Nabídka práce referent

33 aktuálních volných míst

  • Personalista/tka

    místo výkonu práce: Stradonice 139 Louny Náplň práce: evidence docházky, evidence personálních dokumentů, nábor nových zaměstnanců (inzerce, selekce CV), příprava smluv, dodatků a ostatních dohod stanovených zákonem, zadáváná personálních dat do firemního a účetního systému, koordinace a zajištění zdravotních prohlídek, zajištění podkladů pro mzdov ...

  • HR Manager

    Místo výkonu práce: Novoveská 1264/9, Ostrava - Mariánské Hory 1. kontakt e-mailem, telefonicky. Životopis v českém i anglickém jazyce. Náplň práce: smlouvy pro nové zaměstnance, prodloužení smluv, kontrola docházky, školení BOZP, nákup a výdej OPP, vyplňování zaměstnaneckých karet - personální agenda, zařizování zdravotních prohlídek, rozvoz mate ...

  • Personální konzultant/ka

    44160 Personální referenti ZamK Místo výkonu práce: Českobratrská 1663/6, Moravská Ostrava Kontakt e-mailem, telefonicky, osobně 8-16 hod. na adrese Janáčkova 16, Ostrava. Požadavky: - ŘP sk. B - znalost Ukrajinského jazyka na úrovni rodilého mluvčího - min. VŠ vzdělání I. stupně - bakalář - orgaanizační a komunikační dovednosti - časové flexibi ...

  • Referent správního a sociálního odboru - sociální pracovník

    - odborná způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka dle ust. § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách - absolvovaná zvláštní způsobilost při sociálně-právní ochraně dětí nebo v sociálních službách výhodou - rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, v platném znění a zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném ...

  • Koordinátor/ka v personální agentuře

    Koordinátor/ka v personální agentuře Požadujeme: 100% flexibilitu, odolnost vůči stresu, komunikativnost, pohotovost, vstřícnost, znalost bulharského jazyka na komunikativní úrovni, ovládání PC, MC Office. Náplň práce: koordinovat přidělené pracovníky u svěřených zakázek, zjišťovat požadavky klienta, pravidelná komunikace s HR - výroba - logistika, ...

  • Pomocný/á koordinátor/ka v personální agentuře

    Pomocný/á koordinátor/ka v personální agentuře Požadujeme znalost ruského jazyka, ŘP sk. B, flexibilitu, velkou ochotu pracovat, spolehlivost, praxi, vstřícnou komunikaci. Kontakt prosíme předem telefonicky nebo e-mailem.

  • Odborný/á asistent/ka - personalista/ka

    Náplň práce: - Nábor zaměstnanců včetně přípravy podkladů k nástupu, péče o zaměstnance, ukončování pracovních poměrů - Příprava podkladů ke mzdám, adaptačním pohovorům, hodnocení zaměstnanců - Plánování obsazení směn, brigádníků, dovolených - Administrativní práce spojené s chodem logistického centra - Zastupování vedoucího logistického centra. Na ...

  • Úředník odboru výstavby

    Místo výkonu práce: Nýřany, Benešova třída 295 Na volnou pozici je vypsáno VŘ Uchazeč musí splňovat kvalifikační předpoklady ( par. 13a, zákona 183/2006 Sb. - stavební zákon) a podat písemnou přihlášku a doložit další dokumenty Veškeré informace naleznete na úřední desce na www.nyrany.cz v sekci "Výběrová řízení" Benefity: 5 týdnů dovolené, straven ...

  • Personalisté se znalostí účtování mezd

    Místo výkonu práce: Obrněné brigády 2258/6, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Náplň práce: - kompletní vedení personální agendy (osobní spisy zaměstnanců, nástupy, změny, skončení) - příprava podkladů pro měsíční zpracování mezd a spolupráce se mzdovou účetní - administrace oblasti firemních benefitů - stravenky, penzijní a životní p ...

  • Specialisté v oblasti personálního řízení

    Místo výkonu práce Pardubice. Specialisté v oblasti personálního řízení. Zaměstnanecké výhody: - 3 000,- ročně na benefity (Jděte do kina, zaplaťte v lékárně, přihlaste se na jazykový kurz, a nebo si vyberte něco úplně jiného...). - 5 týdnů dovolené. - Mobilní tarify za velmi výhodné ceny pro Vás i Vaše blízké. (Třeba neomezené volání a 10GB dat ...

  • Personalista

    Pracovní poměr na dobu neurčitou. Komunikativnost, znalost práce na PC, profesionální vystupování, zodpovědnost. Výhodou: znalost a praxe v oboru, umění zaujmout, skvělé telefonní dovednosti. Zaměstnanecké výhody: bezplatné zaškolení. První kontakt mailem nebo telefonicky.

  • Personalista

    Místo výkonu práce: Ostrava 1. kontakt e-mailem. Upřesňující informace: - Plánování a vedení personální práce v organizaci. - Tvorba vnitřních předpisů a pracovně právních dokumentů organizace. - Zajišťování náborů, přijímání a propouštění zaměstnanců. - Vyřizování pracovně právních záležitostí ohledně vzniku, průběhu a ukončení pracovních poměrů ...

  • HR koordinátor

    komunikace se zaměstnanci, příprava pracovních smluv, nábor zaměstnanců, kontrola ubytování, základní znalost PC (MS Office), znalost ukrajin. jazyka slovem i písmem, ŘP "B", služební telefon a auto, 13. plat, možnost poskytnutí ubytování, osobní kontakt možný po zaslání životoopisu

  • Koordinátor/ka v personální agentuře

    Koordinátor/ka v personální agentuře Požadujeme řidičský průkaz skupiny B, flexibilitu, spolehlivost, vstřícná komunikace, organizační schopnosti. Praxe výhodou, ukrajinský jazyk výhodou.

  • Specialist, HR Shared services

    První kontakt e-mailem. Bakalářský titul, magisterský titul výhodou Zkušenost z prostředí mezinárodní společnosti výhodou Zkušenost v personalistice vítaná Pokročilá schopnost práce v MS Office Znalost angličtiny na úrovni C1 Znalost dalších cizích jazyků vítaná . Zaměstnanecké výhody: 25 dní dovolené Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou ka ...

Referent ve státní správě může vykonávat široké spektrum činností. Personální referent zpracovává personální agendu zaměstnanců úřadu a vede docházkový systém. Obecně pak referent připravuje podklady a zpracovává dokumenty, koordinuje menší projekty a průběžně je vyhodnocuje svým nadřízeným, provádí telefonický styk v rámci interní i externí komunikace. Obvykle pro toto povolání není potřeba žádného speciálního vzdělání. Cizí jazyk je vždy plusem.