Nabídka práce Úředník

106 aktuálních volných míst

  • Technický manažer

    provádět inspekce během doby projektování a výstavby s častou mobilitou mezi kancelářskými prostory v Praze a staveništěm pro kontrolu s dohled provádět koordinaci a organizaci týmu odpovědného za zapojení

  • Dispečeři výroby

    Požadujeme: - min. SŠ technického směru - praxe na obdobné pozici výhodou - orientace a čtení výkresové dokumentace - uživatelská znalost PC, MS Office - zkušenosti s ERP systémem - smysl pro zodpovědnost - administrativní podpora výrobního úseku - kompletace zakázek z výroby a jejich uzavírání - zajištění kooperace dle potřeby výroby včetně admini ...

  • Manažer/manažerka kvality

    Hledáme spolehlivého a zodpovědného člověka, který si umí zorganizovat práci. Na této pracovní pozici bude komunikovat se státními orgány, kontrolovat pracoviště a dohlížet na dodržování norem a předpisů. Bude odpovědný za aktuálnost metrologického řádu, kontrolu vah kalibrovaným závažím, kontrolu teploměrů, kontrolu aktuálnosti a vedení HACCP dok ...

  • Výkon agendy stavebního úřadu

    Praxe v oboru stavebnictví , znalost právní předpisů, odpovědnost, pečlivost, samostatnost, schopnost komunikace, odolnost vůči stresu, nástup dohodou, řidičský průkaz skupiny B výhodou Způsob kontaktu: telefonicky (po-pá 8:00-14:00) nebo e-mailem.

  • Manažer/manažerka finančních zdrojů

    shánění finančních zdrojů pro sociální službu, empatie, flexibilita, ŘP-B, dobrá znalost práce na PC, zkušenost a zralost v této profesi.Zaměstnanecké výhody: stravenkové paušály, služební telefon, 3 dny sick days, výkonostní odměny. PP na zkrácený úvazek, možnost i plného úvazku. Způsob kontaktování zaměstnavatele: e-mailem, telefonicky. ...

  • Referent/referentka stavebního úřadu

    11.4.2022 - posuzování žádostí stavebníků o povolení staveb. VŠ směr oboru stavební, architektonický nebo právnický i bez praxe, SŠ/VOŠ v oboru stavebnictví s praxí v oboru, kvalifikační požadavky dle stavebního zákona, znalost práce s PC, ŘP sk. B. KONTAKT: Pelikánová Jana, tel.: 519 311 214, [email protected] Místo výkonu práce: Břecla ...

  • Administrativní pracovník/pracovnice ve stavebnictví

    Nástup dohodou, jedná se o zástup za mateřskou dovolenou. Náplň práce: - administrace staveb. zakázek vč. podávání nabídek - zajištění kompletace dokladů - poptávání a vyhodnocování nabídek subdodavatelů Požadavky: - základní orientace v rozpočtu stavby Vhodné pro absolventy a OZZ. První kontakt e-mailem ([email protected]) ...

  • Referent/ka odboru výstavby a územního plánování

    Pracovní náplň: - výkon státní správy v oblasti stavebního řádu, umisťování, povolování a kolaudování staveb, ukládání sankcí, výkon státního dohledu atd. Kvalifikační požadavky: a) vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru, b) vyšší odborné v ...

  • Referent/ka odboru výstavby a územního plánování

    Pracovní náplň: - výkon státní správy v oblasti stavebního řádu, umisťování, povolování a kolaudování staveb, ukládání sankcí, výkon státního dohledu atd. Kvalifikační požadavky: a) vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru, b) vyšší odborné v ...

  • Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví - OSPOD

    Pracovní náplň: zajišťování výkonu agendy sociálně-právní ochrany dětí. Požadavky: - vyšší odborné vzdělání získané v oborech zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost nebo vysokoškolské vzdělání získané studiem v baka ...

  • Referent/ka odboru majetku a investic města - investiční technik

    Požadavky: VŠ technického směru, ekonomické nebo právní. Pracovní náplň: - příprava a zabezpečování realizace investičních akcí města, navrhování ročního plánu investičních akcí města a oprav majetku města, - zabezpečování řádného průběhu zadávání veřejných zakázek města, - příprava a koordinace projektů pro získávání finančních prostředků z dotač ...

  • Referent/ka odboru finančního a školství - účetní

    Pracovní náplň: Vedení účetnictví města, daňová agenda, vypracování a podání daňového přiznání, zpracování statistických výkazů, inventarizace majetku a závazků, evidence a účtování přijatých a vydaných faktur, zpracování mezd, vedení mzdové a personální agendy. Požadavky: SŠ vzdělání zakončené maturitní zkouškou - ekonomického směru. Termín ná ...

  • Administrativní pracovník v oboru stomatologie

  • Směnárník-pracovník/ice infocentra

    Směnárník-pracovník/ice infocentra - pracoviště Dolní Dvořiště - hraniční přechod, plný úvazek, 2 směny. Hrubá mzda od 25 000,- K do 30 000,- Kč. Zavedená obchodní společnost To&Mi Vdf s.r.o, hledá na směnárnu v Dolním Dvořišti šikovné, spolehlivé a komunikativní posily. Nabízíme práci na hlavní pracovní poměr na dobu jednoho roku, smlouva se autom ...

  • Správce pojistného kmene

    Kontakt: POUZE e-mail: [email protected] Požadujeme: min. SŠ/SOU s maturitou a čistý TR, nadšení pro práci s lidmi/pro lidi, odvahu pustit se se zkušeným manažerem do budování něčeho nového, příjemné vystupování a komunikativnost, fair play, soulad s našimi hodnotami (srozumitelnost-péče-spolehlivost), vítány jsou zkušenosti s obchodem a chuť ...