Nabídka práce referent

58 aktuálních volných míst

  • Veřejný opatrovník/opatrovnice do oddělení opatrovnického

    Tajemník Magistrátu města Olomouce v souladu s § 7 odst. 3 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, vyhlašuje výběrové řízení č. 2022/69 Druh práce: výkon veřejného opatrovnictví statutárního města Olomouce zařazený v odboru sociálních věcí Magistrátu města Olomou ...

  • Kontrolor/ka

    Požadujeme: - vysokoškolské bakalářské nebo magisterské vzdělání (ekonomický směr výhodou), - vzdělání ekonomického směru, - částečná znalost finanční kontroly výhodou, - uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel), - odpovědný přístup k plnění pracovních povinností, - schopnost týmové práce, - řidičský průkaz skupiny "B" - aktivní řidič, - tre ...

  • 2208055 - odborný referent/vrchní referent v Oddělení vyměřovacím II

    Zajišťování agendy vyměřování a správy jednotlivých daní u přidělených daňových subjektů dle daňového řádu. Výkon správy daně z příjmů fyzických osob a daně z přidané hodnoty. Zpracování a vyměřování daňových tvrzení, vyúčtování a hlášení, spravování osobních daňových účtů a vedení spisů daňových subjektů. Bližší informace a pokyny k podání žádost ...

  • Personální referenti

    KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM : DEMCZENKO ALEKSANDER, e-mail: [email protected] MÍSTO VÝKONU PRAHA AJ, RUS– aktivní (další jazyk výhodou), organizační schopnosti na vysoké úrovni, znalost práce na PC, schopnost naučit se pracovat s novými PC systémy, služební cesty.

  • Junior Recruiter / Tech Sourcer

    Koho Hledáme: • IT je vám blízké, měli byste v něm mít oblast zájmu, kde budete rozvíjet odborné znalosti a síť. • Povědomí o tom co recruitment obnáší a zájem v o rozvoj v této oblasti. • dobrá znalost AJ

  • 220104- vrchní referent/ rada v oddělení kontrolním iii odboru kontrolním ii

    Náplň práce: provádění postupů při správě daní podle daňového řádu zejména u daně z příjmů právnických osob, tj. vyhledávací činnost, místní šetření, kontroly účetnictví, a to i mimo České Budějovice, Vedení daňového a správního řízení včetně zpracování stanovisek a rozhodnutí. Výhodou: znalost účetnictví. Bližší informace a pokyny k podání žádost ...

  • Asistent/-ka personalisty

    KO: Opělová Ivana. Prvotní kontakt je nutný telefonicky Po-Pá 9:00 - 16:00 hod., tel. 722 364 391 nebo pošlete životopis na e-mail: [email protected] Nezapomeňte přiložit svoje platné telefonní číslo. Prosíme NECHODIT na pracoviště. Požadujeme: SŠ vzdělání, základní znalost práce na PC (Word a Excel), pečlivost, spolehlivost a zodpovědn ...

  • Rada / odborný rada v odd. nepřímých daní (270074)

    Služba zahrnuje zejména: koordinaci a metodické vedení výkonu oblasti daně z přidané hodnoty dle zák. č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, přípravu rozhodnutí finančního úřadu v případech, kdy finanční úřad vystupuje v daňovém řízení jako orgán prvního stupně, zpracování stanovisek k odvolání postupovaného k Odvol ...

  • Samostatný referent/ka oddělení přezkumu hospodaření obcí v odboru kontroly

    Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), konkurzní a výběrová řízení. www.kr-ustecky.cz

  • Odborný / vrchní referent – specialista dávek SSP a dávek pěst. péče v Oddělení SSP a dávek pěstounské péče

    Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě: Zajištění agendy dávek SSP, dávek PP a náhradního výživného, výběr a zpracování podání v aplikačním programu, realizace Nařízení EU v rámci svěřené agendy, elektrická archivace podkladů, zajištění součinnosti s oprávněnými orgány, zajištění spisové služby v souvislosti se svěřenou agendou, ve ...

  • HR specialista / specialistka

    Kontakt zasláním životopisu na e-mail [email protected] Požadujeme: - SŠ vzdělání - znalost zákoníku práce a angličtiny výhodou - znalost práce na PC (MS Office) - řidičský průkaz sk. B. Náplní práce bude: - vyhledávat nové zaměstnance, vést pohovory - spravovat zaměstnanecké benefity - penzijní připojištění, cafeterie - udržova ...

  • Vrchní referent/rada - finanční kontrolor

    Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo vrchní referent/rada - finanční kontrolor v Oddělení specializovaných kontrol Odboru kontrolně právního Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Ústí nad Labem V Praze dne 9. srpna 2022 Č. j. UPCR-2022/65913-78099813 Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán, příslušný po ...

  • Koordinátor/ka

    Koordinace zaměstnanců, komunikace se zákazníkem - svozy, ubytování, organizace zdravotních prohlídek, péče o zaměstnance po dobu trvání pracovního poměru. Požadavky: ŘP sk. B - aktivní řidič - znalost ukrajinštiny a ruštiny slovem i písmem, znalost i češtiny slovem i písmem, samostatnost, spolehlivost, logické uvažování, časovou flexibilitu, organ ...

  • Koordinátor/ka

    Koordinace zaměstnanců, komunikace se zákazníkem - svozy, ubytování, organizace zdravotních prohlídek, péče o zaměstnance po dobu trvání pracovního poměru. Požadavky: ŘP sk. B - aktivní řidič - znalost ukrajinštiny a ruštiny slovem i písmem, samostatnost, spolehlivost, logické uvažování, časovou flexibilitu, organizace práce. Nabízené výhody: služe ...

  • Referenti přípravy investic

    Vzdělání stavebního směru, dopravní stavby výhodou. Zaměstnanecké výhody: stravenky.

Referent ve státní správě může vykonávat široké spektrum činností. Personální referent zpracovává personální agendu zaměstnanců úřadu a vede docházkový systém. Obecně pak referent připravuje podklady a zpracovává dokumenty, koordinuje menší projekty a průběžně je vyhodnocuje svým nadřízeným, provádí telefonický styk v rámci interní i externí komunikace. Obvykle pro toto povolání není potřeba žádného speciálního vzdělání. Cizí jazyk je vždy plusem.