Nabídka práce administrativa v Uherském Hradišti
11 aktuálních volných míst
-
Administrativní pracovník/pracovnice
prac. doba 8.00 - 12.00 hod., spolehlivost, pečlivost, ŘP "B" - aktivní řidič, aktivní znalost MS Office, výpis trest. rejstříku, místo vyhrazeno pro osobu se zdrav. postižením, kontakt pouze telefonem nebo e-mailem
-
Recepční v zábavním centru
prodej vstupenek a občerstvení, úklid prostor, příprava občerstvení, 10 - 12 hod. směny (krátký/dlouhý týden) i o víkendech, prémie dle tržeb, obědy zdarma ve vedlejší restauraci, životopis na e- mail
-
Vedoucí technicko-ekonomického úseku
VŠ vzdělání ekonom. směru, praxe v oboru, zkušenosti s ekonom. a provozní agendou ve veřejné správě (školství výhodou), znalost příslušné legislativy, dobrá znalost (MS Office, zejména Excel), spolehlivost, samostatnost, pečlivost, zkušenosti s vedením týmu, organizační schopnosti, ŘP "B" výhodou, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, benefity ...
-
Dotační pracovník/pracovnice
administrace dotací (Nová zelená úsporám a Oprav dům po babičce)
-
Recepční
recepční fitness centra, služby krátký/dlouhý týden, osobní kontakt možný po tel. domluvě
-
Referent/ka autoservisu a pneuservisu
příjem zakázek, tvorba nabídek a objednávek pneu a náhradních dílů, administrativní činnost spojená se střediskem, komunikace se zákazníky, komunikativnost, technickou obratnost, práce s PC, flexibilita, ŘP "B", příspěvek na stravování, mobilní telefon, kontakt e-mailem
-
Recepční
znalost AJ, stravenky, osobní kontakt možný po tel. domluvě
-
Projektový/á manažer/ka
projektový/á manažer/ka vývojových projektů v oblasti měřičů rychlosti, podíl na vývoji nejmodernějších zařízení pro měření rychlosti a sledování dopravní situace pomocí radarových a optických senzorů, vedení projektového týmu, připrava projektového plánu a koordinace jeho průběhu, definování požadavků na složení projektového týmu, plánování práce ...
-
Vedoucí chráněné dílny
místo vyhrazeno pro osobu se zdrav. postižením, zajištění chodu chráněné dílny, vedení kompletního účetnictví včetně daňových přiznání a výkazů, zpracování mezd a odvodů (malá firma), administrativa, komunikace se zákazníky, správa e-shopu, znalost podvoj. Účetnictví a zpracování mezd (praxe min. 5 let), zkušenost s účetním programem Pohoda výhodou ...
-
Administrativní pracovník/pracovnice
příprava a vyplňování různých výkazů a formulářů, osobní kontakt možný po tel. domluvě
-
-
Asistent/ka výroby uzenin
asistence při výrobě uzenin a vařených výrobků, ruční práce s masem, obsluha výrob. strojů a myčky přepravek (možnost zaučení), závěrečný úklid, strava, stravenkový paušál, osobní kontakt možný 7.00 - 16.30 hod.
Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativa v Uherském Hradišti. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce administrativa Uherské Hradiště je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.
Často kladené otázky
1️⃣ Jaký je průměrný plat ve Administrativa Uherské Hradiště?
Na Pracomatu naleznete v sekci práce v Uherském Hradišti na pozici Administrativa 9 nabídek práce na plný úvazek. Nabízená mzda se pohybuje od 20800 Kč do 55000 Kč.
Průměrná nabízená mzda je 30492 Kč.
V této profesi a lokalitě můžete pracovat i krátkodobě, na částečný úvazek, nebo brigádně. Aktuálně je v nabídce 1 takových volných pracovních míst. Nabízená mzda se u nich pohybuje od 140 Kč do 140 Kč za hodinu.
Průměrná nabízená mzda při brigádě, nebo částečném úvazku v Administrativa Uherské Hradiště je 140 Kč/hod.
2️⃣ Které firmy nejčastěji inzerují volná místa Administrativa Uherské Hradiště?
Které firmy aktuálně hledají nové lidi v tomto městě a profesi? (číslo v závorce je počet všech inzerátů firmy na Pracomatu) :