Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Libereckém kraji

17 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovník/ce

    Společnost SPA RESORT LIBVERDA hledá do svého Léčebného úseku vysoce odbornou, pozitivní a empatickou osobnost na pozici ROZPIS PROCEDUR Co bude patřit k Vašim každodenním činnostem? •plánování a rozpis procedur klientům SPA RESORTU •úzká spolupráce s lékaři SPA RESORTU •dodržování indikace lázeňské léčby •aktivní nabídka prodeje procedur ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Komunikační prostředník mezi zaměstnanci firmy a obchodními partnery, úřady, lékaři apod. K práci k dispozici služební automobil. Požadavky: ŘP sk. B - aktivní řidič, nutná znalost ukrajinštiny (ruštiny), základní znalost práce na PC, spolehlivost, flexibilita Pracovní doba: 8.00-16.30 hod. Nabízené výhody: mobilní telefon, osobní ohodnocení formo ...

  • Administrátor (zadávání dat do systému)

    Místo výkonu práce: U Katovny 775, Česká Lípa Popis práce: - zadávání dat do systému - přírava a zpracování reportů - fakturace Požadujeme: - dobrá znalost MS Office podmínkou (Excel, Word) - aktivní znalost AJ slovem i písemem, znalost NJ výhodou - samostatnost, odpovědnost a spolehlivost Nabízíme: - zajímavé finanční ohodnocení - možnost získání ...

  • Asistentka v administrativě

    Požadujeme znalost práce na PC. AJ výhodou. První kontakt telefonicky na tel: 775 099 444 v čase od 9-17 hodin a na tel: 487 767 488 v čase od 6-14:30 hodin.

  • Administrátor/ka e-shopu

    Náplň: příprava zboží určeného k prodeji, práce s databází, tvorba webového obsahu, komplexní práce v administrativním rozhraní, vytváření a dohledávání fotografií produktu. Požadujeme: kreativita, zodpovědnost, pečlivost a smysl pro detail. Nabízíme: motivující finanční ohodnocení, dynamický pracovní tým, jednosměnný provoz. Životopis zasílat na e ...

  • Administrativní pracovník/ce-recepční

    Vhodné pro osoby zdravotně postižené (invalidní) Požadavky: znalost práce na PC Úvazek: 0,5 Nabízené výhody: 5 týdnů dovolené Nástupní mzda 10000,- Kč hrubého, po 3 měsících 11500,- Kč a po 6 měsících možnost navýšení o vedení malého kolektivu Hlásit se e-mailem na m.zika@fokusliberec.cz nebo j.ryvolova@fokusliberec.cz ...

  • Pracovník internetového obchodu

    dobrá znalost práce na PC, znalost počítačové grafiky a internetové reklamy výhodou, zaslat životopis e-mailem podmínkou

  • Administrativní pracovník/ce

    Náplň práce: administrativní podpora vedení firmy - práce v programu Autosoft (zaškolení samozřejmostí), vedení rezervačního systému autopůjčovny Požadavky: ŘP sk. B - aktivní řidič, administrativní a komunikační schopnosti, pečlivost Výhody: zaměstnanecké ceny na služby firmou nabízené - autoservis, autopůjčovna… Hlásit se e-mailem ...

  • Hospodář/ka

    Platové rozpětí 15450,- až 23230,- Kč Nabízené výhody: osobní ohodnocení, příspěvky z FKSP CV zaslat na e-mail: machova@dds-chrastava.cz

  • Administrativní pracovník/ce

    Znalost anglického jazyku podmínkou Hlásit se e-mailem, telefonicky, popř. osobně

  • Pomocný/á administrativní pracovník/ce

    Základní znalost účetnictví výhodou. Pro osobu zdravotně postiženou. Vhodné pro zájemce z Frýdlantska Zkrácený úvazek na 6 hod./den. Hlásit se předem telefonicky.

  • Referent prodeje/řidič

    Popis pracovního místa: -Plní úkoly zadané vedoucím střediska -Stará se o stávající zákazníky, kontroluje, zajišťuje, aby měli informace o zboží stávajícím a novém - Přijímá a eviduje objednávek - vytváří rezervaci -Vytváří nabídky pro zákazníky, kontroluje, zda zákazník nabídku obdržel a zda je s ní spokojený -Poskytuje podporu či asistenci obcho ...

  • Asistent/ka obchodního oddělení

    Náplň práce: každodenní telefonická komunikace se zákazníky, zjišťování potřeb, administrativní podpora týmu, práce s PC Vyžadujeme: organizační schopnost, dobrou znalost práce s MS Excel, komunikativnost, práci s kalendářem Očekáváme: samostatnost, zodpovědnost, schopnost učit se novým věcem a umění naslouchat. Předpokládaný nástup: ihned Mzda: 20 ...

  • Telefonista/ka

    Hledáme operátora/ku pro aukční společnost. Popis práce: přihlášení zákazníků do energetické aukce. - Zpracování podkladů pro klienty, aktivní péče o přidělené zákazníky, zpracování a vyplňování formulářů/přihlášek. Nabízíme: Stabilní a dlouhodobé zaměstnání Nástupní plat 17 000 + osobní ohodnocení Po zkušební době 19 000 + osobní ohodnocení Fyzick ...

  • Referent/ka expedice

    Náplní práce je administrativa spojená s výdejem zboží ze skladu/na sklad, evidence skladů, evidence zakázek, balení zboží na palety. Požadujeme pečlivost. stravenky, příspěvek na dopravu, mimořádné prémie, lázně, masáže kontakt: telefonicky pondělí-pátek od 7.00 do 14.00 hod., e-mailem

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Libereckém kraji. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Liberecký kraj je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.