Nabídka práce referent

29 aktuálních volných míst

  • Ověřovatel/ -ka dávek hn

    OVĚŘOVATEL/ -KA DÁVEK HN HLAVNÍ NÁPLŇ ČINNOSTI: - metodicky řídí práci referentů a sociálních pracovníků HN podle platných zákonných norem a směrnice ÚP ČR - kontroluje a vyhodnocuje zpracování dávek HN ve spisové dokumentaci a v programové aplikaci - kontroluje včasné vyřižování dávek HN a postupy dle správního řádu - sleduje výplaty dávek HN, pře ...

  • Specialista dávek hmotné nouze

    SPECIALISTA DÁVEK HMOTNÉ NOUZE HLAVNÍ NÁPLŇ ČINNOSTI: - zajišťování agend při poskytování dávek pomoci v hmotné nouzi - zajišťování výplaty dávek pomoci v hmotné nouzi a dalších nepojistných sociálních dávek včetně přijímání, zakládání a vedení ucelené podkladové dokumentace žadatelů včetně ověřování a došetřování podkladů a údajů pro správní řízen ...

  • Sociální pracovník

    SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK HLAVNÍ NÁPLŇ ČINNOSTI: - Provádění sociálního šetření v terénu, zajišťování informací a odborných podkladů pro sociální práci. - Provádění prvostupňového řízení při poskytování nepojistných sociálních dávek, zejména dávek pro osoby v hmotné nouzi. - Řádné vedení spisové dokumentace. - Spolupráce se sociálními pracovníky obcí. - Z ...

  • Odborný/vrchní referent - poradce pro zaměstnavatele

    ODBORNÝ/VRCHNÍ REFERENT - PORADCE PRO ZAMĚSTNAVATELE Projekt "Podpora zaměstnanosti dlouhodobě evidovaných uchazečů o zaměstnání (PDU)". Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě: - Spolupráce s dalšími útvary ÚP ČR (např. monitoring zaměstnavatelů, statistiky, požadavky zaměstnavatelů, volná pracovní místa(, spolupráce se zaměstnavateli ...

  • Odborný/vrchní referent - specialista dávek hmotné nouze

    ODBORNÝ/VRCHNÍ REFERENT - SPECIALISTA DÁVEK HMOTNÉ NOUZE v Oddělení hmotné nouze Kontaktního pracoviště v Mostě Krajské pobočky ÚP ČR v Ústí nad Labem. Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě: Zajišťování agendy dle zákona o pomoci v hmotné nouzi. Zpracování a vyřizování žádostí o dávky pomoci v hmotné nouzi, kontrola výplaty dávek a p ...

  • Odborný/vrchní referent - poradce ozp

    ODBORNÝ/VRCHNÍ REFERENT - PORADCE OZP v projektu "Rozvoj systému podpory zaměstnávání osob se zdravtoním postižením na volném trhu práce (OZP)". Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě: - Řídí proces vedoucí k zaměstnání konkrétní OZP – koordinace postupů a nástrojů podporujících zaměstnávání OZP. - Vede poradenství v rámci zaměstnávání ...

  • Odborný pracovník státní sociální podpory a pěstounské péče

    Kontakt: Kamarádková Zdeňka, tel.: 950125331 Výběrové řízení na místo "vrchní referent/rada odborný pracovník státní sociální podpory" je vyvěšené na portále pod číslem č. j. UPCR-2019/5312-78099805 - kariéra ÚP, Krajské pobočky v Karlových Varech. Volné místo bude obsazeno za mateřskou dovolenou. Vzdělání musí mít DiS., nebo Bc., popř. i vyšší. ...

  • Personální referent/ka

    ZaMK Místo výkonu práce: Hasičská 551/52, Ostrava-Hrabůvka, 700 30 Kontakt: osobně, telefonicky po-pá 8.00 - 16.00 777 000 719, e-mailem trnka@czechjobplace.cz Pro posílení našeho týmu (sekce Náboru) hledáme kolegu / kolegyni. Požadavky: - Ruština na úrovni rodilého mluvčího - Znalost práce s PC ( MS office + Internet) - Velmi dobré organizační ...

  • Personální referent

    Místo výkonu práce: Praha Kontaktovat e-mailem lafe.careers@eu.lukoil.com Jazyky: Ruština či příbuzný jazyk výhodou - orientace na rusky mluvící zaměstnance. Koordinace nástupů rusky mluvících zaměstnanců, zajišťováni vstupních prohlídek, zajišťování benefitů v rámci zdravotní péče, komunikace a kontakt s mezinárodními zdravotnickými zařízeními, r ...

  • Personalista/ka, účetní - kumulovaná funkce

    PERSONALISTA/KA, ÚČETNÍ - KUMULOVANÁ FUNKCE nástup ihned po skončení výběrového řízení Požadujeme: vzdělání nejlépe ekonomického směru, výhodou jsou znalosti a praxe v oblasti personální práce a pracovně právních předpisů, řidičský průkaz sk. B Nabízíme: závodní stravování - obědy, ranní kantýna, příspěvek na penzijní připojištění, další benefity P ...

  • Personalista/ka

    MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Chrudim - Na Ostrově 177 NÁPLŇ PRÁCE: nábor zaměstnanců, vedení pracovně-právní dokumentace, evidence lékařských prohlídek, evidence profesních školení, zaměstnávání cizinců POŽADAVKY: SŠ vzdělání, práce na PC, organizační schopnosti, časová flexibilita, ŘP sk. B, znalost pracovního práva a praxe na obdobné pozici výhodou ZAMĚST ...

  • Hr koordinátor/-ka

    Požadujeme - min. SŠ vzdělání s maturitou, znalost práce na PC, organizační a komunikační schopnosti. Náplň práce - aktivní komunikace se zákazníkem, administrativa (pracovní smlouvy, ukončení PP, chystání podkladů pro fakturaci a mzdy, kontrola faktur, aj.), testování uchazečů podle zadání realizace, nejedná se o nábor zaměstnanců. Životopis zasla ...

  • Koordinátor/ka zaměstnanců v ukrajinském jazyce

    Nutné ovládat ukrajinský a český jazyk slovem a písmem, komunikativnost, znalost práce na PC a ŘP sk. B výhodou Nabízené výhody: stravování, příspěvek na bydlení, prémie, odměny Hlásit se e-mailem. nebo telefonicky v pracovní dny od 8.00 do 18.00 hod.

  • Personalista

    místo výkonu práce : Bruntál, Zahradní 46 Náplní Vaší práce bude: Zajištění kompletní personální agendy celého výrobního provozu - organizace výběrových řízení, administrace pracovněprávních vztahů, správa a údržba docházky, evidence školení, svěřených prostředků, lékařských prohlídek apod., podpora výroby a další administrativní práce. Nabízíme Vá ...

  • Personální a mzdoví referenti

    orientace v dané oblasti, PC uživ., praxe v oboru na obdobné pozici, zaměstnanecké výhody, možnost ubytování, stravování, 5 týdnů dovolené

Referent ve státní správě může vykonávat široké spektrum činností. Personální referent zpracovává personální agendu zaměstnanců úřadu a vede docházkový systém. Obecně pak referent připravuje podklady a zpracovává dokumenty, koordinuje menší projekty a průběžně je vyhodnocuje svým nadřízeným, provádí telefonický styk v rámci interní i externí komunikace. Obvykle pro toto povolání není potřeba žádného speciálního vzdělání. Cizí jazyk je vždy plusem.