Nabídka práce Úředník

106 aktuálních volných míst

  • Referent/ka oddělení rozvoje města a investic odboru správy majetku

    místo výkonu práce: Mírové náměstí 35 Louny Předpoklady: - státní občan ČR, popř. cizí státní příslušník s trvalým pobytem na území ČR - vzdělání VŠ, ÚSO, technického směru (stavební směr výhodou) - způsobilost k právním úkonům - morální a trestní bezúhonnost - znalost jednacího jazyka Ostatní předpoklady: - znalost práce na PC (SW Microsoft Office ...

  • Referent/ka odboru územního plánování

    Plat-dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů + osobní příplatek Vzdělání v oboru územní plánování nebo Vzdělání se stavebním zaměřením. Pořizování územně plánovacích dokumentací a podkladů; zpracování závazných stavisek pro vydání rozhodnutí a výkon dalších činností úřadu územního plánování podle stavebního zákona. ŘP sk. B ...

  • Pracovníci v pojišťovnictví

    Hledáme zaměstnance, který se zajímá o práci v pojišťovnictví. Náplň práce: péče o stávající klienty, tvoření nových nabídek, zpracovávání běžné denní agendy. Požadujeme: maturitní vysvědčení, komunikační dovednosti, ochotu učit se novým věcem, samostatnost a zodpovědnost. Nabízíme: práce v přátelském kolektivu, kompletní zaškolení. Vho ...

  • Referent/ referentka odboru správa majetku města

    Obsah žádosti - podrobnosti viz www.novybydzov.cz - Volná pracovní místa Náplň práce: admin. pracovník - provozní záležitosti správy majetku města, bytového a nebytového fondu, nájemné, služby spojené s nájemným, řízení spotřeby energií Podávání přihlášek: do 25.5.2022 do 16 hodin

  • Přestupkář/ka na Odboru stavebního úřadu a územního plánování

    Doručení přihlášky: Písemné přihlášky včetně požadovaných dokumentů zasílejte na adresu: Město Jeseník, Masarykovo nám. 167/1, 790 01 Jeseník nebo osobně doručte na podatelnu Městského úřadu Jeseník, Masarykovo nám. 167/1, nejpozději do termínu uzávěrky přihlášek 20.05.2022 do 10:00 hodin. Zalepenou obálku výrazně označte heslem: "NEOTVÍRAT - VŘ n ...

  • Vedoucí Odboru ekonomického

    Požadavky na uchazeče: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, zaměření na ekonomiku, finance, účetnictví, veřejnou správu výhodou; - praxe v oblasti účetnictví, financí, rozpočtování; - znalost rozpočtových pravidel a účetnictví územně samosprávných celků výhodou; - manažerské, komunikační, organizační a rozhod ...

  • Refent/ka odboru obecní živnostenský úřad - odd. registrací

    Plat-dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů + osobní příplatek; dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování; znalost platné legislativy v oblasti živnostenského podnikání - výhodou, ŘP sk. B výhodou; výkon správních činností podle zákona č. 455/1991 Sb., zákona č. 570/1991 Sb. a zákona č. 500/2004 Sb., 5 týdnů dovole ...

  • Úředník/úřednice Odboru výstavby a životního prostředí MěÚ Polná

    Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona o úřednících: - je státním občanem České republiky, případně cizím státním občanem, který má v ČR trvalý pobyt, - dosáhl věku 18 let - je způsobilý k právním úkonům - je znalý jednacího jazyka - je bezúhonný, tj. nebyl pravomocně odsouzen: pro trestný čin spáchaný úmyslně nebo pro trestný čin spáchaný z ...

  • Referent/referentka odboru územního plánování a stavebního řádu -územní plánování

    Vzdělání -Autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru podle zvláštního právního předpisu -Fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územního plánování a nejméně 18 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě -Fyzická osoba, kt ...

  • Referent/ka Odboru stavebního úřadu (úsek památkové péče) MěÚ Mohelnice

    Požadavky pro výkon funkce - vysokoškolské bakalářské nebo magisterské vzdělání, získané nejlépe ve studijních programech (oborech) stavební inženýrství, pozemní stavby a architektura, hospodářská politika a správa, stavitelství a obnova budov, historie a dějiny umění, památková péče nebo ukončené vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s matu ...

  • Referent/ka Odboru stavebního úřadu MěÚ Mohelnice

    Požadavky pro výkon funkce - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru, popř. vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 2 roky praxe v oboru stavebnictví, popř. střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 3 roky praxe v obor ...

  • Úřednice/úředník na úseku energetiky se zaměřením na analýzu dat nezbytných k provádění energetického managementu odboru regioná

    požadujeme: o vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu o základní znalost zákona č. 406/2000 Sb., o hospodaření energií, ve znění pozdějších předpisů o vysoké pracovní nasazení, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, rozhodnost o odpovědnost a schopnost týmové práce o organizační a komunikační schopnosti o analytic ...

  • Asistenti lidských zdrojů

    Pozice: asistenti lidských zdrojů OC Nástup možný ihned. Mzda: 25 000,- Kč Kontakt: Daňková Jana, tel.: 724 037 817, e-mail: [email protected] První kontakt e-mailem. Místo výkonu práce: Martin Macík, Církvičská č.p. 290, Sedlčany

  • Referent/-ka odboru dopravy - dopravní přestupky na dobu neurčitou

    *KO: Bc. Zdeněk Adamec, tel.: 556 312 246 Písemnou přihlášku s přesně uvedeným názvem výběrového řízení a požadovanými doklady doručte osobně nebo poštou na podatelnu na adresu: Městský úřad Vítkov, odbor vnitřní správy, náměstí Jana Zajíce 7, 749 01 Vítkov v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - REFERENT ODBORU DOPRAVY - DOPRAVNÍ PŘESTUPK ...

  • Disponent obchodní služby

    Benefit karta , stravné 130Kč/den(od zaměstnavatele107kč), dovolená 25 dní, 5 dní free days, sleva na pojištění, příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění kontakt: osobně po telefonické domluvě kdykoliv, e-mailem, telefonicky