Nabídka práce referent

17 aktuálních volných míst

  • Personální referent/ka

    Místo výkonu práce: Ostrava Kontakt: emailem, telefonicky Životopisy v německém jazyce zasílejte na e-mail: magda.miskova@goodworxsolution.cz nástup možný dle dohody Pracovní náplň: činnost v oblasti personalistiky, vyhledávání zaměstnanců, vedení pohovorů a jejich vyhodnocování, nábor zaměstnanců, administrativní činnost, písemná i ústní komuni ...

  • Personální referent/ka se znalostí ukrajinského jazyka

    44160 Personální referenti ZZ Pracoviště: 28. října 3346/91, Moravská Ostrava Předem volat a domluvit si schůzku od 10 do 14 hod. Požadavky: Podmínkou znalost ukrajinského jazyka na úrovni C1, komunikativní znalost českého jazyka, znalost polského jazyka výhodou, výborné organizační a komunikační schopnosti, uživatelské znalost PC (Word, Excel, ...

  • Koordinátor/ka

    Životopis zasílejte na e-mail: Dagmar.machcinikova@manuvia.com o znalost strojírenského průmyslu ( svářeči, zámečníci atd.) o denní komunikace se zákazníkem na svěřeném úseku, budování vztahu se zákazníkem o kontrola stavu přidělených zaměstnanců cca 100 zaměstnanců o denní komunikace s dočasně přidělenými zaměstnanci u zákazníka a řešení jejich po ...

  • Koordinátor/ka

    Životopis zasílejte na e-mail: Dagmar.machcinikova@manuvia.com o aktivní přístup při rozjezdu nových zakázek o denní komunikace se zákazníkem na svěřeném úseku, budování vztahu se zákazníkem o denní komunikace s dočasně přidělenými zaměstnanci u zákazníka a řešení jejich podnětů o zodpovědnost za plnění objednávky na svém úseku a řešení podnětů od ...

  • Referent správního a sociálního odboru - sociální pracovník

    Způsob kontaktu: - přihlášku zasílat buď poštou na adresu : Jana A. Komenského 221 Městský úřad Kynšperk nad Ohří nebo osobně na podatelnu MěÚ Kynšperk nad Ohří Požadavky: - Odborná způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka dle ust. § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách - Absolvovaná zvláštní odborná způsobilost př ...

  • Referent/referentka

    Požadavky: VOŠ, případně SŠ s maturitou, ekonomický směr výhodou, základní orientace ve statutu Fondu mládeže a tělovýchovy statutárního města Zlína a v Pravidlech pro přidělování dotací z uvedeného fondu, komunikační, organizační schopnosti a prezentační dovednosti, uživatelská znalost Microsoft Office, řidičský průkaz skupiny "B", aktivní řidič. ...

  • Referent/referentka

    Požadavky: SŠ s maturitou, praxe v oblasti veřejné správy výhodou, aktivní znalost legislativy upravující správu majetku obce se zaměřením na bytovou problematiku výhodou, komunikativnost, praxe v jednání s klienty, odolnost proti stresu, uživatelská znalost Microsoft Office, řidičský průkaz skupiny "B". Klíčové pracovní činnosti: komplexní zajišťo ...

  • Referent/-ka oddělení silničního hospodářství

    REFERENT/-KA ODDĚLENÍ SILNIČNÍHO HOSPODÁŘSTVÍ Vedoucí Městského úřadu Jičín vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa:referent/-ka oddělení silničního hospodářství Přihlášky v písemné podobě se všemi požadovanými doklady musí být doručeny na adresu Městský úřad Jičín, Žižkovo nám. 18, 50601 Jičín, k rukám vedoucího Městského úřadu Jič ...

  • Asistent/ka personalisty - OZP

    OZP Pracoviště: Potoční 503, Ostrava - Bartovice Kontakt: telefonicky v pracovní dny od 8,30 až 14,30 hod. nebo e-mailem, po té se upřesní osobní schůzka. Hledáme spolehlivého spolupracovníka do příjemného kolektivu společnosti zabývající se ostrahou. Požadujeme : -práci na PC, -základy administrativy, -vyřizování telefonních hovorů s milým p ...

  • Personalista

    - Asistentské práce - Řešení operativních problémů a požadavků - Organizace a plánování schůzek - Nutná znalost provozu a vedení kanceláře - Jedná se převážně o samostatnou práci, požadujeme tedy velmi proaktivní přístup a samostatnost - Příprava podkladů k jednání, zápisy z porad, příprava prezentací, právní dokumentace, zaji ...

  • Referent/ka správy daní, orientace v daních z příjmu, DPH a dani silniční

    První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem Služba zahrnuje zejména: komplexní výkon agendy při správě daní ve složitých případech správy daní Jedná se o tyto činnosti: - provádění postupů při správě daní podle daňového řádu, a to místního šetření, daňové kontroly, postupu k odstranění pochybností apod., - provádění vyhledávací činnosti podle daňo ...

  • Personalista/ka

    MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Chrudim - Na Ostrově 177 NÁPLŇ PRÁCE: nábor zaměstnanců, vedení pracovně-právní dokumentace, evidence lékařských prohlídek, evidence profesních školení POŽADAVKY: SŠ vzdělání, práce na PC, organizační schopnosti, časová flexibilita, ŘP sk. B, znalost pracovního práva a praxe na obdobné pozici výhodou ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: 5 týdn ...

  • Referenti majetkové správy oddělení personálního a dokumentačního

    Nabídky zasílejte se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem do 16. listopadu 2018 na e-mailovou adresu: jana.skoupilova@khsolc.cz. Bližší informace lze získat na tel. č. 585 719 317. Krajská hygienická stanice Olomouckého kraje se sídlem v Olomouci vyhlašuje výběrové řízení na pracovní místo referenta majetkové správy oddělení personálního ...

  • Úředník/-ice stavebního úřadu městského úřadu kopidlno

    ÚŘEDNÍK/-ICE STAVEBNÍHO ÚŘADU MĚSTSKÉHO ÚŘADU KOPIDLNO V případě zájmu kontaktujte paní Lenku Kropáčkovou na emailové adrese: tajemnik@kopidlno.cz nebo telefonním čísle 725 817 937 Požadavek : vzdělání v oboru stavebnictví. Výběrové řízení podle zákona č. 312/2002 Sb. o úřednících ÚSC více na www.kopidlno.cz Oznámení o vyhlášení výběrového říze ...

  • Koordinátor/-ka

    Požadujeme - organizační schopnosti, komunikativnost, ochota pracovat v kanceláři i v terénu, znalost práce na PC (MS Office), ŘP sk. B, výhodou - znalost PJ. Náplň práce - organizace náborů (podávání inzerátů, zajištění tisku a roznos letáků, organizace pohovorů), péče o stávající zaměstnance (vydávání pracovního oděvu, záloh, organizace lékařskýc ...

Referent ve státní správě může vykonávat široké spektrum činností. Personální referent zpracovává personální agendu zaměstnanců úřadu a vede docházkový systém. Obecně pak referent připravuje podklady a zpracovává dokumenty, koordinuje menší projekty a průběžně je vyhodnocuje svým nadřízeným, provádí telefonický styk v rámci interní i externí komunikace. Obvykle pro toto povolání není potřeba žádného speciálního vzdělání. Cizí jazyk je vždy plusem.