Nabídka práce manažer v cestovním ruchu

9 aktuálních volných míst

  • Provozní hotelu

    Požadujeme: nutné zkušenosti s vedením hotelu, praxe v gastronomii, flexibilita, spolehlivost, samostatnost, jazykové znalosti (AJ nebo NJ). První kontakt - životopisy zasílejte na e- mailovou adresu. Možnost prodloužení doby určité. ov.10.2.20

  • Ředitel/ka

    Aktivní znalost Rj, Aj, Ukrajinský jazyk. Znalost rezervačních systémů a účetnictví.. ŘP sk. B. Kontakt telefonicky 777991872 Po - pá 8:00-16:00 hod.

  • Koordinátoři ubytovacích služeb

    Místo výkonu práce: Družstevní 203/5, 351 01 Františkovy Lázně a Družstevní 202/7, 351 01 Františkovy Lázně. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Zkrácený úvazek 20 hod/týdně. Náplň práce: jedná se o zodpovědnost za provoz zaběhnutého penzionu, ubytování osob, starost o pořádek a čistotu zařízení i pokojů, základní administrativa. Požadujeme: pracovní ...

  • Vedoucí provozovny hotelu

    Místo výkonu práce: Krásná 274, Krásná u Aše. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Pracovní doba: pružná pracovní doba (jednosměnný provoz), nerovnoměrně rozvržená pracovní doba, Po-Ne krátký x dlouhý týden. Požadujeme: spolehlivost, pracovní zkušenosti z oboru hotelnictví nebo restauračního provozu (lze i na pozici číšník/servírka ...

  • Disponent/ka - organizátor/ka

    Požadujeme: výbornou znalost českého jazyka, ŘP sk. B, obchodní korespondence, komunikační a organizační schopnosti, samostatnost, flexibilitu, velmi dobrou znalost práce na PC.

  • Asistent/ka housekeeping managera.

    Kontakt: Kuchařová Eva, tel.: 702 153 251, e-mail: nabor@laznejachymov.cz POŽADUJEME: "Středoškolské vzdělání s maturitou "Praxe v ubytovacím zařízení vítána "Schopnost vedení kolektivu podřízených, kontrola a motivace zaměstnanců "Profesionální přístup ke klientům i podřízeným, řešení jejich požadavků "Organizační schopnosti, samostatnost a čas ...

  • Hotel Manager

    Kontakt: Brouková Sylva, tel.: 607 844 012, e-mail: broukova@axxos.com Náplní práce hotelového managera je vést zaměstnance hotelu a koordinovat jejich činnost, zajištění plynulého chodu hotelu, kontrola a optimalizace provozu, administrativní a organizační podpora. Požadujeme: znalost hotelového provozu nutností, zkušenosti a praxe na úseku front ...

  • Provozní konferenčního hotelu

    - prokazatelná zkušenost s vedením lidí v oboru gastro - vedení týmu (cca 25 osob), zajištění provozu v souladu s očekáváním hostů, legislativy i vnitřních standardů v hotelovém resortu zaměřeného hlavně na firemní akce Osobní kontakt možný po předchozí tel. domluvě.

  • Řídící pracovníci v oblasti ubytovacích služeb

    MÍSTO VÝKONU : V celnici č.p. 1031/4, Nové Město, 110 00 Praha 1 KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM : Zuzana Šípková, e-mail: zsipkova@deloittece.com ZNALOST ČÍNŠTINY NA ÚROVNI RODILÝ MLUVČÍ ZNALOST ANGLIČTINY

Manažer v cestovním ruchu zodpovídá za jemu svěřenou společnost, může se jednat o hotel, cestovní kancelář nebo konkrétní tuzemská nebo zahraniční turistická destinace, komunikuje s klienty a obchodními partnery, navazuje nové obchodní vztahy a hledá příležitosti dalšího rozvoje. Stará se o nábor zaměstnanců a smluvní vztahy s dodavateli. Znalost alespoň jednoho cizího jazyka je vyžadována, stejně jako soustavný profesní a osobní rozvoj.