Nabídka práce referent

39 aktuálních volných míst

  • Personální referenti

    Požadujeme: Plánování a vedení personální práce v organizaci. - Tvorba vnitřních předpisů a pracovně právních dokumentů organizace. - Zajišťování náborů, přijímání a propouštění zaměstnanců. - Vyřizování pracovně právních záležitostí ohledně vzniku, průběhu a ukončení pracovních poměrů. - Vedení personální evidence a souvisejících smluvních vztahů. ...

  • 220770 - odborný referent/vrchní referent v Oddělení vyměřovacím II

    Zpracování daňových tvrzení a vyměřování daní z příjmů, daně z přidané hodnoty a daně silniční. Náplň práce: Zpracování daňových tvrzení a vyměřování daní z příjmů, daně z přidané hodnoty a daně silniční. Bližší informace a pokyny k podání žádosti naleznete zde: https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/nabidka-zamestnani/app/detail/63054 ...

  • ŘIDIČ / ŘIDIČKA - vyhrazeno pro OZP

    ŘIDIČ / ŘIDIČKA - vyhrazeno pro OZP - PP na dobu určitou (1.11.2020 - 31.5.2021), možno i zkrácený úvazek Náplň práce: svoz zaměstnanců v ranních a odpoledních hodinách - hledáme flexibilního člověka - trasa Pardubice - Hradec Králové a zpět - V případě zájmu nás kontaktujte e-mailem, telefonicky nebo osobně, kontaktní osoba: Horká Kristýna, tel.: ...

  • PERSONALISTA / PERSONALISTKA junior - vyhrazeno pro OZP

    PERSONALISTA / PERSONALISTKA junior - vyhrazeno pro OZP - PP na dobu určitou (1.11.2020 - 31.5.2021), možno i zkrácený úvazek - Požadavky: hledáme člověka se SŠ, znalost práce na PC, komunikativní a lidská osobnost, řidičský průkaz sk. B s vlastním vozidlem výhodou - Nabízíme: Stravenky, motivační vouchery, 30 dní dovolené, - V případě zájmu nás k ...

  • Personální pracovník/ce

    NÁPLŇ PRÁCE: vystavování a ukončování DPP, DPČ, PS, včetně veškeré potřebné dokumentace, evidence DPP, DPČ, PS v účetním programu, včetně přihlašování a odhlaššování na ZP, OSSZ, vystavování potvrzení pro ÚP, zadávání žádostí o bezdlužnosti pro dotace zaměstnanců, vyřizování dotací zaměstnanců, evidence pracovních úrazů, evidence daňových prohlášen ...

  • Referent/ka rybářství a myslivosti v odboru životního prostředí

    Charakteristika pracovní pozice: výkon přenesené působnosti pověřeného obecního úřadu a úřadu obce s rozšířenou působností dle zákona o rybářství a zákona o myslivosti Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové podmínky: 9. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová t ...

  • Administrátor / administrátorka lidských zdrojů

    Motivační dopis a životopis zasílejte prosím e-mailem na adresu [email protected] Více informací o společnosti naleznete na www.hydra-components.com, případně Vám je rádi podáme na tel.: 737 216 344 Náplň práce: udržuje databázi zájemců o zaměstnání, jedná s uchazeči, zajišťuje vybrané úkony spojené s nástupem zaměstnanců - pod ...

  • Personalisti

    Kontakt: Huzlíková Jitka PaedDr., tel.: 220 184 140, e-mail: [email protected] Informativní pohovor po domluveném termínu ve Vazební věznici Praha Ruzyně Personální práce, zajišťování přijímacího řízení do služebního poměru příslušníka Vězeňské sklužby ČR podle zákona č. 361/2003 Sb., o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sbo ...

  • Asistent / asistentka personalisty

    Kontakt: Petříková Petra, tel.: 702 269 260 (Po - Pá, 07:00 - 15:00), e-mail: [email protected] Náplň pracovní pozice: o Organizování výběrových řízení včetně inzerce volných pracovních míst. o Správa osobních složek zaměstnanců. o Administrativní úkony související s personální agendou. Předpoklady pro pracovní pozici o Jste komunikativ ...

  • Vedoucí majetkového odboru

    MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Náměstí 77, Nasavrky (okres Chrudim). NÁPLŇ PRÁCE: Vedoucí majetkového odboru ve spolupráci s tajemníkem městského úřadu připravuje podklady pro žádosti o podpory a dotace, zajišťuje efektivní hospodaření a využívaní majetku města včetně jeho údržby a oprav, zajišťuje plánování a realizaci investic města, řídí podřízené pracovní ...

  • Personalista

    Pracovní poměr na dobu neurčitou. Komunikativnost, znalost práce na PC, profesionální vystupování, zodpovědnost. Výhodou: znalost a praxe v oboru, umění zaujmout, skvělé telefonní dovednosti. Zaměstnanecké výhody: bezplatné zaškolení. První kontakt mailem nebo telefonicky.

  • Personální referent

    Pracoviště: ČR 1. kontakt e-mailem, telefonicky od 8:00 - 14:00 hod. Požadavky: - SŠ vzdělání s maturitou ( VŠ výhodou) - Praxi na podobné pozici min. 5 let - Perfektní znalost práce na PC - Časovou flexibilitu - Zpracování veškerých podkladů k nástupu, výstupu a změně pracovního poměru zaměstnance - Zajištění veškerých školení zaměstnanců - Dobré ...

  • 203036 - referent/ka Oddělení vymáhacího

    MÍSTOVÝKONU: Drahobejlova 945/48, 190 21 Praha 9 KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM [email protected] Náplň práce: - vedení exekučních a zajišťovacích řízení u přidělených daňových subjektů a provádění vyhledávacích činností dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů Požadujeme: - schopnost samostatné prá ...

  • 201716 - Referent/ka Oddělení vyměřovací IV

    MÍSTOVÝKONU: Drahobejlova 945/48, 190 21 Praha 9 KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM [email protected] Náplň práce: - provádění úkonů, postupů a řízení dle daňového řádu, - správu daně z příjmů fyzických osob u přidělených daňových subjektů, - vedení spisů a vyřizování žádostí, - správu osobních daňových účtů. Požadujeme: - schopnost samostatné p ...

  • 202842 - Referent/ka Oddělení registračního II

    Náplň práce: - provádění úkonů, postup a řízení o registraci a rušení registrace daňových subjektů dle daňového řádu s využitím údajů ze základních registrů veřejné správy a znalostí příslušných souvisejících zákonů (zákon o dani z příjmů, účetnictví apod.), - provádění místních šetření ? Požadujeme: - schopnost samostatné práce, pečlivost, spole ...

Referent ve státní správě může vykonávat široké spektrum činností. Personální referent zpracovává personální agendu zaměstnanců úřadu a vede docházkový systém. Obecně pak referent připravuje podklady a zpracovává dokumenty, koordinuje menší projekty a průběžně je vyhodnocuje svým nadřízeným, provádí telefonický styk v rámci interní i externí komunikace. Obvykle pro toto povolání není potřeba žádného speciálního vzdělání. Cizí jazyk je vždy plusem.