Nabídka práce referent

18 aktuálních volných míst

  • Odborný referent/ vrchní referent - odborné zpracování rozhodnutí v oddělení nemocenského pojištění OSSZ Česká Lípa

    Náplň práce: - Pracovník zajišťuje provádění specializovaných agend nemocenského pojištění. - Provádí poradenskou a konzultační činnost v oblasti nemocenského pojištění a provádění nemocenského pojištění zaměstnanců a dalších osob dle příslušných právních předpisů. - Rozhoduje v dávkových a jiných než dávkových věcech nemocenského pojištění. - R ...

  • Koordinátor/ka

    Místo výkonu práce: Plzeňský kraj Telefonický kontakt předem. Náplň práce: koordinace zaměstnanců, tlumočení ukrajinština - čeština. Znalost ukrajinštiny podmínkou.

  • Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví

    - Místo výkonu práce: město Holešov, městský úřad a správní obvod obce s rozšířenou působností - Referent/referentka Odboru sociálních věcí a zdravotnictví, agenda sociálně právní ochrany dětí - Platová třída: 10 podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (od ...

  • Koordinátor/ka agenturních zaměstnanců

    44160 Personální referenti MK Pracoviště: Divišova 266/18, Ostrava - Hrušov Kontakt osobně po předchozí tel. domluvě na č. 777 681 707. Požadavky: vysokoškolské vzdělání min. bakalářské, jazyková výbava: Ruština na úrovni C2. Náplň práce: -Zajištění kompletního náborového procesu do dělnických pozic (inzerce, pohovory) -Denní komunikace s uchaz ...

  • Vedoucí personálního oddělení

    Požadavky: aktivní ruský a ukrajinský jazyk

  • HR consultant

    místo výkonu práce: V parku 2336/22, 14800 Praha 414 kontakt: Hušková Rut, e-mail: Rut.huskova@sita.aero Náplní práce je denní komunikace s čínskou pobočkou, zpracovávání podkladů v čínském jazyce, komunikace s dalšími pobočkami společnosti v anglickém jazyce, interním komunikačním jazykem společnosti je angličtina. Jedná se o náročnou práci v mezi ...

  • Personální referenti

    Místo výkonu rpáce: Praha Prvotní kontakt: Terekhin Anton, tel.: +420 731 118 104, e-mail: Terianton1995@gmail.com Provádění dílčích pracovněprávních úkonů a personalistických prací podle stanovených postupů a pravidel, například vedení personální evidence, příprava a kompletace pracovněprávní a zaměstnanecké dokumentace a dalších podkladů ke vzděl ...

  • Referent/ka agendy správních a místních poplatků

    pracoviště Bystřice pod Hostýnem - minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou, pečlivost a důslednost, dobrá znalost práce na PC (Word, Excel), schopnost zvládat psychickou zátěž - doba určitá - zástup za RD - stravenky, sociální výhody, 5 týdnů dovolené - Uchazeč doručí písemnou přihlášku v zalepené obálce označené "Výběrové říze ...

  • Koordinátor/ka-administrativní pracovník/ce

    Požadavky: znalost ukrajinštiny nebo ruštiny podmínkou!! Znalost práce na PC, ŘP sk. B - aktivní řidič, komunikativnost, spolehlivost, flexibilita Komunikační prostředník mezi zaměstnanci firmy a obchodními partnery, dovoz a odvoz zaměstnanců na zaškolení do firem Nabízené výhody: k dispozici služební automobil a telefon Základní plat cca 23000,- K ...

  • Personální a mzdový manažer

    Požadujeme: organizační a komunikační schopnosti, znalost Zákoníku práce, pozitivní přístup k lidem, pečlivost, samostatnost; Náplň práce: zajištění pracovníků dle organigramu, vyřízení nezbytné agendy s nástupy a ukončením pracovního poměru zaměstnanců, zajištění školení zaměstnanců, zpracování podkladů pro mzdy; Nabízíme: stabilní zázemí české ...

  • Hr koordinátor/ka

    Jste komunikativní a baví Vás práce v HR? Chcete i nadále využívat angličtinu a zdokonalit si své dosavadní znalosti? Baví Vás práce s lidmi a máte to správné oko na výběr vhodného kandidáta? Pak se přihlaste, protože hledáme právě Vás! Co bude náplní Vaší práce? - Vyhledávat a oslovovat potencionální kandidáty na naše pozice - Zajišťovat schopnost ...

  • Koordinátor/ka

    Životopis zašlete na e-mail kancelar@sqs.fm. Vybraní uchazeči budou pozváni na osobní pohovor. Odborné znalosti/schopnosti: - ŘP sk. B - MS Word, Excel, Outlook - praxe v automotive výhodou Jazykové znalosti: - výhodou anglický jazyk - slovem i písmem Charakterové vlastnosti: - zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, přesnost, odolnost vůči stresu, ...

  • Hr koordinátor/ka

    Jste komunikativní a baví Vás práce v HR? Chcete i nadále využívat angličtinu a zdokonalit si své dosavadní znalosti? Baví Vás práce s lidmi a máte to správné oko na výběr vhodného kandidáta? Pak se přihlas, protože hledáme právě Vás! Co bude náplní Vaší práce? - Vyhledávat a oslovovat potencionální kandidáty na naše pozice - Zajišťovat schopnosti ...

  • Personální referenti

    První kontakt e-mailem: careers_cz@infosys.com Místo výkonu práce: Holandská 9, Brno 639 00 Požadavky: Znalost angličtiny a jednoho z následujících jazyků: holandština, francouzština, němčina Základní znalost MS Excel Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

  • Referent státní správy na úseku práce a socálních věcí a pokladník

    Výběrové řízení na pozici referenta oddělení sociálně zdravotního a pokladny Městského úřadu Kamenice nad Lipou. Předpoklady a požadavky: státní občan České republiky, případně cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,který dosáhl věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládá jednací jazyk a splňuje předpoklady pro výk ...

Referent ve státní správě může vykonávat široké spektrum činností. Personální referent zpracovává personální agendu zaměstnanců úřadu a vede docházkový systém. Obecně pak referent připravuje podklady a zpracovává dokumenty, koordinuje menší projekty a průběžně je vyhodnocuje svým nadřízeným, provádí telefonický styk v rámci interní i externí komunikace. Obvykle pro toto povolání není potřeba žádného speciálního vzdělání. Cizí jazyk je vždy plusem.