Nabídka práce referent

36 aktuálních volných míst

  • Asistent/ka personálního a mzdového oddělení

    Místo výkonu práce: Březová č.p. 62/137, Děčín III-Staré Město, 405 02 Děčín 2 Znalost legislativních předpisů v oblasti personalistiky, mezd a veškeré náležitosti s tím spojené, praxe v oboru min. 2 roky, schopnost rychlého úsudku, samostatnost. Po zaučení možnost práce na dobu neurčitou. Nabízíme: Zvláštní prémie Kontaktní osoba: Anna Mora ...

  • Specialista dávek pnp a dozp

    SPECIALISTA DÁVEK PNP A DOZP - pracovní poměr je na dobu určitou (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou) Hlavní náplň činnosti: - Zajišťování agendy dávek PnP a dávek OZP a jejich výplaty. - Přijímání žádostí, zakládání a vedení ucelené podkladové dokumentace žadatelů včetně ověřování a došetřování podkladů a údajů pro správní řízení. - Po ...

  • 220392 - rada/odborný rada v Oddělení vyměřovacím I

    220392 - rada/odborný rada v Oddělení vyměřovacím I Vzdělání bakalářské, plný úvazek, služební poměr, vhodné i pro absolventy, pružná pracovní doba. Pracoviště Český Krumlov. Hrubá mzda od 24 230,--Kč Výkon správy daně z příjmů právnických osob, daně z příjmu fyzických osob ze závislé činnosti, daně z přidané hodnoty, silniční daně. Zpracování a ...

  • Referent/ka personalistiky a mezd

    Co požadujeme: - ÚSO/VŠ vzdělání; - Výbornou znalost pracovněprávních a mzdových předpisů, zejm. Zákoníku práce a předpisů souvisejících; - Velmi dobrou znalost práce s PC, MS Office, znalost SW VEMA výhodou; - Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost i schopnost týmové spolupráce, proaktivní pracovní nasazení, pozitivní přístup, příjemné vystupování, ...

  • Referent/ka - personalista/personalistka

    Náplň práce: -koordinace a administrativní podpora v personální oblasti (vyhledávání a přijímání zaměstnanců, výstupy zaměstnanců, smlouvy, výměry, docházka, …) -spolupráce na motivačním systému zaměstnanců -zajištění občerstvení, OOPP a ostatních pracovních podmínek -organizace a naplňování plánu vzdělávání -plánování personálních nákladů -spolupr ...

  • 220722 - vrchní referent/rada v Oddělení kontrolním I

    Provádění postupů při správě daní podle daňového řádu zejména u daně z příjmů právnických osob, tj. vyhledávací činnost, místní šetření, daňové kontroly, postupy k odstranění pochybností, kontroly daňové evidence a účetnictví. Vedení daňového a správního řízení včetně zpracování stanovisek a rozhodnutí. Bližší informace a pokyny k podání žádosti na ...

  • Personalista/personalistka

    Pracoviště: Švermova č.p. 685/2, Olomouc. Požadavky: - státní občan České republiky, - občanská a trestní bezúhonnost, - minimálně vyšší odborné vzdělání, pedagogicko-právní obor výhodou, - orientace v zákoníku práce a dalších právních předpisech vztahujících se k pracovně právní problematice, znalost služebního poměru výhodou, - praxe v personalis ...

  • Personalista/personalistka

    Pracoviště Benešov Náplň práce: vedení komplexní personální agendy, nábor zaměstnanců napříč společností, zajištění nástupního a výstupního procesu včetně veškerých změn v pracovněprávních vztazích, zajištění adaptačního procesu pro nové kolegy, operativní personální agenda, vedení projektů, spolupráce v oblasti interní komunikace a HR marketingu, ...

  • Odborný/vrchní referent - poradce pro dlouhodobě nezaměstnané

    ODBORNÝ/VRCHNÍ REFERENT - PORADCE PRO DLOUHODOBĚ NEZAMĚSTNANÉ v projektu "Podpora zaměstnanosti dlouhodobě evidovaných uchazečů o zaměstnání (PDU)" v Oddělení poradenství a dalšího vzdělávání Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě: Provádí UoZ celým projektem (průchod UoZ jednotlivými aktivitami), předvýběr UoZ před vstupem do projekt ...

  • Referent/ka BOZP

    Požadujeme: min.středoškolské vzdělání - technické zaměření výhodou, znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint, internet ), analytické schopnosti (analýza pracovní úrazovosti, vyhodnocování cílů ), komunikace s lidmi, rozhodnost při řešení problémů, plánovací, organizační a řídící schopnosti, odborná způsobilost v oblasti BOZP a požární ochran ...

  • Personalista/stka

    Kontakt: telefonicky, e-mailem nebo osobně po předchozí dohodě. Samostatná praxe minimálně 1 rok u větší společnosti s celostátní působností při zaměstnávání OZP , nábor zaměstnanců, orientace v Zákoníků práce, v CHPM, SÚPM atd., organizování a vedení BOZP a PO u společnosti (včetně zpracovávání pracovních úrazů), zajišťování výstroje a vystrojová ...

  • HR Manager

    Místo výkonu práce: Lihovarská 1378/11, Ostrava - Radvanice 1. kontakt e-mailem, telefonicky. Životopis v českém i anglickém jazyce. Náplň práce: smlouvy pro nové zaměstnance, prodloužení smluv, kontrola docházky, školení BOZP, nákup a výdej OPP, vyplňování zaměstnaneckých karet - personální agenda, zařizování zdravotních prohlídek, rozvoz materiá ...

  • Odborný/vrchní referent - specialista dávek ssp a pěstounské péče

    ODBORNÝ/VRCHNÍ REFERENT - SPECIALISTA DÁVEK SSP A PĚSTOUNSKÉ PÉČE Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě: Zajišťování agendy při poskytování dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče. Poskytování poradenství v oblasti dávek SSP a dávek pěstounské péče. Zpracování žádostí v aplikaci, vyhodnocování nároku na dávky a plnění úk ...

  • Vrchní referent/ referentka v odd. vymáhacím ii

    VRCHNÍ REFERENT/ REFERENTKA V ODD. VYMÁHACÍM II - PP na dobu neurčitou, nástup 1.6.2021 - Náplň práce: vymáhání daňových nedoplatků všemi formami daňové exekuce dle daňového řádu, vč. daňové exekuce prodejem movitých a nemovitých věcí, provádění zajištění daňových pohledávek, provádění místního šetření a vyhledávací činnosti - Nabízíme: 25 dnů do ...

  • Vrchní referent/ referentka v odd. vymáhacím i

    VRCHNÍ REFERENT/ REFERENTKA V ODD. VYMÁHACÍM I - PP na dobu neurčitou, nástup 1.6.2021 - Náplň práce: vymáhání daňových nedoplatků všemi formami daňové exekuce dle daňového řádu, vč. daňové exekuce prodejem movitých a nemovitých věcí, provádění zajištění daňových pohledávek, provádění místního šetření a vyhledávací činnosti - Nabízíme: 25 dnů dov ...

Referent ve státní správě může vykonávat široké spektrum činností. Personální referent zpracovává personální agendu zaměstnanců úřadu a vede docházkový systém. Obecně pak referent připravuje podklady a zpracovává dokumenty, koordinuje menší projekty a průběžně je vyhodnocuje svým nadřízeným, provádí telefonický styk v rámci interní i externí komunikace. Obvykle pro toto povolání není potřeba žádného speciálního vzdělání. Cizí jazyk je vždy plusem.