Technická zákaznická podpora - T1.5 / Pracovníci informačních služeb jinde neuvedení
Firma | NSC Global s.r.o. |
---|---|
Úvazek | HPP |
Mzda | 27 500 Kč |
Popis nabídky práce:
Požadavky:
aktivní znalost angličtiny, orientace na zákazníka, ochota pracovat na směny 24/7 (různé týmy a směny např. 12h; 10,5h)
Výhodou:
- CCENT nebo CISCO CCNA certifikát – případně odpovídající zkušenosti s technickou podporou
- zkušenosti se zákaznickou podporou a servisem
- základní znalosti IT, troubleshootingu, networkingu a ticketovacím systému
Description: Level T1.5 network support. Monitoring of trouble ticket system. Basic trouble shooting and resolving incidents. Providing network support and customer status in a complex multi-vendor environment.
Requirements: Advanced English skills (written and verbal) strong customer and service orientation, a logical mind-set, analytical thinking and a passion for problem solving. Basic troubleshooting skills. Willingness to work on shifts 24x7. Different teams and shifts (f.i. 12hrs; 10,5hrs shifts).
dovolená navíc-celkem 5 týdnů, SODEXO stravenky a Flexi pass, možná práce z domu (home office)-do odvolání
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou
Požadujeme:
minimální požadované vzdělání: | střední odborné s výučním listem (SOU) |
Nabízíme:
adresa pracoviště: | Palachovo náměstí 726/2, Brno - Starý Lískovec, 62500, Česko |
mzda, plat (hrubý): | 27 500 Kč - kolik je to čistého? Výpočet čisté mzdy ZDE |
typ pracovního úvazku: | HPP |
směny: | dvousměnný provoz |
datum nástupu: | co nejdříve, nebo ihned |
Další důležité informace o nabídce práce:
jméno zaměstnavatele: | NSC Global s.r.o., IČ: 28891830 |
počet volných pracovních míst: | 13 |
datum zveřejnění nabídky práce: | 16. 12. 2022 |
práce je vhodná pro: |
|
Podobné nabídky práce:
- Práce Brno
- Práce v NSC Global s.r.o.
- Práce Pracovník informací, Informátor na infostánku, recepci
- Práce Práce z domova
- Práce Služby
- Práce Elektrotechnika, energetika a telekomunikace
- Práce Zákaznická podpora a prodej po telefonu
- Práce Zákaznická podpora, Customer Care Support Infolinka
- Práce Technická podpora, Technical Support, Helpdesk
- Práce Pracovník informací, Informátor na infostánku, recepci v Brně
- Práce Elektrotechnika, energetika a telekomunikace v Brně
- Práce Zákaznická podpora, Customer Care Support Infolinka v Brně
- Práce Služby v Brně
- Práce Zákaznická podpora a prodej po telefonu v Brně
- Práce Technická podpora, Technical Support, Helpdesk v Brně
- Práce Práce z domova v Brně
- Práce Pracovník informací, Informátor na infostánku, recepci v Jihomoravském kraji
- Práce Elektrotechnika, energetika a telekomunikace v Jihomoravském kraji
- Práce Zákaznická podpora, Customer Care Support Infolinka v Jihomoravském kraji
- Práce Služby v Jihomoravském kraji
- Práce Zákaznická podpora a prodej po telefonu v Jihomoravském kraji
- Práce Technická podpora, Technical Support, Helpdesk v Jihomoravském kraji
- Práce Práce z domova v Jihomoravském kraji
Kontakty pro odpověď na inzerát
kontaktní osoba: | Dana Provazníková |
telefon: | 602 673 078 |
e-mail: | [email protected] |
Často kladené otázky k této nabídce práce
1️⃣ NABÍZÍME:
Jaké podmínky nabízí firma NSC Global u této nabídky práce >> Nabízená mzda (hrubého): 27 500 Kč ; Pracovní úvazek: HPP ; Typ směn: dvousměnný provoz ; Adresa práce: Palachovo náměstí 726/2, Brno - Starý Lískovec, 62500, Česko ; Nástup: co nejdříve, nebo ihned ;
2️⃣ Jak se o práci přihlásit?
Tato nabídka práce má uvedeno telefonní číslo i kontaktní emailovou adresu. Můžete tedy využít oba způsoby kontaktu. Klikněte na tlačítko Odpovědět ZDE a kontakty se vám zobrazí.
Abyste zvýšili své šance, doporučujeme poslat rovnou (nebo později až od personalisty/tky dostanete kontaktní email) CV ve formátu PDF, nebo DOCx a kontaktní údaje na vás. Pokud do žádosti o práci uvedete i svou motivaci proč chcete na dané pozici pracovat a prokážete své zkušenosti a znalosti, tak si velmi pomůžete.