Všechny důležité informace o centrální pobočce okresní správy sociálního zabezpečení Praha 8 Trojská.
OSSZ Praha 8 adresa
Trojská 1997/13a, 182 00 Praha 8
Telefon: +420 283 104 111
Email: [email protected]
Datová schránka: hnhacvt
Čísla účtů pro:
- Důchodové pojištění OSVČ: 1011-7925081/0710
- Nemocenské pojištění OSVČ: 11017-7925081/0710
- Pro zaměstnavatele: 21012-7925081/0710
Otevírací doba OSSZ Praha 8 Trojská
UPOZORNĚNÍ: Od 22. 10. 2020 do 20. 11. 2020 dochází ke změně úředních hodin - v pondělí 8:00 – 13:00 hodin a ve středu 12:00 – 17:00 hodin.
Od 1. 6. 2020 dochází k trvalému uzavření pokladen jednotlivých OSSZ. Placení pojistného, penále, přirážky k pojistnému, pokut a dluhu v oblasti nemocenského pojištění je od tohoto data možné provádět pouze bezhotovostně na příslušný účet OSSZ uvedený v textu výše.
Rovněž došlo k následující změně úředních hodin od května 2020.
Úřední hodiny | Podatelna | |
Pondělí | 8:00 - 17:00 | 8:00 - 17:00 |
Úterý | --- | --- |
Středa | 8:00 - 17:00 | 8:00 - 17:00 |
Čtvrtek | --- | --- |
Pátek | --- | --- |
Můžete pokračovat na rozcestník poradny nebo se podívat na nová pracovní místa.
Vrátit se na přehled všech poboček České správy sociálního zabezpečení.
Komentáře
Dobrý den Davide,
je nutné kontaktovat přímo pracoviště ČSSZ Trojská na výše uvedených kontaktech.
Dobrý den Slávko,
kontakty na pobočku OSSZ jsou uvedeny výše. Už za standardní situace je velmi těžko se s nimi kontaktovat a během současného stavu je skoro nemožný úkol. Držím palce, ať se k vám peníze brzy dostanou.
Dobrý den Andreo,
dle mých informací úřad aktuálně trápí nedostatek pracovníků kvůli nemoci, tudíž se vůbec neodhaduji odhadovat kdy k výplatě dojde. Věřím tomu, že v nejbližších dnech.
Dobrý den Simono,
vím, že je to velmi frustrující úkol, ale doporučuji vytrvat a pokoušet se na úřad dovolat pro zrychlení vašeho požadavku.
Dobrý den Barboro,
to bohužel nevím. Je nutné kontakovat pobočku ČSSZ. Což vím, že je v případě této skoro nemožný úkol.
Souhlas už toho mám taky plné zuby. Pořád musíme být trpělivý a volat. Já volám už měsíc každý den mám z toho mobil vybity a nic nevyridim protože tam není nikdo schopný vzít telefon. A že je člověk bez peněz a v problémů s platby nikoho nezajímá. Jen kdyby jim nepřišla výplata. Já se divím že nikdo neřeší takových stížnosti. A to jestli mají málo personálu není náš problém Lhůta pro vyplacení je 30 dní a já čekám 60 dní
Dobrý den Soňo,
vím, že je to velmi obtížný úkol, ale zkuste konktaktovat přímo pracovníky OSSZ Praha 8, Trojská na výše uvedeném čísle.
Dobrý den Tomáši,
je vidět, že v posledním období je situace ještě horší a úřad opravdu nestíhá. Kromě vytrvalosti vás poprosím o zaslání zpětné vazby přímo výše uvedený e-mail nebo datovou schránku. Věřím, že se nám povede chování úřadu zlepšit, když na ně poukážeme.
Přesně tak už toho mám taky plné zuby žádné odvolání. Jak má člověk zaplatit v dobu něco co potřebuje??? Vůbec nikoho to nezajímá
Mám to úplně stejně nechápu to vůbec, nikoho nezajímá že má děti a platí nájem. Asi bydlíme zadarmo nebo já nevím. Jen kdyby nějaká znich nedostala výplatu včas to by hned dala výpověď.
Dobrý den Deniso,
moc mě to mrzí, ale nemám lepší radu než pro ostatní dotazy / stížnosti na této stránce. Člověk se musí obrnit trpělivostí a zkoušet se dovolat, případně se na místo dostavit osobně. Vzhledem k tomu, jak často se podobné dotazy opakují je jasné, že se jedná o setrvalý stav.
Dobrý den Adélo,
bohužel k tomu není moc co dodat. Jak je vidět z koměntářů na této stránce, tak ČSSZ Trojská moc dobrou službu svým klientům neposkytuje. Negativní zpětnou vazbu, která se tady jasně ukazuje, jsme jim zaslali na kontaktní e-mail (odkaz na tuto diskuzi). To zda, to něčemu pomůže nemohu slíbit, ale přijde mi důležité aby se o "nemožnosti dovolat se" vědělo. Co se týče první části vašeho dotazu, nemám jinou radu než vytrvat. Dovolat se lze, jen je to spíše věc náhody a štěstí. Kapacita úřadu je buď velmi poddimenzovaná, nebo se své práci nevěnují s dostatečnou vervou.
Můžete mi říct, kam se obrátit? Cssz u nás v Táboře mě odkazuje na Prahu, avsak nelze se tam dovolat. Když se dovolam, lidé me bez vyslechnutí přepojují tam, kde to nikdo nezvedne ani za hodiny čekání.
Dobrý den Miluše,
bohužel pro vás nemám jinou radu, než vytrvale zkoušet kontaktovat ČCSZ. Telefonicky, i případně osobně. Vím, že je to obtížný úkol i mimo "korona krizi", natož teď.
Dobrý den Lucko,
ve formuláři "Žádost o ošetřovné při péčio dítě z důvodu uzavřeníškolského/dětského zařízení (školy)" v sekci "Záznamy zaměstnavatele:", vyplní zaměstnavatel datum od kterého se vracíte do zaměstnání a tím dochází k "ukončení ošetřovného".
Dobrý den Petro,
v případě, že pobíráte rodičovský příspěvek na jedno dítě a druhé dítě nechodí do školy (protože je uzavřena), tak na ošetřovné za druhé dítě máte nárok.
Já se potřebuji vrátit do práce a zajímá mě, zda existuje nějaký formulář na Ukončení žádosti o ošetřovné při péči o dítě z důvodu uzavření školského zařízení. Nebo se ukončení píše někam do kolonky k "Žádosti", kterou potvrdila škola.
Dobrý den Lucko,
jak přesně zní dotaz? Otevřela se škola a dítě se do ní vrací? A vás zajímá co se v tomto případě očekává od vás?
Dobrý den Tomáši,
podobnou zkušenost mají i ostatní čtenáři (a i lidé z mého okolí). Je to přesně jak říkáte. Velmi frustrující. Státu je třeba platit vše včas, jinak vás čeká penále. Na druhou stranu to, už tak rychlé mnohdy není a zjednat nápravu je dlouhý a náročný boj. Přeji hodně štěstí, dovolat se občas lze, jen to stojí hodně času a nervů.
Dobrý den Marcelo,
vím, že se jedná o mnohy skoro nemožný úkol, ale zkusil bych se přímo na úřad dovolat a zjistit kde se stala chyba.
Dobrý den Davide,
těžko říct, zda se chyba stala na straně úřadu či pošty, ale nezbývá vám bohužel nic jiného, než se oba subjekty pookuošet neustále kontaktovat a tlačit na vyřešení situace.
Dobrý den Martine,
zkušenosti s touto pobočkou OSSZ jsou skutečně často negativní. Osobně netuším zda za to může přetížení pracovníků či jejich pracovní morálka. Nezbývá mi než vám popřát pevné nervy a hodně štěstí.
Dobrý den Mílo,
v tomto máte bohužel naprostou pravdu a chápu vaši frustraci, rovnost v přístupu k pozdní platbě u státní správy neexistuje. My musíme poslat vždy včas, jinak nám hrozí postihy a pro druhou stranu to neplatí.
Dobrý den Marie,
doporučuji kontaktovat přímo ČSSZ na níže uvedeném čísle. Obvykle bývá pěkně náročné se k nim dovolat, tak se obrňte trpělivostí.
Dobrý den Davide,
neznám vaši konkrétní situaci, ale rozhodně bych úřad pravidelně kontaktoval a zjišťoval stav. 20.4. je za pár dní, tak brzy zjistíte na čem jste. Přeji, ať peníze v pořádku dorazí.
Dobrý den Andreo,
chápu vaši beznaděj, na náročnost "dovolání se" do pražské sociálky si stěžuje více lidí. Bohužel pro vás nemám jinou radu než vytrvat a neústupně to zkoušet na všech frontách - zejména skrze telefon a e-mail.
marodím od listopadu 2019 a doteď mi nebyla sociálkou vyplacena ani koruna.
Zaměstnavatel mě informoval, že chyběl 4.díl nemocenské - nechala jsem si tedy udělat náhradní hlášení a doporučeně na příslušnou sociálku zaslala.
Nyní jsem opět pro kontrolu volala a bylo mi sděleno, že v poznámkách referentky stojí, že chybí 5.díl navazující neschopenky (marodila jsem 2týdny u obvodního lékaře a následně marodím doteď u gynekologa).
Do Prahy na sociálku se nejde dovolat a sociálka v místě trvalého bydliště nemá dostatek informací.
Co teď?
Dobrý den Patriku,
chápu obtížnost vaší situace (zejména v těchto časech), ale bohužel pro vás nemám jinou pomoct, než ať jste vytrvalý a zkoušíte kontakt OSSZ a vyřešit to. Přeji hodně zdaru, ať peníze co nejdříve dostanete.
Dobrý den Davide,
je mi jasné, že se jedná o velmi frustrující situaci, ale snadné řešení nemám. Doporučuji ověřit, že úřad použil správnou adresu a jméno a neodbytně je na svoji situaci upozorňovat. Úřad vám musí zpětně vyplatit vše na co máte nárok, toho se bát nemusíte. Nepříjemné je, že jim to takto dlouho trvá.
Dobrý den Davide,
stížnosti na tuto pobočku se opakují docela často. Na jejich obhajobu je třeba říct, že musí obsloužit velké množství lidí. Vím, že to není příjemné, ale doporučuji tam osobně zajít, nebo zkusit telefon - ale ze zkušenosti vím, že není lehké se dovolat správné osobě. Jinak jde jen odhadovat, kde mohl ve vašem případě nastat zádrhel.
Dobrý den Helo,
nic takového jako fixní měsíční limit hodin neexistuje. Úprava zákona je v tomto případě poměrně obecná a říká, že: zaměstnavatel je povinen poskytnout zaměstnanci pracovní volno s náhradou mzdy na vyšetření / ošetření u lékaře na dobu nezbytně nutnou, pokud je vhodný lékař nejblíže bydlišti nebo pracovišti zaměstnance a pokud tuto návštěvu nebylo možné provést mimo pracovní dobu.
Mám dotaz kolik hodin měsíčně má zaměstnanec nárok na lékařskou prohlídku. Když mám lékaře 47 km od místa výkonu práce a pružnou pracovní dobu.
Myslela jsem, že ze zákona je půl dne volna na lékaře/ jednou za měsíc. Ovšem tato doba mně byla zkrácena s odůvodněním, že pokud je pružná pracovní doba a pevné jádro je počítáno od určité hodiny tak se půl den zkrátit cca 1,5 hodiny. jakou roli tedy hraje lékař který je tako vzdálen od fa? Nemocná nejsem a po roce musím jít na operaci a předoperační vyšetření. Tedy mě tento postoj od německého zaměstnavatele celkem mrzí .. Děkuji za info.
Dobrý den Helenko,
pokud se vám nepovede situaci úspěšně vyřešit v práci s vaším nadřízeným, tak bych to řešil s jeho nadřízeným atd... Pokud v zaměstnání nikdo nebude ochoten situaci vyřešit, tak vám nezbývá než se obrátit na vyšší autoritu, právě www.cssz.cz/ nebo www.suip.cz/ .
Dobrý den Lenko,
ČSSZ je podřízena Ministerstvu práce a sociálních věcí. Zkuste to zkusit tam. Dokud se lidé nebudou ozývat, takové jednání bude pokračovat.
Dobrý den Zuzko,
obávám se, že do vánoc již svoji situaci nevyřešíte. Na vašem místě bych to zkusil hned po jejich konci. Těžko soudit, kde se stala chyba, zda je to na straně ČSSZ či vašeho zaměstnavatele. Chápu, že je to velmi obtížná a nepříjemná situace, ale nikdo ji za vás nevyřeší. Chce to obrnit se trpělivostí a snažit se dopátrat kde se stala chyba. Minimálně váš zaměstnavatel (účetní) vypadá, že má zájem vám pomoci a je nápomocná.
Dobrý den Edito, zde jsou uvedeny pouze kontakty na ČSSZ. Pro jejich kontaktování využijte prosím některý z uvedených kontaktů.
14.12. 2018
S pozdravem Edita Mocková.
Rozumím vám a plně chápu vaše rozhořčení (z osobní zkušenosti s různými úřady). Napadá mě konktaktovat nadřízenou organizaci, to v tomto případě znamená Ministerstvo práce a sociálních věcí. Věřím, že když se sejde stížností na komunikaci této pobočky více, budou to řešit.
Dobrý den Zinaido,
s pomalou či dokonce neexistující odezvou, pracovníků této pobočky se setkáváme v dotazech často. Napadá mě kontakt skrze doporučený dopis, případně osobní návštěva.
Dobrý den Evo,
na této stránce jsou uvedeny pouze kontakty na pobočku OSSZ. Musíte kontaktovat přímo její pracovníky.
děkuji
Dobrý den Naďo,
na obtížnou komunikaci s touhle pobočků tu už zaznělo mnoho stížností. Bohužel jediná rada co pro vás mám je vytrvat a zkoušet je kontaktovat.
kontaktujte pracovníky pobočky na e-mailu: posta.xa
na našich stránkách jsou pouze kontakty na správu sociálního zabezpečení. Nemůžeme Vám bohužel poradit nic jiného, než zkoušet je kontaktovat.
kontaktujte s vaším dotazem přímo pracovníky ČSSZ na telefonu 283 104 111.
stačí pouze adresu úřadu, není nutné jmenovat konkrétního pracovníka.
pokud jste z Chebu, můžete kontaktovat pracoviště OSSZ na adrese Obrněné brigády 30, 350 01 Cheb (www.pracomat.cz/.../248-cssz-ossz-cheb.html)
kontakujte prosím přímo pracovníky OSSZ na výše uvedených kontaktech.
kontaktujte prosím OSSZ na těchto kontaktech:
Trojská 1997/13a, 182 00 Praha 8
Telefon: +420 283 104 111
Email: posta.xa
použili bychom formulář pro Hlášení změn - změna způsobu výplaty dávky :
formulare.mpsv.cz/.../...
kontaktujte prosím OSSZ, my vám bohužel pomoct nedokážeme.