Nabídka práce pro administrativní pracovníky ve Vsetíně

12 aktuálních volných míst

  • Asistent/ka realitního makléře

    ASISTENT/KA REALITNÍHO MAKLÉŘE hledáme pracovníky z území Zlínského kraje pro práci asistenta/ky realitního makléře - s velmi dobrou znalostí českého jazyka slovem i písmem, schopností vést obchodní jednání po telefonu. Vhodné PC s připojením na internet a telefon s neomezeným voláním, práci lze vykonávat plně z pohodlí domova, jedná se o práci č ...

  • Asistent/ka realitního makléře

    ASISTENT/KA REALITNÍHO MAKLÉŘE - PRÁCE Z DOMOVA Hledáme pracovníky pro práci asistenta/ky realitního makléře - s dobrou znalostí českého jazyka i písmem, se schopností vést obchodní jednání i po telefonu. Jedná se o práci časově náročnou, ale s velmi dobrým ohodnocením, zkušenosti z realit žádoucí, po dohodě možný nástup ihned. Vhodné PC s připo ...

  • Administrativní pracovník/ce do výroby - místo je vytvořeno pro OZP

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE DO VÝROBY - místo je vytvořeno pro OZP Nástup možný ihned. Náplň práce: sledování nákladů, míchání barev atd. Nabízíme: plný nebo zkrácený pracovní poměr: 25-40 hod./týdně První kontakt: telefonicky 602 555 750, osobně po předchozí tel. domluvě, e-mailem: activecolour@seznam.cz ov. 14.5. ...

  • Administrativní pracovníci do výroby - místo je vytvořeno pro OZP

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍCI DO VÝROBY - místo je vytvořeno pro OZP Směnnost: jednosměnný nebo dvousměnný provoz. Pracovní úvazek plný nebo zkrácený 25 hod./týd. První kontakt: telefonicky 608 717 596, e-mailem: activecolour@seznam.cz nebo osobně ov. 14.5.

  • Administrativní pracovníci - místo je vytvořeno pro OZP

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍCI - místo je vytvořeno pro OZP První kontakt: telefonicky 608 717 596, e-mailem: activecolour@seznam.cz nebo osobně ov. 14.5.

  • Asistent/ka

    ASISTENT/KA pro neziskovou organizaci Nástup možný ihned. Požadujeme: řidičský průkaz skupiny B, samostatnost, flexibilita Možnost i zkráceného PP 20 hod./týd. První kontakt: Životopisy zasílejte na e-mail: darcr@vm.inext.cz , informace telefonicky na čísle 602 777 080 ov. 4.5.

  • Administrátor/ka eshopu (práce na PC + jednání se zákazníky)

    Požadujeme: komunikativnost, pečlivost, pracovitost, samostatnost, ovládání práce na PC, ovládání jednání se zákazníky, ŘP sk. B. Nabízíme: stravenky,provize z prodeje židlí na prodejně a cenových nabídek, pololetní prémie , nákup zboží za nákupní ceny, jiné benefity výkonové, školení , kurzy. Práce v úspěšné firmě s historií 23 let. Možnost sebe ...

  • Administrativní pracovníci - obchodní referenti pro Slovensko

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍCI - OBCHODNÍ REFERENTI PRO SLOVENSKO Požadujeme: obchodní praxe výhodou, práce na PC, komunikativnost, spolehlivost Náplň práce: Komunikace po telefonu se zákazníky ze Slovenska. Vyřizování nabídek, objednávek, reklamací. Vedení obchodní korespondence. Nabízíme: adekvátní platové ohodnocení - základní mzda + prémie, kreativ ...

  • Písař/ka

    PÍSAŘ/KA Nástup možný ihned. Požadujeme: psaní všemi deseti prsty Pracovní doba: 4 hodiny denně od 8-12 hod. První kontakt: Telefonicky. Prosíme uchazeče, aby si domluvili schůzku telefonicky na čísle 571 615 789 nebo 777 562 962 a zaslali životopis na e-mail: pavel.lev@volny.cz

  • Konzultant/ka informačních systémů - zákaznická podpora

    KONZULTANT/TKA informačních systémů - zákaznická podpora Požadujeme: min.SŠ vzdělání ekonomického směru, základní znalost podvojného účetnictví, znalost práce na PC,řidičský průkaz sk.B, samostatnost, komunikativnost Nabízíme: zázemí stabilní společnosti, práci v mladém kolektivu, dobré platové ohodnocení, profesní a platový růst ...

  • Pojišťovací poradci - kancelářská činnost

    Požadujeme: Práce s lidmi, příjemný vzhled a vystupování, znalost z oboru pojišťovnictví výhodou, dobrá znalost práce s PC, internet . Přepážkové práce s klienty, administrativní činnost, občas výjezd do terénu, školení na centrále ve FM. První kontakt: Životopisy zasílejte na e-mail: uverybrixova@seznam.cz ov.26.4.18 ...

  • Administrativní pracovník/ce - místo je vyhrazeno pro OZP

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE Nástup možný dle dohody Požadujeme: základní práce s PC, internet Word, Excel, komunikační schopnosti Náplň práce: zadávání údajů do PC, vyplňování formulářů, denní komunikace s kolegy Nabízíme: částečný pracovní úvazek, pracovní doba je pružná - dle dohody (jednosměnný provoz) Kontakt: životopisy zasílejte na e-mail: o ...

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník ve Vsetíně. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Vsetín je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.