Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Libereckém kraji

33 aktuálních volných míst

  • Odborný zaměstnanec/zaměstnankyně odboru investic a správy nemovitého majetku

    PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 9. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU URČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 5. ledna 2018 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky jsou uveřejněny na Úřední desce Krajského úřadu Libereckého kraje a na internetových s ...

  • REFERENT ODDĚLENÍ ÚZEMNÍHO PLÁNOVÁNÍ na odboru hlavního architekta

    Pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup možný od ledna 2018, příp. dle dohody. Platová třída 11 (základní tarifní rozpětí 20.450,- Kč až 30.750,- Kč podle zápočtu let odborné praxe), poskytnutí osobního příplatku a dalších složek platu po zapracování včetně zaměstnaneckých benefitů garantovaných kolektivní smlouvou úřadu. Předpoklady: Úředníkem s ...

  • Organizátor firemních akcí - administrativní a logistická činnost

    Místo výkonu práce: Třtí 36, Sychrov + služební cesty v rámci EU Náplň práce: komunikace se zahraničními klienty, vedení firemní agendy a databází, organizace pomoci při zajištění služeb zákazníkům, transfer, ubytování, stravování. Požadujeme: výborné komunikační a organizační schopnosti, časovou flexibilitu (včetně práce o víkendu a ve večerních ...

  • Asistent/ka obchodního oddělení

    Asistent/ka obchodního oddělení Firma Petit Lulu s.r.o. zabývající se výrobou a prodejem látkových plen hledá nového člena týmu obchodního oddělení. Náplní práce je vyřizování objednávek z eshopu, fakturace, expedice, komunikace se zákazníkem. Dále pak prezentace našich výrobků na veletrzích v rámci ČR (cca 2x do roka). Požadujeme znalost anglické ...

  • Administrativní pracovník, pracovnice - thp

    Požadavky: Řidičský průkaz skupiny B Jazykové znalosti: anglický jazyk Znalost práce na PC kontakt: e-mailem, telefonicky

  • Asistent/ka ředitele

    ASISTENT/KA ŘEDITELE Hlavní náplň práce: - každodenní e-mailová a telefonická komunikace s německy hovořícími zákazníky, příprava obchodních nabídek, vyřizování objednávek zákazníků, práce s informačním systémem (po zaškolení) - 1-2x ročně okružní cesta po zahraničních partnerech, administrativní podpora ředitele společnosti Požadujeme: - komunikat ...

  • Administrativní pracovník, pracovnice

    Do stomatologického centra v Jilemnici přijmeme administrativní pracovnici, pracovníka. Podmínkou je dokonalá znalost ruštiny a ukrajinštiny. Nástup nejlépe od 1. 1. 2018 kontakt: e-mailem

  • Asistent/ka vedoucího střediska

    Požadavky: - Schopnost samostatné práce, Pečlivost a přesnost, Schopnost jednání a komunikace se zákazníky a obchodními partnery, Práce na PC (MS Word, MS Excel, účetní program), Výhodou: řidičský průkaz sk. B, Výhodou: základní znalost NJ, AJ, Výhodou: praxe v oboru Náplň práce: - Vyřizování administrativních záležitostí (pošta, telefony, zásilky ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Přijmeme pracovníka na částečný úvazek či výpomoc pro koordinaci pracovníků v terénu a vyřizování objednávek. Náplní práce je komunikace se zákazníky, vyřizování jejich požadavků, zapisování dat do počítačového programu. Pracovní doba: víkendy od 9h do 18h, nárazově také v pracovní dny. Odměna podle počtu odpracovaných hodin, v rozmezí 3.000,- až 4 ...

  • It, marketing manažer

    Požadujeme : vyjednávací a komunikativní schopnosti , příjemný vzhled a vystupování , samostatnost , systematičnost , flexibilita . Dále požadujeme výbornou znalost práce na PC , řidičský průkaz - skupina B , znalost německého jazyka vítána. kontakt: e-mailem

  • Zaměstnanec/zaměstnankyně sociálně právní ochrany dětí oddělení sociální práce odboru sociálních věcí

    PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 11. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 20. prosince 2017 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky jsou uveřejněny na Úřední desce Krajského úřadu Libereckého kraje a na internet ...

  • Pověřenec/kyně pro ochranu osobních údajů (v rozsahu 0,7 úvazku), manažer/ka kvality (v rozsahu 0,3 úvazku) krajského úřadu libe

    PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 11. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 20. prosince 2017 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky jsou uveřejněny na Úřední desce Krajského úřadu Libereckého kraje a na internet ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Hledáme administrativního pracovníka s dobrou znalostí angličtiny. Nabízíme: telefon, 5 týdnů dovolené. Pracovní poměr na dobu určitou. Hlásit se e-mailem.

  • Správce e-shopu

    Náplň práce: - vyřizování a zpracování objednávek - komunikace se zákazníkem - správa eshopu - administrativní činnost - vstupování dokladů do účetního systému Pohoda - fakturace Požadavky: - ukončené SŠ vzdělání - znalost práce na PC (znalost účetního systému Pohoda výhodou) - dobré komunikační schopnosti - časová flexibilita - pečlivost - spoleh ...

  • Administrátor/ka e-shopu

    Náplň: příprava zboží určeného k prodeji, práce s databází, tvorba webového obsahu, komplexní práce v administrativním rozhraní, vytváření a dohledávání fotografií produktu. Požadujeme: kreativita, zodpovědnost, pečlivost a smysl pro detail. Nabízíme: motivující finanční ohodnocení, dynamický pracovní tým, jednosměnný provoz. Životopis zasílat na e ...

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Libereckém kraji. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Liberecký kraj je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.