REFERENT ODDĚLENÍ PŘESTUPKŮ V DOPRAVĚ / Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Firma | Město Chrudim |
---|---|
Úvazek | HPP |
Mzda | 23 390 Kč až 34 370 Kč |
Popis nabídky práce:
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona: státní občanství ČR, u cizích státních občanů trvalý pobyt v ČR, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka, bezúhonnost. Pracovní poměr na dobu neurčitou.
Požadavky zaměstnavatele: kvalifikace dle § 111 odst. 1 zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich (dále jen zákon), tj. vysokoškolské vzdělání nejméně v magisterském studijním programu v oboru právo na vysoké škole v ČR nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu v jiné oblasti za následného splnění zkoušky odborné způsobilosti provedené u Ministerstva vnitra, středoškolské vzdělání za splnění podmínky § 112 odst. 9 zákona (k 1. 1. 2023 dosáhne uchazeč 50 let věku a 10 let praxe v projednávání přestupků), praxe ve veřejné správě (zejména v oblasti přestupkové agendy), orientace v zákonech č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, č. 168/1999 Sb., o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla, č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, č. 500/2004 Sb., správní řád, č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, vše ve znění pozdějších předpisů, znalost práce na PC (MS Office, internet), komunikativnost, asertivita, schopnost samostatné práce, řidičské oprávnění skupiny B
Nabízíme:
stabilní zázemí úřadu územní samosprávy, motivační finanční ohodnocení (po zapracování osobní příplatek, mimořádné odměny), 5 týdnů dovolené, 5 dnů placeného zdravotního volna, podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání, výhodné telefonní tarify, elektronickou stravenkovou kartu s příspěvkem zaměstnavatele, příspěvek k penzijnímu připojištění nebo životnímu pojištění zaměstnanců, možnost návratných bezúročných půjček ze sociálního fondu, program zaměstnaneckých benefitů.
Přihlášku s připojenými doklady je možno podávat v písemné podobě do 3. 2. 2023.
První kontakt na výběrovém řízení: Vzor přihlášky je zveřejněn na webové stránce města www.chrudim.eu.
Požadujeme:
minimální požadované vzdělání: | vysokoškolské (magisterské) |
Nabízíme:
adresa pracoviště: | Resselovo náměstí 77, Chrudim, 53701, Česko |
mzda, plat (hrubý): | 23 390 Kč až 34 370 Kč - kolik je to čistého? Výpočet čisté mzdy ZDE |
typ pracovního úvazku: | HPP |
směny: | jednosměnný provoz |
datum nástupu: | 15. 02. 2023 |
Další důležité informace o nabídce práce:
jméno zaměstnavatele: | Město Chrudim, IČ: 00270211 |
datum zveřejnění nabídky práce: | 20. 01. 2023 |
Kontakty pro odpověď na inzerát
kontaktní osoba: | Ing. Jitka Kandusová |
telefon: | 469 657 710 |
Podobné nabídky práce:
Práce Chrudim Práce pro administrativní pracovníky Práce v Město Chrudim Práce pro administrativní pracovníky v ChrudimiČasto kladené otázky k této nabídce práce
1️⃣ NABÍZÍME:
Jaké podmínky nabízí firma Město Chrudim u této nabídky práce >> Nabízená mzda (hrubého): 23 390 Kč až 34 370 Kč ; Pracovní úvazek: HPP ; Typ směn: jednosměnný provoz ; Adresa práce: Resselovo náměstí 77, Chrudim, 53701, Česko ; Nástup: 15. 02. 2023 ;
2️⃣ Jak se o práci přihlásit?
Tato nabídka práce má uvedeno kontaktní telefonní číslo. Firmě můžete tedy odpovědět pouze telefonicky (případně si pozorně přečtěte popis nabídky práce, kde lze výjimečně emailový kontakt najít i když nebyl vyplněn u konktaktních informací). Klikněte na tlačítko Odpovědět ZDE a kontaktní telefonní číslo se vám zobrazí.
Abyste zvýšili své šance, doporučujeme poslat rovnou (nebo později až od personalisty/tky dostanete kontaktní email) CV ve formátu PDF, nebo DOCx a kontaktní údaje na vás. Pokud do žádosti o práci uvedete i svou motivaci proč chcete na dané pozici pracovat a prokážete své zkušenosti a znalosti, tak si velmi pomůžete.