Nejnovější práce referent
161 aktuálních volných míst
-
Referent/referentka ekonomiky, metodiky a kontroly oddělení koncepce a plánování odboru sociálních věcí (pracovní poměr na dobu
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: OSV - doba určitá - Úřední deska
-
Referenti hospodaření s majetkem státu a územních samosprávných celků skupiny kontroly a koordinace veřejných zakázek oddělení p
Petra Dvořáková, tel.: 973206240, 702000706 pracovní dny 7.00 - 14.00 hod, e-mail: [email protected] Požadujeme: - vysokoškolské magisterské vzdělání ve stavebním, ekonomickém nebo právním oboru, - zdravotní způsobilost, - Výpis z rejstříku trestů - znalost práce na MS Office (Word, Excel, Outlook, Powerpoint), - uživatelská znalost ...
-
Referenti majetkové správy skupiny správy nemovitého majetku Praha oddělení územní správy nemovitého majetku Praha
Petra Dvořáková, tel.: 973206240, 702000706 pracovní dny 7.00 - 14.00 hod, e-mail: [email protected] Požadujeme: - vysokoškolské bakalářské vzdělání; - zdravotní způsobilost; - Výpis z rejstříku trestů Nabízíme: - platová třída 11; - místo výkonu práce Praha; - 200 hodin dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů; - př ...
-
Referent - referentka majetkového odboru
Město Špindlerův Mlýn, zastoupené tajemníkem, paní Mgr. Evou Klouček Filipovou, DiS., hledá vhodného kandidáta na obsazení pracovní pozice REFERENT - REFERENTKA MAJETKOVÉHO ODBORU Druh práce: referent/referentka majetkového odboru Místo výkonu práce: Špindlerův Mlýn Platové podmínky: 9. platová třída (zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce, nařízení ...
-
Referent/ka stavebního úřadu Městského úřadu Znojmo
SDĚLENÍ ZAMĚSTNAVATELE Nástup dle dohody i dříve. Kvalifikační požadavky: - autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo - autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vod ...
-
Referent/ka odboru správního - agenda evidence obyvatel
SDĚLENÍ ZAMĚSTNAVATELE Nástup možný dříve dle dohody. Kvalifikační požadavky: - vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání v oboru právo, veřejnosprávní činnost, veřejná správa nebo ekonomika. Požadavky na uchazeče: - znalost činností územních samosprávných celků, - znalost platných právních předpisů souvisejících s problematikou agendy evidence ...
-
Referent/ka oddělení útvaru městského architekta
SDĚLENÍ ZAMĚSTNAVATELE Nástup možný po dohodě i jinak. Kvalifikační požadavky: - vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením na architekturu, urbanismus, stavebnictví nebo ekonomiku. Požadavky na uchazeče: - znalost činností územních samosprávných celků, znalost ...
-
Referent/ka, odd. kultury a sportu, Odbor školství, kultury a sportu MmÚ
https://www.usti-nad-labem.cz/cz/uredni-portal/sprava-mesta/uredni-deska/vyberova-rizeni-magistrat/
-
Rada - referent majetkové správy ID 11009605
Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 10. platové třídy. Osobní příplatek Rozpětí od 1 859 Kč do 5 576 Kč, z nichž nižší částka činí 5 % a vyšší 15 % platového tarifu nejvyššího platového stupně v platové třídě stanovené pro služební místo, odpovídá průměrné výši osobního příplatku při dosahování dobrých výsledk ...
-
SAMOSTATNÝ REFERENT/KA ODBORU SPRÁVNÍCH ČINNOSTÍ NA ÚSEKU MATRIKY MěÚ Poděbrady
Obecná charakteristika pozice: zajišťování matriční agendy v působnosti obce s rozšířenou působností a matričního úřadu (zápisy matričních událostí, vydávání matričních dokladů apod.); ověřování podpisů a listin; prohlášení k určení otcovství, změna jména a příjmení; organizace svateb apod. komplexní výkon matriční agendy - uzavření manželství či ...
-
-
Referent/ka agendy stavebního řádu
Lhůta pro podání přihlášky: do 16. 1. 2026 Způsob a místo podání: Poštou nebo osobním doručením na podatelnu Úřadu městského obvodu Slezská Ostrava, nám. J. Gagarina č. 4, Slezská Ostrava, v zalepené obálce označené VŘ č. 29/2025 referent agendy stavebního řádu - NEOTVÍRAT s uvedením adresy uchazeče (odkaz na www.slezska.cz). Adresa: Statutární mě ...
-
Referent/ka sociálně-právní ochrany dětí oddělení sociálně-právní ochrany na odboru sociálních věcí
Charakteristika vykonávané práce: kontrola, metodické usměrňování a koordinace výkonu sociálně-právní ochrany dětí v působnosti kraje na úseku kurately pro mládež, zajišťování agendy pověřování k výkonu sociálně-právní ochrany dětí právnickými a fyzickými osobami včetně kontroly pověřených osob, výplata státního příspěvku pro zřizovatele zařízení p ...
-
Referent/ka stavebního řádu a vyvlastnění oddělení dopravních a energetických staveb na odboru Krajský stavební úřad
Charakteristika vykonávané práce: výkon působnosti krajského stavebního úřadu, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných obecními stavebními úřady, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných vyvlastňovacími úřady, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v této oblasti včetně met ...
-
Referent/ka stavebního řádu a vyvlastnění oddělení pozemních a vodních staveb na odboru Krajský stavební úřad
Charakteristika vykonávané práce: výkon působnosti krajského stavebního úřadu, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných obecními stavebními úřady, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných vyvlastňovacími úřady, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v této oblasti včetně met ...
-
Referent/ka plánování a koordinace sociálních služeb oddělení plánování sociálních služeb na odboru sociálních věcí
Charakteristika vykonávané práce: zpracovávání podkladů pro tvorbu střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb v Olomouckém kraji, systematické zajišťování přehledu o činnosti sociálních služeb na území Olomouckého kraje včetně průběžného vyhodnocování potřebnosti, dostupnosti a efektivity poskytovaných služeb, spolupráce s MPSV, obcemi, poskytov ...
-
Referent/ka podpory bydlení oddělení sociální pomoci na odboru sociálních věcí
Charakteristika vykonávané práce: poskytování metodické pomoci kontaktním místům pro bydlení a provádění kontroly kontaktních míst pro bydlení, rozhodování o opravných prostředcích proti rozhodnutím kontaktních míst pro bydlení, rozhodování o pověření k poskytování podpůrného opatření, rozhodování o příspěvcích na správu bytů a na poskytování podpů ...
-
Referent/referentka správního odboru - sociální pracovník/pracovnice
Pracovní poměr: doba neurčitá, hlavní pracovní poměr se sjednanou zkušební dobou 4 měsíce, pružná pracovní doba. Předpokládaný termín nástupu: dle dohody, možno ihned. Platová třída odpovídající druhu práce: 10. platová třída dle platné legislativy (osobní příplatek dle výsledků, zaměstnanecké benefity). Předpoklady pro uchazeče: občan České r ...
-
REFERENT / REFERENTKA v Oddělení kontrolním III (270525)
SLUŽEBNÍ POMĚR na dobu neurčitou, pružná pracovní doba. Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je únor 2026. Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu do 9. platové třídy. Platové a další podmínky: - platový tarif v rozmezí od 23.110 Kč do 33.220 Kč, - osobní příplatek po zapracování v rozmezí od 3.322 Kč do 4 .983 Kč, - zvláš ...
-
Referent/ka odboru výstavby, nástupní plat 40.000,-
Popis práceprovádění řízení o povolení záměru, vydávání příslušných rozhodnutí a s tím spojená agenda, činnost vodoprávního úřaduNabízíme:Platové zařazení: 11. platová třída, dle NV 466/2024 Sb. (nástupní plat 40.000 Kč) Datum nástupu: 1. 1. 2026 nebo dle dohody výbornou dopravní dostupnost – přímá blízkost metra linky „B“ a vlakové zastávky Praha ...
-
Referent odboru životního prostředí - agenda ochrany ovzduší
Kvalifikační předpoklady: vysokoškolské nebo vyšší odborné vzdělání na úseku životního prostředí se zaměřením na ochranu životního prostředí; zkouška zvláštní odborné způsobilosti na úseku ochrany ovzduší výhodou; přehled v právních předpisech z oblasti životního prostředí, především na úseku ochrany ovzduší; uživatelská znalost práce s PC (Micros ...
-
Referent odboru stavebního a dopravního - oddělení dopravní a silniční
Kvalifikační předpoklady: vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu; znalost právních předpisů na úseku dopravy, stavebního zákona, předpisů souvisejících a správního řádu výhodou; složená zkouška zvláštní odborné způsobilosti na požadovaném úseku výhodou; uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet); dobr ...
-
Referent/ka odboru výstavby a územního plánování
Druh – nápln práce: výkon státní správy na úseku stavebního úradu podle zákona c. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znení pozdejších predpisu. Poskytované benefity: stabilita a financní jistota, týmová spolupráce a odborná podpora ze strany kolegu, pružná pracovní doba, možnost získání služebního bytu, náborový príspevek ve výši 50 000 Kc, osobní ...
-
Odborný referent /ka s. č. 080 015(zařazen do odboru investic a údržby)
Požadavky vzdělání - VOŠ/VŠ vzdělání stavebního směru Popis pracovního místa: Příprava a zabezpečení kompletní realizace investičních akcí města, zpracování investičních záměrů a projektové přípravy staveb, součinnost při přípravě smluvo dílo a veřejných zakázek, zastupování investora při realizaci investičních akcí včetně dohledu na dodržování p ...
-
Referent/ka odboru životního prostředí
Požadavek - min. VŠ v bakalářském programu nebo VOŠ (výhodou zaměření na ochranu životního prostředí, ochrana vod) Veškeré podklady, které je potřeba k účasti na VŘ doložit, jsou uvedeny na www.hodonin.eu - vpravo záložka - nabídka zaměstnání. Náplň práce: výkon přenesené působnosti státní správy na úřadu obce s rozšířenou působností, a to dle zák ...
-
Referent/ka stavebního úřadu
VOŠ nebo VŠ vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu stavebního směru. Náplň práce: provádí veškeré činnosti dle zák. 283/2021 Sb., (stavení zákon) při povolování stavebních záměrů, kolaudací staveb,odstraňování staveb, nařízení stavebních úprav a zabzpečovacích prací a údržby staveb apod., zajišťování péče o kulturní památky a ...
-
Referent/ka památkové péče
Požadované vzdělání: vysokoškolské, případně i vyšší odborné vzdělání se zaměřením na oblast památkové péče nebo související obor. Popis prac. činnosti: Provádění odborných činností zejména dle zákona č. 20/1987 Sb., o státní památkové péči a zákona č. 122/2004 Sb., o válečných hrobech a pietních místech v rozsahu svěřeném obecním úřadům obcí s roz ...
-
Referent/referentka životního prostředí a zemědělství
D01 z:8/12/2025 Požadujeme: - splnění obecných předpokladů dle § 4 z. č. 312/2002 Sb. - vysokoškolské vzdělání v b.s.p. nebo vyšší odborné vzdělání * preferováno vzdělání biologického či ekologického zaměření, v oborech souvisejících s životním prostředím, zemědělstvím, vodním hospodářstvím, popř. veřejnou správou, právem či dřevařstvím a lesnictví ...
-
Referent/ka majetkové správy - Zastávka u Brna
O násSpráva uprchlických zařízení Ministerstva vnitra (SUZ MV) je praktickým realizátorem části migrační a integrační politiky státu. Mezi hlavní činnosti organizace patří provoz přijímacích středisek, pobytových středisek, integračních azylových středisek, zařízení pro zajištění cizinců a Center na podporu integrace cizinců. SUZ MV je rovněž gener ...
-
Referent/ka nákupu
Hledáme dynamického a spolehlivého člena týmu, který posílí naše oddělení Nákupu. Připojte se k nám a podílejte se na klíčových procesech řízení dodavatelského řetězce!Co u nás budete dělat?- Zajišťování plynulosti dodávek: Komplexní řízení toku materiálu v celém dodavatelském řetězci (od dodavatele přes sklad až po výrobní linky).- Správa v podnik ...
-
Referent/ka odboru přípravy a realizace investic magistrátu města opavy
*KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: [email protected] Písemnou přihlášku zasílejte e-mailem ([email protected]), prostřednictvím datové schránky (5eabx4t), poštou nebo odevzdejte osobně v podatelně Magistrátu města Opavy na adrese: Magistrát města Opavy, personální a mzdové oddělení, Horní náměstí 69, 746 0 ...
-
Referent/referentka stavebního úřadu oddělení stavebně správní odbor krajský stavební úřad - MOŽNOST NÁBOROVÉHO PŘÍSPĚVKU
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: OKSÚ - doba neurčitá - Úřední deska
-
Referent/ka státní správy a samosprávy obce Křelov-Břuchotín
Bližší informace naleznete na úřední desce Obce Křelov-Břuchotín. Termín podání přihlášek je do 19.12.2025 do 10.00 hodin.
-
Referent/referentka pro ochranu a podporu veřejného zdraví - oddělení hygieny práce Přerov
Požadavky: ŘP sk. B - aktivní řidič Zájemci se mohou hlásit zasláním přihlášky na výběrové řízení: - na e-mail: [email protected]; - do datové schránky 7zyai4b; - poštou na adresu úřadu: Krajská hygienická stanice Olomouckého kraje se sídlem v Olomouci; Wolkerova 74/6; 779 00 Olomouc
-
Samostatný referent oddělení finančního řízení a kontroly v odboru podpory podnikání, inovací a transformace
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), konkurzní a výběrová řízení. www.kr-ustecky.cz > volná místa Kontakt: e-mailem nebo telefonicky (po-čt: 8:00-14:00, pátek 8:00-12:00) ...
-
Samostatný referent oddělení památkové péče v odboru kultury a památkové péče
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), konkurzní a výběrová řízení. www.kr-ustecky.cz > volná místa Kontakt: e-mailem nebo telefonicky (po-čt: 8:00-14:00, pátek 8:00-12:00) ...
-
Samostatný referent oddělení plánování a registrace sociálních služeb v odboru sociálních věcí
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), konkurzní a výběrová řízení. www.kr-ustecky.cz > volná místa Kontakt: e-mailem nebo telefonicky (po-čt: 8:00-14:00, pátek 8:00-12:00) ...
-
Referent/ka přestupků oddělení dopravních přestupků, nástupní plat 40.000,-
Popis prácevedení přestupkových spisů v oblasti dopravních přestupků vedení ústních jednání a sepisování protokolů o ústním jednání, protokolů o výslechu spolupráce s policejními orgány, státními zastupitelstvími, soudy apod. zajišťování podkladů pro rozhodnutí (provádění důkazů) vyhotovování rozhodnutí (zejména o vině a správním trestu) apod. samo ...
-
Referent /ka logistiky
Popis prácepříprava expedičních plánů a avizování přeprav optimalizace tras a výběr vhodných dopravních prostředků zajišťování dopravy materiálu/hotových výrobků dle smluvních podmínek komunikace s dopravci, objednávky přeprav, kontrola dodacích listů a dokumentů zajišťování celní, přepravní a obchodní dokumentace dle typu nákladu sledování zá ...
-
Obchodní referent - rozpočtové oddělení Praha 8
Popis práceZpracování objednávky od zákazníků a vystavíš příslušné doklady Znalost stavebního materiálu výhodou Budete pravidelně komunikovat se zákazníky S rozpočtovým oddělením budeš spolupracovat na denní bázi Komunikace napříč společnostíNabízíme:HPP ( dobu neurčitou ) s možností nástupu ihned Stravné každý pracovní den cca 2100 tis/měsíčně ...
-
Referent materiálně technického zab. Policejní prezidium ČR
Referent materiálně technického zabezpečení Ředitelství logistického zabezpečení Policejního prezidia České republiky, Odbor movitého majetku – pracovní poměrPopis práce• realizace veřejných zakázek malého rozsahu, především v oblasti ICT • příprava podkladů pro účtárnu • komunikace s dodavateli • komunikace se sklady • přehled o aktuální situaci ...
-
Odborný referent - skladník (m+ž)
Upřesňující údaje: kompletace zboží na palety; obsluha paletového elektro-vozíku; účtování zboží do úseku expedice; kontrola stavu zásob; manipulace se zbožím; fyzicky náročná práce; práce v chladu Zaměstnanecké výhody: 1 týden dovolené navíc, příspěvek na stravování, stravování v objektu, karta Multisport, Cafeteria od 1. roku zaměstnání ...
-
Referent/referentka stavebního úřadu oddělení právní a metodické odbor krajský stavební úřad - MOŽNOST NÁBOROVÉHO PŘÍSPĚVKU
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: OKSÚ - doba neurčitá - Úřední deska
-
Referent/ka majetkové správy města Městského úřadu Sokolov
Upřesňující informace: Místo výkonu práce: Sokolov Platové zařazení: 9. platová třída Trvání pracovního poměru: na dobu neurčitou Den nástupu do práce: 01.02.2026 Popis pozice: - Zajišťuje komplexní administrativu na úseku přidělování městských bytů do pronájmu (vyhlašování nabídek, přijímání žádostí, předkládání ke schválení Radě města Sokolo ...
-
Referent/referentka odboru sociálních věcí a zdravotnictví - sociální práce na oddělení sociálních služeb a pomoci
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.zamberk.cz/úřední deska/personální záležitosti Referent/referentka odboru sociálních věcí a zdravotnictví sociální práce na oddělení sociálních služeb a pomoci - agenda: administrativní pracovník (pracovnice) kontaktního místa pro bydlení/veřejné opatr ...
-
Kumulovaná funkce referenta/tky úseku investic, majetku města,územního plánování, stavebního řízení a dopravy
vysoké pracovní nasazení, analytické myšlení, schopnost samostatného rozhodování, schopnost účinně, aktivně a věcně jednat a komunikovat s partnery Výběrové řízení č. 3/2025 na obsazení pracovního místa na Městském úřadu Loštice. Informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici na webových stránkách města, odkaz: https://www.mu-lostice.cz/ur ...
-
Referent/ka nákupu a řízení zásob (nákupčí)
Jsme výrobci průmyslových obalů na míru a dodavatelé obalových řešení. Náplň práce: řízení svěřených zásob; kontrola a doplňování zásob na sklady, odpovědnost za správnost celého procesu objednávání zboží, administrace a potvrzování objednávek, avíz a dodávek, odpovědnost za včasné vyřízení prodejních objednávek, aktivní spolupráce s ostatními oddě ...
-
Referent/ka provozně ekonomického úseku
příprava ekonom. podkladů, zajišťování BOZP, realizace poptávkových řízení a nákupů a jiné administrativní a ekonom. práce, SŠ vzdělání ekonom. zaměření, znalost účetnictví příspěvkových organizací, účetních a daňových předpisů, znalost MS Office (Word, Excel, Power Point), bezúhonnost, výhodou je orientace ve školské legislativě, znalost ekonom. a ...
-
Referenti společné státní správy a samosprávy
prvotní kontak prosíme na email [email protected] Náplň práce: Přepážkový pracovník - odbavování klientů na úseku přijímání žádostí o pobytová oprávnění cizinců v ČR a související administrativa (vedení správního řízení) Předpoklady: - dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti - odolnost vůči stresu - znalost práce na PC (MS Word, interne ...
-
Referenti bezpečnosti státu
prvotní kontak prosíme na email [email protected] Náplň práce: Přepážkový pracovník - odbavování klientů na úseku přijímání žádostí o pobytová oprávnění cizinců v ČR a vedení správního řízení Předpoklady: - dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti - odolnost vůči stresu - znalost práce na PC (MS Word, internet) - trestní a morální bezúho ...
-
Referent/ka oddělení strategického rozvoje a dotací
SDĚLENÍ ZAMĚSTNAVATELE Nástup po dohodě možný i jinak. Kvalifikační požadavky: 1. vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zvláštního právního předpisu v oborech vzdělání zaměřených na ekonomiku, projektový management či veřejnou správu, právo, příp. stavební i technické obory nebo 2. vysokoško ...
-
SAMOSTATNÝ REFERENT/KA ODDĚLENÍ ÚZEMNÍHO PLÁNOVÁNÍ v Odboru výstavby a územního plánování MěÚ Poděbrady
Obecná charakteristika pozice: referent územního plánování vykonává činnost v přenesené působnosti úřadu územního plánování ve správním obvodu města Poděbrady, obce s rozšířenou působností, podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění, kdy zejména pořizuje územně-plánovací podklady, pořizuje územní a regulační plány města Poděbrady ...
-
Referent/ referentka dopravy odboru majetkového
3.12.2025 - příprava a realizace dopravních projektů, správa dopravního značení a zařízení, koordinace a správa dopravní infrastruktury na území města, odborný dohled nad správou a údržbou komunikací ve vlastnictví města. Min. bakalářské vzdělání, nejlépe v oboru dopravy, výhodou znalost území města Břeclavi a praxe v oblasti dopravy, ŘP sk. B. KO ...
-
Úředník/ce – referent/ka stavebního úřadu, oddělení stavebního úřadu, odbor výstavby a územního plánování
na dobu: neurčitou s místem výkonu práce: Bruntál a správní obvod obce s rozšířenou působností zařazení v platové třídě: 10. - 11. nástup: 1.2.2026, případně dle dohody Předpoklady a požadavky pro vznik pracovního poměru, charakteristiku vykonávané pozice a náležitosti přihlášky do výběrového řízení najdete na stránkách www.mubruntal.cz. Písemnou ...
-
Referent/ka Oddělení majetku
První kontakt písemný, výběrové řízení. opis pracovního místa: - agenda v samostatné působnosti města v oblasti stavebně-správní - zpracování stanovisek města z titulu vlastníka nemovitostí vydávaná pro potřeby rozhodování správních úřadů, součinnost s městským architektem a Oddělením investic - zpracování stanovisek k uzavírkám, překopům u ...
-
REFERENT/REFERENTKA STAVEBNÍHO ÚŘADU ODBORU VÝSTAVBY Městského úřadu Jaroměř
Benefity: dovolená 5 týdnů (200 hodin) za rok, benefitní a stravenková karta Edenred, příspěvek na penzijní připojištění ve výši 500 Kč, 3 dny zdravotní volno s náhradou platu a další benefity dle platné kolektivní smlouvy.
-
REFERENT/ REFERENTKA ÚZEMNÍHO PLÁNOVÁNÍ NA ODBORU VÝSTAVBY Městského úřadu Jaroměř
Benefity: dovolená 5 týdnů (200 hodin) za rok, benefitní a stravenková karta Edenred, příspěvek na penzijní připojištění ve výši 500 Kč, 3 dny zdravotní volno s náhradou platu, možnost získání náborového příspěvku ve výši 200 000 Kč, a další benefity dle platné kolektivní smlouvy.
-
Technik-referent/ka technického úseku
Náplň práce: Zabezpečuje hospodaření s náhradními díly pro autobusy. Potvrzování a evidence objednávek týkající se opravárenství. Dohled nad evidencí skladového hospodářství. Řeší škodní události – evidence, řešení, registr. Zajišťuje registr vozidel - převody, výměny RZ, depozit. Zajištuje ekologickou likvidaci vyřazených vozidel. Zajišťuje ostatn ...
-
Bezpečnostní referent/ka - Balková
O násSpráva uprchlických zařízení Ministerstva vnitra (SUZ MV) je praktickým realizátorem části migrační a integrační politiky státu. Mezi hlavní činnosti organizace patří provoz přijímacích středisek, pobytových středisek, integračních azylových středisek, zařízení pro zajištění cizinců a Center na podporu integrace cizinců. SUZ MV je rovněž gener ...
-
Referent oddělení provozně - ekonomického
Kontakt: Křepinská Lenka Bc., e-mail: [email protected] Požadavky: řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič Bližší informace na www.khskv.cz sick days, pružná pracovní doma, studijní volno
-
Referent Odboru sociálních věcíMěÚ Odry (m/ž)
z:2.12.2025 Řidičský průkaz sk. B. Více informací na www.odry.cz příspěvek na penzijní připojištění, další benefity
-
Referent Odboru kultury a školství MěÚ Odry (m/ž)
z:2.12.2025 Řidičský průkaz sk. B. Více informací na www.odry.cz příspěvek na penzijní připojištění, další benefity
-
Referent nemovitého majetku
Požadované vzdělání: VŠ nebo SŠ směru technického, ekonomického nebo ekologického. Další požadavky: " Řidičské oprávnění B " Praxe v oblasti správy majetku výhodou " Dobrá znalost programů MS Office " Zkušenosti s problematikou nájmů výhodou " Zkušenosti s účetnictvím výhodou " Zkušenosti práce s velkými soubory dat " Zkušenosti práce s mapou a ...
-
Referent oddělení hygieny výživy a předmětů běžného užívání
Kontakt: Křepinská Lenka Bc., e-mail: [email protected] požadavek odborné zaměření vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu v oboru zdravotnickém, přírodovědném nebo chemickém, Požadavek: řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič Bližší informace na http://319442.w42.wedos.ws/volna-mista sick days, pružná pr ...
-
Referent/-ka, oddělení investic a údržby, odbor investic (m+ž)
REFERENT/-KA, ODDĚLENÍ INVESTIC A ÚDRŽBY, ODBOR INVESTIC (M+Ž) Vyhlášeno výběrové řízení - bližší informace včetně vzoru přihlášky a požadovaných dokladů jsou zveřejněny na webových stránkách města Mostu. Odkaz https://www.mesto-most.cz/vyberove%2Drizeni%2Dc%2D27%2D2025/d-49273 Zaměstnanecké výhody: 25 dnů dovolené, 4 sick day ročně, příspěvek na ...
-
Vedoucí provozu úseku a investiční referent/referentka
Náplň práce: řízení a koordinace chodu provozního úseku v Písku-úklid, údržba, recepce zodpovědnost za revize a technickou dokumentaci příprava podkladů a administrace investic menšího rozsahu zpracovávání návrhů investičních plánů příprava podkladů pro výběrová řízení investičních akcí zadávání, evidence a kontrola veřejných zakázek vyvěšování do ...
-
Referentka / referent technické správy majetku v odboru technickém
Charakteristika pracovní pozice: provádění správy a údržby komunikací vč. příslušenství, mostů, dešťové kanalizace, lapolů, vodních děl; zpracovávání plánů údržby; vydávání vyjádření ke stavbám za správce komunikací; vydávání vyjádření ke zvláštnímu užívání komunikací; fyzická kontrola komunikací dotčených stavbami; fyzické zadávání a fyzická kontr ...
-
REFERENT/REFERENTKA - ÚČETNÍ / ROZPOČTÁŘ/ROZPOČTÁŘKA odboru plánovacího a finančního
Benefity: dovolená 5 týdnů (200 hodin) za rok, benefitní a stravenková karta Edenred, příspěvek na penzijní připojištění ve výši 500 Kč, 3 dny zdravotní volno s náhradou platu a další benefity dle platné kolektivní smlouvy.
-
Referent/ka majetkové správy
Správa státních hmotných rezerv je ústředním orgánem státní správy v oblastech hospodářských opatření pro krizové stavy a státních hmotných rezerv.Popis práce- komplexní výkon činností spojených s výkonem vlastnických práv státu k vymezenému rozsahu majetku, hospodaření a nakládání s majetkem státu (s věcmi, právy a jinými majetkovými hodnotami), k ...
-
Referent/tka pronájmu pozemků
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ Statutární město Chomutov, tajemník MMCH vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou "Referent/referentka pronájmu pozemků" na odbor majetku města s místem výkonu práce statutární město Chomutov. Úplné znění Oznámení o vyhlášení výběrového říz ...
-
Referent/referentka odboru stavebního a životního prostředí
HLEDÁME POSILU DO TÝMU REFERENT/REFERENTKA ODBORU STAVEBNÍHO A ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ Pracovní poměr na dobu neurčitou. MÍSTO PŮSOBENÍ: správní obvod obce s rozšířenou působností Česká Třebová. CO OD VÁS OČEKÁVÁME: • minimálně středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou technického směru, nebo stavebního směru, • splnění předpokladů pro vznik pracovní ...
-
REFERENT /REFERENTKA STÁTNÍ SPRÁVY A SAMOSPRÁVY /stavební úřad - vodní díla/
28.11.2025 - práce na stavebním úřadě v úseku vodní díla, min. SŠ, splnění předpokladů podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, splnění kvalifikačních požadavků dle § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění, výborná znalost práce na PC, ŘP sk. B. KONTAKT: Bližší info ...
-
REFERENT /REFERENTKA STÁTNÍ SPRÁVY A SAMOSPRÁVY /stavební úřad - silnice II. a III. třídy, místní a veřejné přístupové komunika
28.11.2025 - práce na stavebním úřadě v úseku silnic II. a III. třídy, místnícha veřejných komunikací, min. SŠ, splnění předpokladů podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, splnění kvalifikačních požadavků dle § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění, výborná znalos ...
-
Referent/ka - koncepce odpadového hospodářství a rozvojové stragie
NÁPLŇ PRÁCE: • příprava a realizace projektů v oblasti odpadového hospodářství ve spolupráci s dalšími subjekty, včetně kontroly výstupů dodavatelů služeb a jednání o podmínkách smluv • koordinace činností spojených s odpadovým hospodářstvím města • komplexní zajištění spolupráce se svozovou společností • příprava podkladů pro výkaznictví obce v ob ...
-
Referent územního plánování a stavebního řádu
Požadujeme:Pro našeho klienta, stabilní instituci zajišťující rozvoj obce a kvalitní správu veřejných investic, hledáme vhodné kandidáty na pozici Referent územního plánování a stavebního řádu. Náplň práce: * Rozhodování na úseku stavebního zákona a souvisejících předpisů * Poskytování předběžných informací stavebního úřadu * Rozhodování v řízení ...
-
Referent přestupkového oddělení
Zajišťovánípřestupkové agendy podle zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky ařízení o nich, v platném znění, a podle zákona č. 251/2016 Sb., oněkterých přestupcích, v platném znění, projednává přestupky proti pořádkuve státní správě a v územní samosprávě, přestupky proti veřejnému pořádku,přestupky proti občanskému soužití, přestupky pr ...
-
Referent odd. dopravy odboru dopravy a životního prostředí ÚMOI
Charakteristika vykonávanéčinnosti: zajištění kompletního výkonu státní správy a samosprávy a další činnosti na úseku dopravy svěřených do kompetence MOI dle statutu města, vykonávání činnosti silničního správního úřadu dle zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisůVíce informací zde: https://pardubice.eu/volna-mi ...
-
Referent státní správy a samosprávy, agenda stavebního úřadu
Požadujeme:Pro našeho klienta, městský úřad v Hustopečích, hledáme vhodné kandidáty na pozici Referent státní správy a samosprávy, agenda stavebního úřadu. Náplň práce * Výkon správních činností na úseku stavebního řádu * Posuzování a kontrola stavebních záměrů podle stavebního zákona * Příprava rozhodnutí, stanovisek a vyjádření * Komunikace s úč ...
-
Referent/referentka Odboru výstavby, dopravy a životního prostředí, Úsek výstavby
kontakt - Ing. Lenka Böhmová, tel.: 234 128 260, e-mail: [email protected] Stanovené podmínky: kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu dle ustanovení § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění, komunikační schopnosti (formulace textů, znalost českého pravopisu), znalost práce s PC (Microsoft ...
-
REFERENT/REFERENTKA ODDĚLENÍ HOSPODAŘENÍ S MAJETKEM (vhodné i pro OZP)
z:27/11/2025 (vhodné i pro OZP) Požadavky na uchazeče: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou - zkušenosti a znalosti v problematice oceňování nemovitostí výhodou - zkušenosti ve státní správě a se správou majetku výhodou - samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup k řešení problémů, komunikační schopnost, pečlivost, ...
-
Referent/referentka společné státní správy a samosprávy - právník/právnička
Pracovní smlouva na 1 rok, s možností prodloužení na neurčito. Pracovní činnost: Připravuje podklady pro rozhodování v řízení o služebním poměru vojáků z povolání a pracovně právních vztazích občasných zaměstnanců, včetně přípravy podkladů pro rozhodování o opravných i mimořádných prostředcích. Připravuje návrhy správních rozhodnutí v řízení v I. a ...
-
Referent cestovní kanceláře
Kontakt: e-mailem, telefonicky
-
Investiční referent/ka
Kontakt telefonicky, e-mailem. Více informací na tomto odkaze: https://moap.ostrava.cz/cs/radnice/volna-mista/aktualni-nabidka-volnych-pracovnich-mist Hlavní pracovní náplní zaměstnance/kyně na pozici investiční referent/ka je příprava a realizace stavebních investic městského obvodu včetně dozorování v průběhu realizace, odstraňování nedostatků v ...
-
Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Charakteristika pracovní pozice: Výkon sociálně-právní ochrany dětí, vyhodnocování situace ohroženého dítěte a jeho rodiny, tvorba individuálních plánů ochrany dítěte, organizace případových konferencí pro řešení konkrétních situací ohrožených dětí a jejich rodin, poskytování sociální práce a koordinace řešení případů ohrožených dětí, výkon veřejné ...
-
Úředník/úřednice-referent/ka oddělení správního řízení Odboru dopravy MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav
Upřesňující údaje: Nástup dle dohody. Charakteristika vykonávané práce: samostatné vedení agendy přestupků na úseku přestupků v dopravě podle platných právních předpisů, vydávání výzvy k úhradě podle platných právních norem a vedení správního řízení na tomto úseku. Zájemci, kteří splňují stanovené předpoklady a požadavky, mohou do výběrového řízen ...
-
Policista / policistka
Pozice na nově zřizované dálniční oddělení, které je v provozu od 01.07.2023. Požadujeme: plnoletost, bezúhonnost, dobrý zdravotní stav, vzdělání úplné střední s maturitou a vyšší, státní občanství ČR. Řidičské oprávnění skupiny B není podmínkou k přijetí. Nástup možný po splnění zákonných podmínek, vždy k prvnímu následujícího měsíce. Nabízíme: ...
-
Investiční referent - stavební technik
Investiční referent – stavební technik Krajské ředitelství policie kraje Vysočina, náměstek ředitele KŘ pro ekonomiku, odbor správy majetku, oddělení správy nemovitého majetku, skupina stavební – pracovní poměrPopis práceNáplň práce • Zpracování podkladů pro plánování a realizaci investičních záměrů. • Zajišťuje zpracování zadávací dokumentace jak ...
-
Referent/referentka stavebního úřadu
25.11.2025 - posuzování žádostí stavebníků o povolení staveb, komunikace s dotčenými osobami a orgány při stavebním řízení. VŠ směr oboru stavební, architektonický nebo právnický i bez praxe, SŠ/VOŠ v oboru stavebnictví s praxí 3/ 2 roky v oboru, kvalifikační požadavky dle stavebního zákona, znalost práce s PC, ŘP sk. B, orientace v projektové doku ...
-
Referent/referentka odboru vnitřních věcí – agenda radary, školství
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.kraliky.eu Zpracování agendy přestupků zjištěných při měření rychlosti automatizovaným technickým prostředkem bez obsluhy. Projednávání přestupků na úseku dopravy. Zpracování agendy ve věcech náležejících do působnosti obce dle zákona č. 561/2004 Sb., ...
-
Referent/referentka oddělení dopravy a silničního hospodářství
Pracoviště Městského úřadu Kroměříž - Druh práce: Provádění úkonů v řízení o přestupcích, projednávání přestupků a rozhodování o nich - Vykonávaná agenda: řešení přestupkové agendy podle zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, zákona č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, zákona č. 30/2024 Sb., ...
-
Skladový referent
Požadujeme: ÚSO vzdělání s maturitou, běžná znalost práce s PC, řidičský průkaz sk. B, výpis z RT, zodpovědnost, pečlivost, fyzická zdatnost, výhodou osvědčení pro obsluhu VZV a znalost programu MFG/QAD. Pro zařazení do výběrového řízení je nutné zaslat profesní životopis na e-mail: [email protected]. V případě zájmu Vás vyzveme k os ...
-
REFERENT/KA STAVEBNÍHO ÚŘADU Magistrátu města Prostějova
PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU URČITOU, ZÁSTUP ZA MATEŘSKOU A RODIČOVSKOU DOVOLENOU Podmínky výběrového řízení jsou zveřejněny na www.prostejov.eu (v kategorii Občan - Úřední deska - Typ oznámení - Výběrová řízení)
-
Referent/ka odboru výstavby a územního plánování
Zákonné požadavky: • Splnění zákonných předpokladů v souladu s § 4 zákona č. 312/2002 Sb. • Do 3 let nutné splnění kvalifikačních požadavků dle § 44 zákona č. 283/2006 Sb. • Úředník nesplňující kvalifikační požadavky může vykonávat územně plánovací činnost úřadu územního plánování, pokud je zajištěno, že bude do doby splnění uvedených požadavků vy ...
-
Referent/ka v oddělení aktualizace katastru
POŽADAVKY: vyšší odborné vzdělání nebo bakalářský studijní program, dobré komunikační schopnosti, spolehlivost, pečlivost, samostatnost a odpovědnost NÁPLŇ: kontrola a potvrzování geometrických plánů a neměřických záznamů, dokumentace k vytýčení hranic pozemků, kontrola správnosti výše správního poplatku za přijetí žádosti o potvrzení geometrického ...
-
REFERENT/REFERENTKA STAVEBNÍHO ÚŘADU ODBORU VÝSTAVBY Městského úřadu Jaroměř
Benefity: dovolená 5 týdnů (200 hodin) za rok, benefitní a stravenková karta Edenred, příspěvek na penzijní připojištění ve výši 500 Kč, 3 dny zdravotní volno s náhradou platu, možnost získání náborového příspěvku ve výši 200 000 Kč, a další benefity dle platné kolektivní smlouvy.
-
Odborný referent/ odborná referentka CPIC - Praha 4 Lhotka
Na centrálu naší organizace, nacházející se na pražské Lhotce, hledáme spolehlivou a samostatnou posilu na pozici REFERENT/KA STÁTNÍ SPRÁVY pro CPIC (Centra na podporu integrace cizinců).Co by Vám nemělo chybět?VOŠ, VŠ vzdělánívztah k administrativědobrá znalost programů MS Office (zejména Excel)organizační a koordinační dovednostiorientace v proje ...
-
Investiční referent v oblasti stavební, Odbor správy nemovitého majetku
Investiční referent v oblasti stavební KŘP hl. m. Prahy, Odbor správy nemovitého majetku – pracovní poměr Obecně • místo výkonu: Praha 8, U Invalidovny 1 • pracovní poměr na dobu určitou, zkušební doba 4 měsíce, možnost prodloužit pracovní poměr na dobu neurčitouPopis práce• komplexně zajišťovat realizace investičních akcí vč. dohlížení na průběh ...
-
Referent/ka Odboru životního prostředí MěÚ Tišnov
Referent/ka Odboru životního prostředí nadobu neurčitouPopispracovní pozice:Výkonpřenesené působnosti ve správním obvodu obecního úřadu obce s rozšířenoupůsobností dle zákona č. 541/2020 Sb., o odpadech,práces informačním systémem ISPOP, řešení přestupků proti zákonu o odpadech,koordinace jednotných environmentálních stanovisek.Požadavky:VŠ vzdělán ...
-
Referent odboru investic, rozvoje a správy majetku - investiční referent/ka (m/ž)
z:13.11.2025 viz www.pribor.eu Zaměstnanecké výhody :příspěvek na stravování a volnočasové aktivity a další viz www.pribor.eu
-
Referent/referentka majetkové správy
Klíčová náplň práce: . činnosti spojené s krátkodobým pronajímáním nebytových prostor, multifunkčních sálu a dalších prostor v budovách ve správě oddělení správy nebytových domů, . činnosti spojené s uzavíráním dlouhodobých nájemních vztahů v budovách ve správě oddělení (časová koordinace, administrativní zpracování žádosti, fakturace, vyúčtování e ...
-
Referent oddělení provozně - ekonomického
Kontakt: Křepinská Lenka Bc., tel.: 355 328 314, e-mail: [email protected] Požadavky: řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič Bližší informace na www.khskv.cz sick days, pružná pracovní doma, studijní volno
Referent ve státní správě může vykonávat široké spektrum činností. Personální referent zpracovává personální agendu zaměstnanců úřadu a vede docházkový systém. Obecně pak referent připravuje podklady a zpracovává dokumenty, koordinuje menší projekty a průběžně je vyhodnocuje svým nadřízeným, provádí telefonický styk v rámci interní i externí komunikace. Obvykle pro toto povolání není potřeba žádného speciálního vzdělání. Cizí jazyk je vždy plusem.
Jaké nabídky práce v této kategorii najdete?
Najdete zde tyto profese: Referent ve státní správě, Referent státní správy, Referentka státní správy, Referent ve státní instituci, Správní referentka, Referent veřejné správy, Referentka ve státní správě.
Budete tak vědět, jaké pracovní pozice jsme do této profese zařadili a ověříte si, že hledáte ve správné profesi.