Administrátor(ka) jazykových zakázek / Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Firma | SOPHIA, jazykové služby s.r.o. |
---|---|
Úvazek | HPP |
Mzda | 19 000 Kč až 25 000 Kč |
Popis nabídky práce:
Co u nás budete dělat?
• řídit překladatelské zakázky vč. přípravy pro zpracování CAT nástroji
• připravovat cenové nabídky (kalkulace)
• koordinovat práci odborných dodavatelů, tj. překladatelů, korektorů, grafiků
• denně komunikovat s českými i zahraničními obchodními partnery - osobně, emailem, telefonicky
• další běžnou administrativní činnost související s výše uvedeným
Jaké jsou možnosti Vašeho kariérního růstu?
• postoupit na pozici vedoucího projektového týmu nebo key account manažera
• podílet se na expanzi firmy v ČR a v zahraničí
Co nabízíme?
• kvalitní zaškolení, pestrou, ale náročnou práci
• zkušené a vstřícné vedoucí pracovníky
• moderní, nekuřácké pracoviště v centru ČB
• dlouhodobou perspektivu zaměstnání
• osobní a profesní rozvoj v oblasti obchodu, projektového řízení a ICT
Co očekáváme?
• opravdový zájem o dlouhodobý zaměstnanecký poměr
• schopnost zvládnout vysoké pracovní nasazení
• schopnost samostatného rozhodování i týmové spolupráce
• dobré komunikační, vyjednávací a organizační schopnosti
• pečlivost a spolehlivost, zodpovědný vztah k práci
Poznámka:
• koordinátor nemusí být lingvista - sám nepřekládá ani neprovádí korektury!
• praxe uchazeče v překladatelském oboru výhodou
• práce je vhodná pro absolventy, NENÍ však vhodná pro studenty
Termín nástupu do zaměstnání = dle vzájemné dohody. Zájemci pošlete prosím své CV na emailovou adresu [email protected]
• řídit překladatelské zakázky vč. přípravy pro zpracování CAT nástroji
• připravovat cenové nabídky (kalkulace)
• koordinovat práci odborných dodavatelů, tj. překladatelů, korektorů, grafiků
• denně komunikovat s českými i zahraničními obchodními partnery - osobně, emailem, telefonicky
• další běžnou administrativní činnost související s výše uvedeným
Jaké jsou možnosti Vašeho kariérního růstu?
• postoupit na pozici vedoucího projektového týmu nebo key account manažera
• podílet se na expanzi firmy v ČR a v zahraničí
Co nabízíme?
• kvalitní zaškolení, pestrou, ale náročnou práci
• zkušené a vstřícné vedoucí pracovníky
• moderní, nekuřácké pracoviště v centru ČB
• dlouhodobou perspektivu zaměstnání
• osobní a profesní rozvoj v oblasti obchodu, projektového řízení a ICT
Co očekáváme?
• opravdový zájem o dlouhodobý zaměstnanecký poměr
• schopnost zvládnout vysoké pracovní nasazení
• schopnost samostatného rozhodování i týmové spolupráce
• dobré komunikační, vyjednávací a organizační schopnosti
• pečlivost a spolehlivost, zodpovědný vztah k práci
Poznámka:
• koordinátor nemusí být lingvista - sám nepřekládá ani neprovádí korektury!
• praxe uchazeče v překladatelském oboru výhodou
• práce je vhodná pro absolventy, NENÍ však vhodná pro studenty
Termín nástupu do zaměstnání = dle vzájemné dohody. Zájemci pošlete prosím své CV na emailovou adresu [email protected]
Požadujeme:
požadované zkušenosti a praxe: |
|
jazykové znalosti: |
|
minimální požadované vzdělání: | bakalářské |
Nabízíme:
adresa pracoviště: | |
mzda, plat (hrubý): | 19 000 Kč až 25 000 Kč |
typ pracovního úvazku: | HPP |
směny: | jednosměnný provoz |
datum nástupu: | 01. 04. 2021 |
Další důležité informace o nabídce práce:
jméno zaměstnavatele: | SOPHIA, jazykové služby s.r.o., IČ: 26025876 |
datum zveřejnění nabídky práce: | 01. 03. 2021 |
práce je vhodná pro: |
|
Odpovědět na inzerát a zobrazit kontakty
Kontakty pro odpověď na inzerát
kontaktní osoba: | Mgr. Karla Bauerová MBA, jednatel |
e-mail: | [email protected] |
kontaktní adresa: | Hroznová 253/28, 370 01 České Budějovice 1 |
detail nabídky práce: | www.sophia-cb.cz |
Podobné nabídky práce:
Práce České Budějovice Práce pro administrativní pracovníky Práce v SOPHIA, jazykové služby s.r.o. Práce pro administrativní pracovníky v Českých Budějovicích