Nabídka práce referent

44 aktuálních volných míst

  • Personální a mzdový referent

    Do Městské nemocnice Duchcov, přijmeme kolegu na pozici Personální a mzdový referent. Náplň práce: - příprava pracovních smluv a dalších dokumentů souvisejících s pracovněprávní agendou - evidence personální agendy - vedení agendy zaměstnaneckých půjček - zveřejňování volných pracovních pozic, komunikace s vedoucími zaměstnanci a uchazeči - přípr ...

  • Personální referenti

    Do Městské nemocnice Duchcov, přijmeme kolegu na pozici Personální referent. Náplň práce: - příprava pracovních smluv a dalších dokumentů souvisejících s pracovněprávní agendou - evidence personální agendy - vedení agendy zaměstnaneckých půjček - zveřejňování volných pracovních pozic, komunikace s vedoucími zaměstnanci a uchazeči - příprava formu ...

  • Vrchní referent/rada v oddělení dokumentace katastru nemovitostí

    VRCHNÍ REFERENT/RADA V ODDĚLENÍ DOKUMENTACE KATASTRU NEMOVITOSTÍ Požadujeme: - min. vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu - znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook) - pracovní nasazení, spolehlivost, samostatnost, odpovědnost - technické dovednosti v grafických programech PC pro účely práce s mapou ví ...

  • Personalista/ka

    NÁPLŇ PRÁCE: vedení personální agendy spojené s nástupy a výstupy zaměstnanců (nástupní dokumentace, lék. prohlídky, zaškolení...), operativní řešení personálních záležitostí, správa osobních složek a databáze zaměstnanců, spolupráce s ÚP, nábor nových zaměstnanců - vystavení inzerce, organizace pohovorů ve spolupráci s vedoucími jednotlivých úseků ...

  • Personální administrátoři

    Kontakt: e-mail: [email protected] Upřesňující informace : Náplň práce: " personální administrativa (správa HR systému a docházky, příprava smluv apod.) " řízení náboru, účast na výběrovém řízení, inzerce pracovních pozic " administrativa spojená s onboardingem a offboardingem " reporty a jiné ad hoc úkoly dle potřeb HR oddělení " spolupráce na ...

  • 203084 - VRCHNÍ REFERENT/RADA v Oddělení kontrolním IV

    Ředitel Finančního úřadu pro hlavní město Prahu jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě (dále též „zákon“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo číslo 203084 - vrchní referent / rada Oddělení kontrolního IV v oboru služby „Daně, poplatky a jiná obdobná peněžitá plnění a hazardní hry“. ...

  • MATRIKÁŘ/ MATRIKÁŘKA odboru správního a živnostenského

    Minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou, nejlépe se zaměřením na veřejnou správu; perfektní zvládnutí jednacího jazyka, vynikající písemný projev; časová flexibilita (pouze plný pracovní úvazek); vysoká úroveň komunikačních schopností pro jednání s právnickými i fyzickými osobami; samostatnost při práci, psychická odolnost, vysoká pečlivost ...

  • Personální referent

    Personální referent do kmenového stavu. Kooordinátor - administrativní pracovní Požadavky: - schopnost mluvit plynule ukrajinsky, rusky, česky - práce na PC (Word, Excel)

  • REFERENT ODDĚLENÍ PŘESTUPKŮ - 10. platová třída

    Vysokoškolské, případně i vyšší odborné vzdělání; základní přehled o trestním a přestupkovém právu, znalost fungování justice a veřejné správy; dobrá úroveň komunikačních schopností, zejména při kontaktu s problémovými klienty; samostatnost, schopnost zvládat stresové situace, uživatelská znalost práce s PC (MS Office). Uvítáme praxi při výkonu spr ...

  • 220805 - vrchní referent/rada v Oddělení kontrolním II

    Provádění postupů při správě daní podle daňového řádu, a to místního setření, daňové kontroly, postupu k odstranění pochybností a vyhledávací činnosti. Provádění daňových kontrol u daně z příjmů právnických osob a ostatních přímých daní. Vedení daňového a správního řízení včetně zpracování rozhodnutí. Bližší informace a pokyny k podání žádosti nale ...

  • REFERENT ODDĚLENÍ PŘESTUPKŮ - 9. platová třída

    Pracovní poměr na dobu určitou po dobu trvání mateřské a rodičovské dovolené cca 3 roky. Minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou; základní přehled o trestním a přestupkovém právu, o fungování justice a veřejné správy; dobrá úroveň komunikačních schopností, zejména při kontaktu s problémovými klienty; samostatnost, schopnost zvládat stresové ...

  • Koordinátor/ka

    Co budete mít na starosti? - koordinace zaměstnanců - komunikace se zákazníkem - plánování směn, svozy, ubytování - nákup pracovních oděvů - organizace zdravotních prohlídek - péče o zaměstnance - od nástupu až po jeho ukončení Co od Vás očekáváme? - ŘP sk. B - aktivní řidič!! - znalost ukrajinštiny slovem i písmem - středoškolské vzdělání - samos ...

  • Odborný referent/vrchní referent v oddělení kontrolním III

    Místo výkonu práce: Finanční úřad pro Pardubický kraj NÁPLŇ PRÁCE: Odborný referent/vrchní referent v oddělení kontrolním III POŽADAVKY: Služba zahrnuje zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění; provádění postupů při správě daní podle daňového řádu, tj. vyhledávací činnos ...

  • Administrativní pracovník/pracovnice - sekretář/ka

    7. platová třída Požadována bezúhonnost, uchazeč se podrobí psychologickému vyšetření, bude vyžadována bezpečnostní prověrka administrativní dovednosti, práce na PC ŘP skupiny B výhodou, předchozí zaměstnání v bezp. sborech výhodou Zájemci zašlou životopis s uvedením kontaktního telefonu POUZE na uvedený email. Zam. výhody: služební telefon, rizi ...

  • Sociální pracovník / sociální pracovnice v agendě příspěvku na péči

    Místo výkonu práce: kontaktní pracoviště Jaroměř. Pracovní podmínky: - platové zařazení v 10. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy - plný pracovní úvazek - pružná pracovní doba - pracovní poměr na dobu určitou po dobu mateřské a rodičovské dovolené se zkušební dobou - po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku Hlavn ...

Referent ve státní správě může vykonávat široké spektrum činností. Personální referent zpracovává personální agendu zaměstnanců úřadu a vede docházkový systém. Obecně pak referent připravuje podklady a zpracovává dokumenty, koordinuje menší projekty a průběžně je vyhodnocuje svým nadřízeným, provádí telefonický styk v rámci interní i externí komunikace. Obvykle pro toto povolání není potřeba žádného speciálního vzdělání. Cizí jazyk je vždy plusem.