Junior účetní / Hlavní účetní

FirmaKLB Group s.r.o.
ÚvazekHPP
Mzda50 188 Kč až 70 000 Kč
Zobrazit kontakty Odpovědět na inzerát

Popis nabídky práce:

Místo výkonu rpáce: Praha
Prvotní kontakt:[email protected]
Profil

- Bakalářský titul v oblasti financí/účetnictví
- 2 roky nebo více praxe v oblasti účetnictví
- Pracovní zkušenosti v rámci firmy s účetními knihami, účty pohledávek a splátek, soupisy majetku, výdaji a daněmi
- Ovládání ERP systémů a kancelářského softwaru (PowerPoint, Excel atd.)
- Zkušenost z center sdílených služeb představuje plus
- Angličtina pokročilý
- Znalost němčiny a maďarštiny je výhodou
Společnost

KLB Group se specializuje na realizaci projektů v soukromém a veřejném sektoru. U každého projektu zaručuje KLB Group jeho dotažení až do konce tím, že nabízí ideální kombinaci poradenství, řízení a vlastního provedení: poradenství znamená dělat správné kroky, řízení znamená dělat je dobře a provedení znamená dělat je kompletně.
KLB Group přináší veškeré potřebné know-how, včetně lidských zdrojů, jako jsou inženýři, nákupčí, účetní atd.
KLB Group má v Evropě, Americe, Africe a Asii přes 700 zaměstnanců a aktivně působí po celém světě.


Popis pozice

Hledáme účetního, který bude pomáhat našemu klientovi během realizační fáze projektu Centra sdílených finančních služeb (Finance Shared Services Center - SSC). K jeho úkolům bude patřit dohled nad jednotlivými pracovníky účetních oddělení a zpracování účetních podkladů (hlavní účetní kniha, účty splátek, účty pohledávek atd.).

Splátky:

- Zpracování faktur prodejců: kontrola správnosti faktur, porovnání faktur s příjemkami, kontrola sazeb a podmínek uvedených na objednávkách, výpočty, získávání souhlasu s platbami a udržování účtů prodejců.
- Kontrola, zda úhrady faktur odpovídají dohodnuté splatnosti, a ve spolupráci s prodejci nebo interními zainteresovanými subjekty zjišťovat, zda jsou případně nutné dodatečné údaje, a to včetně u faktur v rámci společnosti.
- Ověřování řádného provedení transakcí každodenní kontrolou neuhrazených příjmových dokladů a přehledů nevyrovnaných faktur.
- Sladění účtů a účetní závěrky.
- Přímá práce s nákupčími, dodavatelským řetězcem a/nebo prodejci při řešení nesrovnalostí.
- Používání, odesílání a hrazení nahromaděných výdajů, zálohových účtů a záloh placených dodavatelům.
- Zpracovávání výdajů zaměstnanců a výpomoc při zpracování podkladů k pracovním výdajům.

Pohledávky:

- Vedení záznamů a inkas od klientů.
- Vyhledávání a řešení nesrovnalostí v platbách.
- Vypracování přehledů o splatnosti a přehledů faktur s prošlou splatností.
- Sledování neuhrazených položek v účtech klientů, položek s opožděnou úhradou a jiných nesrovnalostí.
- Zjišťování potřeby přijmout opatření na vymáhání pohledávek a dávat podnět k jejich vymáhání (první úroveň).
- Přezkum žádostí klientů a jejich vypořádání (úroveň 1, call centrum = 0).
- Úzká spolupráce s manažerem úvěrů při sledování opožděných splátek a úvěrových omezení.

Požadujeme:

minimální požadované vzdělání:vyšší odborné

Nabízíme:

adresa pracoviště:
mzda, plat (hrubý):50 188 Kč až 70 000 Kč
typ pracovního úvazku:HPP
směny:pružná pracovní doba
datum nástupu:co nejdříve, nebo ihned

Další důležité informace o nabídce práce:

jméno zaměstnavatele:KLB Group s.r.o., IČ: 07915241
počet volných pracovních míst:3
datum zveřejnění nabídky práce:29. 06. 2020
práce je vhodná pro:
  • cizince

Odpovědět na inzerát a zobrazit kontakty

Kontakty pro odpověď na inzerát

kontaktní osoba:Jenniffer BERTHE
telefon:+33 (0) 1 49 44 35 00
e-mail:[email protected]