Nabídka práce pro administrativní referenty v Praze

23 aktuálních volných míst

  • Lodging service associate

    Místo výkonu práce Praha Kontaktní osoba: Dvořáková Veronika, e-mail: [email protected] UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: - název pozice v AJ: Lodging service associate - požadovaná znalost anglického jazyka na pokročilé úrovni - požadovaná zkušenost s prací v prostředí orientovaném na zákazníky

  • Odborní pracovníci organizace a řízení

  • Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

    Kontakt: e-mail: [email protected] - Příprava a analýza dat pro reporty, reporting mateřské společnosti - Zpracování a kontrola obchodních dokumentů - Aktualizace informací v interních systémech - Administrativní podpora korejského vedení - Ad hoc administrativní úkoly - Znalost korejského jazyka rodilého mluvčího slovem a písmem ...

  • Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

    Místo výkonu práce : Pobřežní č.p. 667/78 (6. patro), Praha 8, Karlín. Prvotní kontakt e-mailem : Susha Inna Mgr, e-mail: [email protected] Jazykové znalost i- ruský jazyk - na úrovni rodilý mluvčí, anglický jazyk - C1, řecký jazyk

  • Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

    Potřebujeme znalost češtiny, ruštiny a angličtiny. Naplň prací: vedení ekonomiky a administrace výzkumných projektů. Komunikace s Českou národní bankou právní poradenství v oblasti styku s orgány státního dohledu, státní správy a samosprávy odborné konzultace a poradenství pro ostatní všechny divize a odděleni, zastupování zaměstnavatele a jeho ...

  • Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

    španělština na úrovni rodilý mluvčí, bakalářské vzdělání v oblasti průmyslového inženýrství Zájemci nechť zašlou svůj strukturovaný životopis s motivační dopis e-mailem na adresu [email protected]

  • Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

    Ruština na úrovni rodilého mluvčí. Znalost angličtiny. Vysokoškolské vzdělání v oboru Účetnictví, analýza a audit

  • Pracovník zákaznického servisu/Customer Service Clerk

    MVP: Praha Název pozice v pracovní smlouvě: Pracovník zákaznického servisu/Customer Service Clerk. Požadavky: vzdělání v oboru management nebo v obdobné specializaci, znalost ruštiny na úrovni rodilého mluvčího, znalost práce s PC, pokročilá znalost angličtiny, praxe alespoň tři roky. Změna pracovního zařazení zaměstnance v rámci společnosti Accen ...

Pomůžeme vám s hledáním práce jako referent v Praze. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní referenty Praha je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.