Nabídka práce Úředník

93 aktuálních volných míst

  • Referent/ka ochrany přírody a krajiny oddělení ochrany přírody a krajiny odboru životního prostředí

    Krajský úřad Jihomoravského kraje hledá vhodného kandidáta/kandidátku na místo referenta/referentky ochrany přírody a krajiny oddělení ochrany přírody a krajiny odboru životního prostředí (pracovní poměr na dobu určitou - zástup za mateřskou dovolenou). Místo výkonu práce: Hodonín, Štefánikova 28, 669 01 Platové podmínky: se řídí zákoníkem práce, ...

  • Specialista dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče

    Hlavní náplň činnosti: Zajišťování agend při poskytování dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče a poskytování základního poradenství v této oblasti. Vykonávání náročné a odborné práce, spočívající ve vyřizování dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče. Plnění úkolů a povinností vyplývajících ze zákona č. 117/1995 Sb., o ...

  • ODBORNÝ/Á REFERENT/KA ADMINISTRATIVY V OBLASTI VÝBĚRU POJISTNÉHO (správa registru)

    Středoškolské vzdělání s maturitou nebo vysokoškolské vzdělání Pokročilou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint) Nadšení a chuť učit se novým věcem Znalost Zákona o veřejném zdravotním pojištění č.48/1997 Sb. a Zákona o pojistném na všeobecné zdravotní pojištění č. 592/1992 Sb. vítána Pracovní poměr na dobu určitou po dobu MD/RD Hlásit se e-ma ...

  • Referent/ka Oddělení vyměřovacího

    Charakteristika činnosti: vyměřování daně z přidané hodnoty komunikace s poplatníky samostatné zahajování a vedení daňových řízení Přihlášky do výběrového řízení společně se strukturovaným profesním životopisem zaměřeným na předchozí praxi a motivačním dopisem zasílejte do 13.12.2018 na e-mail: Eva.Bugyiova@fs.mfcr.cz do předmětu e-mailu uveďte ...

  • Vrchní referent/ rada v Oddělení vymáhacím

  • Referent/ka Oddělení kontrolního

    Charakteristika činnosti: v rámci správy daní provádí kontrolní činnost prověřuje správnost podaných daňových tvrzení postupy k odstranění pochybností provádí vyhledávací činnost, místní šetření Přihlášky do výběrového řízení společně se strukturovaným profesním životopisem zaměřeným na předchozí praxi a motivačním dopisem zasílejte do 9.12.201 ...

  • Referent/ka Oddělení vyměřovacího

    Charakteristika činnosti: správa daní fyzických osob daň silniční komunikace s poplatníky Přihlášky do výběrového řízení společně se strukturovaným profesním životopisem zaměřeným na předchozí praxi a motivačním dopisem zasílejte do 13.12.2018 na e-mail: Eva.Bugyiova@fs.mfcr.cz do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 210304 (PP) nebo na adresu: VŘ 2 ...

  • Referent/ka Oddělení vyměřovacího

    Charakteristika činnosti: vyměřování daně z přidané hodnoty komunikace s poplatníky samostatné zahajování a vedení daňových řízení Přihlášky do výběrového řízení společně se strukturovaným profesním životopisem zaměřeným na předchozí praxi a motivačním dopisem zasílejte do 13. 12.2018 na e-mail: Eva.Bugyiova@fs.mfcr.cz do předmětu e-mailu uveď ...

  • Úředníci v oblasti financí

    Znalost azerbajdžánštiny na úrovni rodilého mluvčího. Znalost němčiny a angličtiny. Magisterské vzdělání v oboru obchod.

  • Referent/ka Oddělení kontrolního

    Charakteristika činnosti: kontrolní činnost DPH daňová kontrola postup k odstranění pochybností Přihlášky do výběrového řízení společně se strukturovaným profesním životopisem zaměřeným na předchozí praxi a motivačním dopisem zasílejte do 14.12.2018 na e-mail: Eva.Bugyiova@fs.mfcr.cz do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 211817 (PP) nebo na adresu: ...

  • Účetní, veřejnosprávní kontrolor

    Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů: fyzická osoba, která - je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt; - dosáhla věku 18 let, je svéprávná, je bezúh ...

  • Dispečeři servisního oddělení

    Náplň práce: administrativní podpora při realizaci servisních a dílenských zakázek, každodenní komunikace se zákazníky, plánování a organizace práce servisních mechaniků Požadujeme: SŠ vzdělání tech. obor (výhodou), komunikační schopnosti, samostatnost, logické myšlení, znalost práce na PC, znalost AJ (výhodou), řid.pr.B Nabízíme: zázemí stabiln ...

  • Odborný referent / vrchní referent Oddělení kontrolní I

    Služba zahrnuje zejména: Zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění.

  • Vrchní referent / rada Oddělení kontrolní II

    Služba zahrnuje zejména: komplexní výkon agendy při správě daní ve složitých případech správy daní.

  • Vrchní referent/rada v Oddělení kontrolním

    platová třída 10 + zvláštní příplatek ve výši 3800 Kč

Úředník je státním zaměstnancem, který pracuje na základě zákona o státní službě pro státní úředníky . Tento zákon vymezuje kompetence a pravomoci státních úředníků. Náplní práce úředníka je běžná správní agenda konkrétního úřadu, dále komunikace za úřad s občany a spolupráce s další odděleními úřadu, případně dalšími resorty jako jsou ministerstva, statický úřad, celní správa atd.. S ohledem na to, že platy ve státní sféře jsou podle tabulek, tak vysokoškolské vzdělání úředníkům zajišťuje lepší příjem. Cizí jazyk může být na některých úřadech vyžadovaný.