č.p. 66, Děčín XXXI-Křešice, 405 02 Děčín 2 Požadavky: - příjemný hlas - zkušenosti v obchodních pozicích - pečlivost - velice dobrá gramatika - AJ výhodou Výhody: - možnost zvýhodněného mobilního tarifu - odpovídající mzdové ohodnocení + bonusový systém - možno ...

  • Staff Associate, Customer Relations

    První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru - Vysoká úroveň ...

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    První kontakt e-mailem Místo výkonu práce: Holandská 1, Brno Lufthansa InTouch Brno přijme anglicky + německy mluvící kandidáty na pozici Customer Service Consultant. Jsme součástí globální sítě 7 zákaznických center. V našem brněnském centru poskytujeme servis pasažérům Lufthansy z celého světa (bookovaní letenek, servis spojený s cestou, ticket ...

  • Operátor/ka callcentra

    Chcete uplatnit své schopnosti a pracovat v příjemné atmosféře? Zajímá vás práce v call centru, přijďte k nám. Jednáme s lidmi, kteří předem projevili zájem. Pasivní i aktivní navolávání. Koho hledáme? Komunikativní osobnost, kdo je ochotný učit se nové věci. Kolegu, který je zvyklý pro svou práci běžně používat počítač (MS Office, e-mail, int ...

  • Technická zákaznická podpora - level 1.25

    První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem Mísro výkonu práce: Palachovo náměstí 2, 625 00 Brno Uchazeč musí ovládat anglický jazyk alepsoň na úrovni B2 Výhodou: certifikát CCENT - případně odpovídající zkušenosti s technickou podporou v délce trvání alespoň 1 roku zkušenosti se zákaznickým servisem Zaměstnanecké výhody: dovolená navíc, stravenky S ...

  • Úvěrový/á specialista/ka

    Pracoviště: Vratimovská 624/11, Ostrava - Kunčičky Kontakt: zájemci zasílejte prosím své životopisy na libor.david@sms-as.eu Jsme stabilní firma na trhu s financemi a hledáme specialistu na oblast úvěrů a bankovních produktů, který bude aktivně řešit portfolio klientů a pečovat o ně. Práce zahrnuje konzultace s klienty, vytváření prezentací a jedn ...

Informační pracovník, také nazývaný jako specialista zákaznického servisu, zodpovídá za zodpovídání otázek a dotazů zákazníků. Jeho úkolem je, aby na ně správně odpověděl a pomohl tak klientům se řešením problémů, které se týkají společnosti. Může se jednat o změnu fakturační adresy, žádost o zrušení služby atd.. Během této činnosti obvykle spolupracuje s ostatními odděleními napříč firmou. Znalost cizího jazyka je pro tuto profesi často požadovaná a to na vysoké úrovni.