Nabídka práce pracovník informací

187 aktuálních volných míst

  • Telefonista/tka

    POŽADAVKY: vzdělání SŠ s maturitou, příjemné vystupování, samostatnost POPIS PRÁCE: PP na dobu neurčitou ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: pružná pracovní doba, bezplatné zaškolení v rámci firmy KONTAKT: Křetínský Lukáš, tel.: 725 256 868, 8-11 hod, e-mail: [email protected]

  • Referent/ka zahraničního back office- itj, spj, (aj)

    Co je náplní práce: sklady, logistika, marketing, atd. Pomoc při organizaci marketingových akcí, možnost služebních cest. Co nabízíme: zajímavou práci a příležitost k profesnímu rozvoji, denní využití cizích jazyků, zaškolení do interního systému, podporu při zaškolení napříč firmou, jazykové kurzy přímo v místě pracoviště, parkoviště v areálu firm ...

  • Pracovník/-ice zákaznického servisu

    Požadavky: odolnost vůči stresu, znalost PC na uživatelské úrovni- např. Excel. Znalost cizích jazyků výhodou (Aj popřípadně Nj). Náplň práce: vyřizování e-mailů a příchozích hovorů od zákazníků. Mladý kolektiv, HPP na dobu určitou. . Nástup možný od 1.12.2020- po domluvě případně i dříve. Kontakt: Hanus Jan- životopisy zasílat POUZE na e-mail: j ...

  • Staff Associate, Customer Relations

    První kontakt e-mailem Požadované dovednosti: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru - Vysoká úroveň komunikačních dovedností - Pro ...

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem Požadované dovednosti: - Znalost angličtiny - úroveň B2 - C2 - Znalost ukrajinštiny - úroveň B2 - C2 - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servisem - Vysoká úroveň komunikačních dovedností - Prozákaznický přístup - Zodpovědnost, dochvilnost, kolegialita, pečlivost - Uchazeči ...

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Znalost rezervačního systému AMADEUS (rezervace letenek) a znalost AJ Zájemci se dostaví ve dnech úterý a čtvrtek mezi 9 .00 - 11.00 hodinou na sídlo firmy. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

  • Pracovník/-ice call centra

    PRACOVNÍK/-ICE CALL CENTRA Dosud pracujete a hledáte změnu? Neváhejte se ozvat, pozveme Vás na pohovor a prohlídku pracovního místa. Uvidíte, že pracovat se dá v pohodovém týmu, na ranní směny s velkým mzdovým ohodnocením. Náplň práce: - Poskytování služeb zákazníkům - Jednoduchá práce na PC - jednoduchý telemarketing Požadujeme: - dobré komunika ...

  • Asistent / asistentka zákaznického centra

    Pracovní poměr na dobu neurčitou, dvousměnný či jednosměnný provoz. Plný nebo zkrácený pracovní úvazek (v případě zkráceného pracovního úvazku se jedná min. o 25 hod. týdně). Nástup možný ihned. Zaměstnání pro osoby zdravotně znevýhodněné a osoby se zdravotním postižením. Náplň práce: inbound informační linky, klientský servis, dotazníkové akce. ...

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Čížek Petr, e-mail: [email protected] Požadujeme zkušenosti v zákaznickém centru v mezinárodním prostředí, výborné komunikační schopnosti, dobrou znalost alespoň jednoho světového jazyka.

  • Staff Associate, Customer Relations

    První kontakt e-mailem Požadované dovednosti: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru - Vysoká úroveň komunikačních dovedností - Prozá ...

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Místo výkonu práce: Palachovo náměstí 797/4, Starý Lískovec, 625 00 Brno Požadované dovednosti: Znalost anglického jazyka na pokročilé úrovni. Velkou výhodou je předchozí zkušenost ze zákaznického centra, znalost dalších jazyků a vysokoškolské vzdělání. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckými kartami

  • Pracovník na infolince a expedici

    místo výkonu práce: Pražská 79 Louny Požadujeme: Práce na PC Komunikativnost, zodpovědnost, spolehlivost Očekáváme: Kolegyni s pozitivním přístupem k práci i kolegům Pokud byste se ucházeli o nabízenou pozici, prosím zašlete životopis společně s úvodním dopisem , ve kterém krátce představíte sebe a stručný důvod proč chcete pracovat právě u ná ...

  • Pracovník/ce call centra

    Pracoviště: Stupkova č.p. 952/18, Olomouc. Nástup ihned. Zaměstnání na dobu určitou. Profesní životopis zasílejte POUZE na [email protected] Společnost zabývající se poskytováním estetické péče hledá šikovného kolegu/kolegyni na pozici operátor aktivní i pasivní zákaznické linky. Nabízíme práci na HPP v příjemném kolektivu. Náplní práce ...

  • Technik podpory prodeje

  • Pracovník zákaznického servisu pro nový projekt v Brně

    První kontakt e-mailem nebo telefonicky v pracovních dnech 8 - 16 hodin. Líbilo by se Ti pracovat na úplně novém projektu a toužíš v práci využívat cizí jazyky? Umíš perfektně německy a chceš v práci využívat i angličtinu? Tak se staň důležitou součástí našeho týmu a pracuj pro leadera automobilového průmyslu! Právě hledáme kolegy a kolegyně na p ...

Informační pracovník, také nazývaný jako specialista zákaznického servisu, zodpovídá za zodpovídání otázek a dotazů zákazníků. Jeho úkolem je, aby na ně správně odpověděl a pomohl tak klientům se řešením problémů, které se týkají společnosti. Může se jednat o změnu fakturační adresy, žádost o zrušení služby atd.. Během této činnosti obvykle spolupracuje s ostatními odděleními napříč firmou. Znalost cizího jazyka je pro tuto profesi často požadovaná a to na vysoké úrovni.