Nabídka práce pro administrativní pracovníky ve Vsetíně

6 aktuálních volných míst

  • Asistent/asistentka v dopravě

    Náplň práce: zpracování a navádění objednávek do systému, zpracování tras vozidel, fakturace, zpracování a evidence tabulek (Excel). požadavky: min. dobrá znalost Excelu, časová flexibilita, ochota pracovat v open office, znalost účetnictví výhodou. ov. telefonicky dne 22.8.2017

  • Administrativní pracovníci

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍCI Požadujeme: základní znalost účetnictví, min. střední vzdělání s maturitou, znalost německého jazyka slovem i písmem Nabízíme: benefity pro zaměstnance, dobré platové podmínky, absolventy zaučíme, možnost DPP První kontakt: strukturovaný životopis zašlete na: jzubikova@mcr.cz, osobně na pracovišti nebo telefonicky na čísl ...

  • Asistenti - recepční

    ASISTENTI - RECEPČNÍ Požadujeme: ŘP sk. B, ovládání MS Office Náplň práce: práce na recepci, administrativa, rozvoz zákazníků, nákup kancelářských potřeb a jiné, zajišťování školení, vyřizování pošty První kontakt: e-mailem na: martina.kralova@autokora.cz ov. 17.8.

  • Pojišťovací poradci - kancelářská činnost

    POJIŠŤOVACÍ PORADCI Požadujeme: Práce s lidmi, příjemný vzhled a vystupování, znalost z oboru pojišťovnictví výhodou, dobrá znalost práce s PC, internet . Přepážkové práce s klienty, administrativní činnost, občas výjezd do terénu, školení na centrále ve FM. První kontakt: Životopisy zasílejte na e-mail: uverybrixova@seznam.cz ov.16.8.17 ...

  • Administrativní pracovník/ce do výroby - místo je vytvořeno pro OZP

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE DO VÝROBY - místo je vytvořeno pro OZP Nástup možný ihned. Náplň práce: sledování nákladů, míchání barev atd. Nabízíme: plný nebo zkrácený pracovní poměr: 25-40 hod./týdně První kontakt: telefonicky 602 555 750, osobně po předchozí tel. domluvě, e-mailem: activecolour@seznam.cz ov. 20.7. ...

  • Asistent/ka realitního makléře

    ASISTENT/KA REALITNÍHO MAKLÉŘE hledáme pracovníky z území Zlínského kraje pro práci asistenta/ky realitního makléře - s velmi dobrou znalostí českého jazyka slovem i písmem, schopností vést obchodní jednání po telefonu. Vhodné PC s připojením na internet a telefon s neomezeným voláním, práci lze vykonávat plně z pohodlí domova, jedná se o práci č ...

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník ve Vsetíně. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Vsetín je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.