Nabídka práce Úředník

81 aktuálních volných míst

  • Rada/odborný rada v oddělení daňového procesu

    Kontakt: Benc Martin Mgr., e-mail: [email protected] Prosíme zájemce, aby se pečlivě seznámili s podmínkami výběrového řízení na https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/nabidka-zamestnani/app/detail/6101973 Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 27. července 2020, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních ...

  • Úřednice/úředník na úseku přezkoumání hospodaření obcí odboru kontroly

    Nástup dohodou po ukončení výběrového řízení. Požadujeme: - střední vzdělání s maturitní zkouškou - praxe ve smyslu § 5 zákona č. 420/2004 Sb., o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí (praxe spočívající v činnosti, která souvisí odborně s předmětem přezkoumání) nejméně 3 roky - přehled v oblasti veřejné s ...

  • Koordinátor - koordinátorka logistického centra

    KOORDINÁTOR- KOORDINÁTORKA LOGISTICKÉHO CENTRA Požadujeme: Zkušenosti na obdobné pozici min. 3 roky podmínkou. Zkušenosti s vedením lidí. Zkušenosti v logistice (segment elektrotechniky) Praxe v mezinárodní dopravě po celé Evropě na pozici koordinátor nebo vedoucí. Skladová evidence IN/OUT a zpracování zakázek v SAP. Zkušenosti se správou celního ...

  • Administrativní pracovník/pracovnice, správa a úprava v e-shopu

    Aj výhodou. Způsob kontaktování zaměstnavatele: e-mailem.

  • Referent/referentka agendy stavebního řádu

    Místo výkonu práce: Žerotínovo náměstí 3, BRNO Platové podmínky: se řídí zákoníkem práce, v platném znění, a nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 11. Termín nástupu: co nejdříve, dle dohody Charakteristika vykonávané práce: Referent/refere ...

  • Finanční manažer/ka

    Chtěli byste proniknout do zázemí výzkumného ústavu, pomáhat vědcům získávat a spravovat finanční prostředky na realizaci jejich výzkumu? Pak se nám neváhejte ozvat! Co u nás budete dělat? - Samostatně zodpovídat za finanční řízení projektu financovaného z dotace EU v realizační fázi (projekt byl zahájen v roce 2017 a končí v roce 2022) - Správa ...

  • Referent / referentka uživatelské podpory

    REFERENT / REFERENTKA UŽIVATELSKÉ PODPORY - PP na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou, nástup dle dohody nebo 1.8.2020 - Náplň práce: Poskytuje podporu uživatelům v oblasti církevního informačního systému (CIS), zaškoluje je. Eviduje a plánuje uživatelské požadavky. Komunikuje s programátory a připravuje jim analytické podk ...

  • Referent/referentka administrativy

    Pracovní stáž v programu Handicap určená pro osoby zdravotně postižené a zdravotně znevýhodněné. Zašlete strukturovaný životopis a motivační dopis, ve kterém prosím uveďte, proč se zajímáte o danou pracovní pozici a proč bychom měli vybrat právě Vás, na e-mailovou adresu: [email protected] do 14. 7. 2020. Místo výkonu práce - Edisonova 5397, Cho ...

  • Inspektor/ka PVP

    Kontakt: Štichová Dagmar, tel.: 950 179 643, e-mail: [email protected] Požadavky: ukončené VŠ vzdělání (min. vyšší odborné - titul DiS.) základní znalosti v oblasti pracovněprávních vztahů (zákoník práce) organizační schopnosti, komunikativnost, umění jednat s lidmi flexibilita, asertivita, psychická odolnost samostatné jednání a rozhodování, zodpově ...

  • Správce pojistného kmene

    Kontakt: POUZE e-mail: [email protected] Požadujeme: min. SŠ/SOU s maturitou a čistý TR, nadšení pro práci s lidmi/pro lidi, odvahu pustit se se zkušeným manažerem do budování něčeho nového, příjemné vystupování a komunikativnost, fair play, soulad s našimi hodnotami (srozumitelnost-péče-spolehlivost), vítány jsou zkušenosti s obchodem a chuť ...

  • Protokolující úředník/ce

    Vhodné pro OZZ a OZP s max. II. st. invalidity !!! Místo výkonu práce: Všehrdovo náměstí č. p. 45 + Rybičkova ulice č. p. 7, Chrudim POŽADAVKY: úplné střední vzdělání s maturitní zkouškou, úspěšné absolvování kurzu pro protokolující úředníky a to doloženo osvědčením o složení, odborné zkoušky pro protokolující úředníky podle článku II. odst. 3 zá ...

  • Referent/ka oddělení Hospodaření s majetkem

    Pozice: referent/ka oddělení Hospodaření s majetkem Místo vhodné i pro absolventy. Požadavky: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického nebo technického směru zkušenosti se správou majetku a praktická znalost zákona č. 219/2000 Sb., samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnosti, pečlivost znalost práce s P ...

  • Asistent/ka servisu

    Požadujeme: řidičský průkaz, zájem o automobily, technické předpoklady, nebo vzdělání výhodou, Nabízíme: Zázemí stabilní společnosti, stravenky, další benefity, 200 Kč na hodinu Pracovní doba 7:00 - 15:30

  • Obchodní manažer projektu ( stavby )

    - Náplň práce - Koordinace a dohled nad přípravou podkladů pro výb. řízení dle dokumentace stavby a smluvních podkladů, zpracování cenových nabídek; Zodpovědnost za zpracování administrativní agendy (objednávka, rozpočty pro výběrová řízení, kontrola faktur); Kontrola přípravy subdodavatelských smluv; Analýza ekonomiky staveb a zpracování časového ...

  • Přepisovatel / přepisovatelka mluveného slova

    PŘEPISOVATEL / PŘEPISOVATELKA MLUVENÉHO SLOVA - PP zkrác. na dobu určitou (1.9.2020 - 30.6.2021), - Náplň práce: simultánní přepis mluvené řeči do písemné podoby při výuce na střední škole - Nabízíme: příspěvek z FKSP, stravování ve školní jídelně - V případě zájmu nás kontaktujte e-mailem nebo telefonicky, kontaktní osoba: Nováková Jaromíra Mgr., ...