Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Českém Krumlově

7 aktuálních volných míst

  • Specialista prodeje energií od ČEZ střídač - Český Krumlov 1

    * Aktivně oslovovat nové klienty na základě dat, doporučení i vlastního vyhledávání. * Vyřizovat klientské požadavky na přepážce a po telefonu, poskytovat klientům poradenství. * Připravovat a realizovat schůzky s klienty. * Vyhledávat nové prodejní kanály. * Reporting a administrativa spojená s uzavřením obchodu. * Sbírat a zpracovávat obchodní t ...

  • Osobní bankéř pošta Český Krumlov

    Co u nás budete dělat? *Aktivně pečovat o příchozí i stávající klienty s orientací na jejich potřeby. *Denně komunikovat se zákazníky. Budete řešit jejich aktuální potřeby v oblasti bankovních a pojišťovacích produktů, analyzovat je a tvořit nabídky. *Spolupracovat s ostatními kolegy na pobočce, motivovat je ke spolupráci a společně budete hledat ...

  • Finanční účetní

    Popis prac.činnosti: zpracování DPH, znalosti a zkušenosti při zpracování a evidenci účetních operací, elektronický platební styk (tuzemský i zahraniční), bezhotovostní platby-vedení pokladny. Zaměstnanecké výhody: karierní růst v oblasti finančního účetnictví, vzdělávání v oblasti ekonomických zákonů, mzdové ohodnocení včetně čtvrtletních prémií a ...

  • Asistent/ka ředitele

    Požadujeme: - vzdělání, případně rekvalifikace, nebo praxe v oboru minimálně 1 rok - pokročilé znalosti práce na PC (Word, Excel, Power Point) - znalost německého a anglického jazyka -zodpovědnost a bezúhonnost Zaměstnanecké výhody: příspěvek na dopravu a stravné, 5 týdnu dovolené, 13. plat, věrnostní prémie, odměna za získání nových pracovníků. Te ...

  • Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

    Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace - vzdělání vysokoškolské (obor finanční). Pracoviště Český Krumlov. Prac. poměr na dobu neurčitou, nástup od 1.1.2018, prac. úvazek plný, prac. doba pružná. Mzda od 15.200,-- Kč hrubého. Požadujeme: znalost albánštiny, angličtiny, znalost prodeje a nákupu zlatnického zboží, evidování a účtová ...

  • Front office manager

    [email protected]

  • Správa a administrace e-shopu

    Baví vás různorodá práce? Máte rádi módu? Pracujte u nás jako obsluha e-shopu a skladu. Oceníme spolehlivost, úsměv, samostatnost a dobrý výkon jak finančně, tak přátelským prostředím. Pracovní náplň: vstřícná komunikace směrem k zákazníkovi práce na PC a administrativa na e-shopu balení, odesílání a přebírání zásilek doplňování a kontrola zboží na ...

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Českém Krumlově. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Český Krumlov je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.

Často kladené otázky

1️⃣ Jaký je průměrný plat ve Administrativní pracovník Český Krumlov?

Na Pracomatu naleznete v sekci práce v Českém Krumlově na pozici Administrativní pracovník 6 nabídek práce na plný úvazek. Nabízená mzda se pohybuje od 15200 Kč do 35000 Kč.

Průměrná nabízená mzda je 25700 Kč.

V této profesi a lokalitě můžete pracovat i krátkodobě, na částečný úvazek, nebo brigádně. Aktuálně je v nabídce 1 takových volných pracovních míst. Nabízená mzda se u nich pohybuje od 150 Kč do 170 Kč za hodinu.

Průměrná nabízená mzda při brigádě, nebo částečném úvazku v je 160 Kč/hod.

2️⃣ Které firmy nejčastěji inzerují volná místa Administrativní pracovník Český Krumlov?

Které firmy aktuálně hledají nové lidi v tomto městě a profesi? (číslo v závorce je počet všech inzerátů firmy na Pracomatu) :